Apua miten pärjätä ma-to 4€
Otsikossa siis kysymys miten saan ruokittua 4henkeä 5€ ensi viikon perjantaihin asti? Saako esim seurakunnalta hätäapua? Tämä on siis poikkeustilanne. Tuli suuria kuluja yhtäkkiä ja viime kuukaudet ollut muutenkin tiukkaa joten kaikki säästöt käytetty. Perheessä on yksi vilja allergikko joten makaroonit puurot ei onnistu. Kaikki mitä vaan olen keksinyt olen laittanut myyntiin facekirppikselle ja toriin. Vinkkejä?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:03"]Eikö teidän tapauksessanne voisi saada toimeentulotukea kiireellisenä? [/quote] Ne käsittelyajat ..... [/quote] Kiireellisessä tapauksessa päätös tulee viimeistään seuraavana arkipäivänä. [/quote] En usko. Ja siellä katotaan viime tuloja ja sanotaan että kyllä näillä tuloilla pitää pärjätä. Hienoa, että joku ostaa villasukat :)
[/quote]
Sullahan tietysti on näyttää myös viime kuukausien menot, josta sossuntäti voi päätellä, että tuki tulee nyt tarpeeseen?
[/quote]
Ei ole ole ollut onneksi tarvinnut käydä sossussa. Ei tarvitse näytellä kuitteja kenellekään.
Minä söin opiskeluaikana lättyjä, kun oli rahat lopussa. Ostin jauhoja, kananmunia, paistorasvaa ja hilloa. Saatoin syödä viikon pelkkiä lättyjä. Vieläkin käytän lättytekniikkaa, jos en jaksa mennä kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:59"] Asun siis keski-uudellamaalla ja parista kympistä auttaisin vaikka pihan haravoinnissa tai muussa tuollaisessa. Voiskos noita tarjota vaikka netissä. Voin myös kutoa vaikka villasukat/ [/quote] Mä ostan kahdet sukat! [/quote] Olet ihana ihminen. Lankaa on varastossa vielä eli jos tosiaan haluat sukat laita mailia rakastan.villasukkia@gmail.com
[/quote]
laitoin sulle spostin.
[/quote]
Vastasin iso iso kiitos vielä sinulle pelastit iltani
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:55"]Missä päin asut ? Voin ostaa kassillisen ruokaa.
[/quote]
Keski-uudellamaalla järvenpäässä
[/quote]
Joko sait apua? Asun myös Järvenpäässä ja voin lahjoittaa ruokaa.