Muita joilla tulee valtava myötähäpeä kun tapaa jonkun nelikymppisen "sinkun"
Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut että nelikymppisenä ole vielä parisuhdetta ja perhettä?
Kommentit (47)
Miksei saisi etsiä? jos on vaikka eronnut tai puolio kuollut. Ethän sitä voi tietää
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi etsiä? jos on vaikka eronnut tai puolio kuollut. Ethän sitä voi tietää
Eli epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikkihan me haluamme täsmälleen samoja asioita.
Uskottele itsellesi että yksinäisyytesi on oma valinta, jos se helpottaa pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee valtava myötähäpeä sun kommentista.
Sulla on sitten aika huono itsetunto jos anonyymit kommentit menee noin tunteisiin. Suosittelen terapiaa.
Ei tule myötähäpeä. Elämässä on erilaisia elämäntilanteita ja osaan suhtautua ihmisiin ymmärtäväisesti sekä hyväksyä erilaisuuden.
Täällä on tekeillään yksi kohta 40-vee sinkku! Onx maailma nyt asteen verran huonompi paikka mun takii? Aattelin, et maailmassa tapahtuu vakavempiakin asioita! En tienny, että mun hlökohtaiset valinnat vaikeuttaa muiden elämää näin raskaasti. Oivoi!
Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut ettei vielä AP:n ikäisenäkään ymmärrä elämän realiteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa pieni ihminen jopa trolliksi.
Tiedätkö, nyt sanoit niin osuvan kommentin että olen täällä naama kateudesta vihreänä. Kuluvan vuoden viimeisen päivän kunniaksi julistan, että tässä on vauvapalstan vuoden 2021 paras kommentti.
Hyvää uutta vuotta kaikille iästä ja suhdetilanteesta riippumatta!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tekeillään yksi kohta 40-vee sinkku! Onx maailma nyt asteen verran huonompi paikka mun takii? Aattelin, et maailmassa tapahtuu vakavempiakin asioita! En tienny, että mun hlökohtaiset valinnat vaikeuttaa muiden elämää näin raskaasti. Oivoi!
Ole ihan rauhassa, ei tuommoisista aloituksista tarvi välittää. Olet hyvä tyyppi ja maailma ei muuksi muutu, vaikka seurustelet tai olet seurustelematta. Hyvää uutta vuotta!
Olen 41-vuotias leski eli totaalisesti epäonnistunut elämässäni ilmeisesti. Jei
Surkeissa suhteissa kituuttavat ja mukuloitaan katuvat ovat elämän voittajia?
Kyllä mulle tulee ainakin.
Helpoin homma maailmassa: kelpaa jollekin muulle kuin äidillesi mutta ei.
Oletpa pieni ihminen jopa trolliksi.