Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin julkisilla kulkevia köyhiä rassukoita :'(

Vierailija
18.04.2015 |

On se niin väärin että toisilla ei ole Audia pihassa johon hypätä aamulla kahvin kanssa vaan mennään johonkin bussipysäkille värjöttelemään ja sitten sellaiseen karmean näköiseen kulkuneuvoon sisään jossa ihmiset välttelevät katsekontaktia toisiinsa viimeseen asti :( ei onneksi enää ikinä tartte liikkua julkusilla. Voi rassuja..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hgissä velattomassa omistusasunnossa, ei ole autoa, ei autokorttia ja ei tyule. Täällä on hyvät julkiset liikemnneyhteydet ja jos hakluan maaseudulle niin pääsen junalla ja ulkomaille pääsen lentokoneella.

Vierailija
2/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin huonoja provoja tekeviä rassukoita :(
Siellä ne koneella yrittävät keksiä hyviä provoja aivojen lyödessä tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen julkisilla. Ja minulla on silti oma auto.

3

Vierailija
4/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai köyhiä!? Ei täällä Muuramessa vaan köyhät linkillä ajele. 4.70€ 20km Jyväskylään. YHTEEN SUUNTAAN PERKELE!!! Siinä sulle köyhää ku tuon joka päivä maksat kahteen kertaan.

Vierailija
5/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän aamulla auton lämpimään parkkihalliin. (Kuka nyt autoaan ulkona kylmässä viitsi pitää? Jotkut köyhät kai.) Ja kipaisen kahvin kanssa lämpimään junaan ja voin siemailla sitä kahvia rauhassa ilman, että pitää toisella kädellä ajaa.

Vierailija
6/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin aloittajan kaltaisia, jotka joutuvat itse Audiaan ajamaan. Onneksi minun ei tarvitse rattiin vaivautua, sitä varten on henk.koht. autonkuljettaja 24/7.

Vierailija
7/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin mieluummin audilla ajavia. Ajan mieluummin pikku kotterollani. Elämässäni on parempaakin sisältöä kuin ulkoinen status.

Vierailija
8/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman köyhiä ei olisi rikkaita ja ilman rikkaita ei olisi köyhiä.

Vierailija
9/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen metrolla kahvimuki toisessa kädessä ja tabletti toisessa kädessä mukavasti menee aika ei tarvii ruuhkissa jonottaa!

Vierailija
10/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asumisessa vituttaa se, ettei ole julkista liikennettä, ja aina on pakko ajaa joka paikkaan sen sijaan, että hyppäis huolettomasti esim. bussiin.

Vierailija
11/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja sama tyyppi, joka toisessa ketjussa leuhkii Jaguarillaan? Jagge on vaihtunut Audiksi. Todellisuudessa katsastamaton vuoden -81 Lada seisoo ruostuneena takapihalla...

Vierailija
12/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mieheni ja minä tienaamme yhteensä 120 000 euroa vuodessa ja meillä on auto, mutta työmatkat kuljemme julkisilla ihan periaatteen vuoksi. Ympäristö ensin!

Vierailija
13/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kadehdin niitä, jotka pääsevät julkisilla töihin. Voi kun voisin istua bussissa lukemassa kirjaa sen sijaan, että joudun ajamaan töihin pimeässä ja ravassa ja loskassa!

Vierailija
14/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvi kökkiä missään kehällä aamuruuhkassa vaan voi istua tyytyväisenä junassa lukien päivän metro-lehteä.

Kun menee vielä Tapanilasta Tikkurilaan, niin ikinä ei oo ruuhkaa junassa ja paikan saa valita mielensä mukaan:)

Vierailija
15/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin, että toiset joutuvat taapertamaan aamulla kylmään, yksinäiseen autoon ja joutuvat ajamaankin sen töihin asti. Ja tuosta itsepalvelusta ja kärsimyksestä saa maksaa niin perkeleesti kulujakin.

Minusta on ihanaa hypätä lämpimään bussiin ja lukea kirjaa se puoli tuntia, minkä muut istuvat ruuhkassa kiroilemassa kofeiinipommiensa kanssa.

Vierailija
16/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säälin julkisilla kulkevia. Kipaista nyt aamulla lämpimään bussiin istumaan ja katselemaan maisemia, kun joku toinen ajaa. Eivät reppanat tiedä ollenkaan, millaista on rapata huurua tuulilasista ja istua sitten kylmälle penkille. Siinä virkistyy, ja kun sitten luistelee jäisillä uraisilla teillä aamuruuhkassa väistellen niitä näitä "kyllä tohon väliin mahtuu" -kuskeja, on pian kovastikin hereillä. Ajokokemuksen kruunaa parkkipaikan etsiminen, joka on aivan päivän paras hetki että mihinkäs sitä saisi autonsa kikkailtua. Bussilla kulkevat, nuo säälittävät olennot, hyppäävät bussista ja kävelevät työpaikalle miettimättä ollenkaan tällaisia asioita. 

Vierailija
17/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provoa huomista silmällä pitäen.

Vierailija
18/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin kaikkia peltikotteroissaan muhivia. Itse onneks asun sen verran likellä työpaikkaa, että voin polkaista töihin pyörällä. Raitista ilmaa, hyvää musaa ja ihana vapauden tunne, kun katsoo ruuhkassa pönöttävää jengiä, jotka lihovat autoissaan. 

Ja löytyy autokin tallista, kun sitäkin toki joskus tarvii pidemmille reissuille. Onneks suht harvoin kuitenkin eikä tarvii ruuhkissa sillä painaa. 

Vierailija
19/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku mä säälin sua ku joudut ite ajaa :o onneks en oo nii köyhä kun sä, ja on varaa omaan kuskiin!

Vierailija
20/26 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin köyhiä jotka joutuvat menemään joka aamu töihin. Iha sama menevätkö sinne audilla vai bussilla. Mielestäni ovat ihan samalla viivalla. Samaan aikaan kun sinä sinne audiisi kömmit minä käännän vain kylkeä sängyssäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme