Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinkkujen UVA-iltaan?

Vierailija
31.12.2021 |

Yksinäistä. Naapurissa nuoret bilettää. Ystäväperheet lapsineen keskenään. Kai tää menee syödessä, juodessa ja leffoja katsellessa. Miten teillä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä siemaillessa, on sipsejä, nakkeja ja perunasalaattia. Katson harry potteria:)

Vierailija
2/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän itse UVB iltaa. Lämmintä tuntuu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön HK sinistä, juon Kossua ja kuuntelen jamppa tuomista

Vierailija
4/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus. 

Jotain ruokaa ja vähän punsia myöhemmin myös :D

Vierailija
5/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös nakkeja, perunasalaattia ja pastasalaatiia, patonkia ja proseccoa. En ehkä nyt kaikkea kuitenkaan tänään syö...t. Ap

Vierailija
6/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että laittaisinko nakkeja ja perunasalaattia mutta olen nyt kahden vaiheilla että avaisinko sittenkin viinipullon... Hmm

Vierailija
7/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen leffaa ja syön juustolautasta. Kohta kokoan hyllyn huoneen nurkkaan ja pesen pyykkiä. Sitten nukkumaan. Huomenna töihin.

Enpä kyllä tekis kummosempaa, vaikka oisin suhteessakin

Vierailija
8/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuuntelen youtubesta musaa. 

Vierailija
9/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ku ahdistaa tämä yksinäisyys. Kaikki kaverit puolisoiden kanssa.

Vierailija
10/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kohta valkosipulipatongin ja juon maitoa.

Samalla katson Areenasta Fakta homma- sarjaa.

Vierailija
11/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solarium nyt ainakin.

Vierailija
12/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön HK sinistä, juon Kossua ja kuuntelen jamppa tuomista

Kun on juomista, Jamppa Tuomista.

Vierailija
13/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että laittaisinko nakkeja ja perunasalaattia mutta olen nyt kahden vaiheilla että avaisinko sittenkin viinipullon... Hmm

No niin, kallistuin viinipulloon ja juustoon. Hyvää uuttavuotta kaikille! Ja myös aiemmin kommentoineelle ahdistuneelle opiskelijalle, uusi vuosi on parempi myös sinulle, olen varma siitä!

Vierailija
14/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ahdistaa ja masentaa. Ei yhtään juhlafiilistä. Piti tehdä tacoja, en jaksa. Tekee mieli mennä vain jo nukkumaan.

Vierailija
15/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta alkaa hobitti ja sen jälkeen E.T, ei ole moneen vuoteen kiinnostanut mennä katsomaan ilotulitteita. (tai juhlimaan junttijuhlijoiden sekaan) joku vuosi sitten käytiin katsomassa jotain laservalonäytöstä, se oli hieno eikä ilotulitteiden savu häirinnyt kokemusta.  huomenna sitten uudenvuodenpäivän lounas nappuruston pariskunnan kanssa. avataan pullo shampanjaa ja nautitaan  hyvästä lounaasta. sovittiin tämä jouluna, kun tuon pariskunnan naisosapuoli tuli juttusilleni ja sanoi, että koevat olonsa hiukan yksinäisiksi, että voitaisiinko viettää joskus joku ilta yhdessä. nyt se sitten toteutetaan. tässäkin näki sen, että asiat mahdollistuivat vasta sitten, kun se yksinäiseksi itsensä/heiksi tunteva osapuoli otti asian rohkeasti puheeksi. En olisi muuten osannut ajatellakaan, että juuir he kokevat olonsa yksinäiseksi, kun ovat aina niin seurallisen oloisia.

Vierailija
16/16 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joskus aikaisempina vuosina tullut Yleltä jotain uudenvuoden ohjelmaa? Nyt ei tule mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi