Veljen lapsia vahtimassa, tyttö 5v ei suostu syömään kun ei ole tiettyä prinsessalautasta
Joutuisi syömään samanlaisista lautasista kuin me muutkin. Lisäksi pojat 6- ja 8v jotka söivät mukisematta. En löydä mitään prinsessalautasta, joten sanoin että nyt ei ole muita lautasta tarjolla. Tyttö ei syönyt lounasta eikä nyt kelpaa välipala. Ehdotin ns. Picknic- iltapalaa, että söisivät vaan korista olohuoneeseen viritetyn viltti-teltta-härvellyksen alla ja katselisimme ilotulitteita. "No kattella voin mutta en syö jos ei oo prinsessalautasta" Eipä kai tuo nyt nälkään kuole kun ruokaa on naaman edessä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että seuraavaksi etsitään sinulle prinsessajäähypenkki.
tää on niiiiiin vanhanaikaista,mitään järkeä!
"Istuin kirkolla jalkapuussa" Ai miksi...En tiedä mutta siellä istuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihdit uutenavuotena toisten lapsia?
Tämä.
Miksi ei? Ja miten tuo nyt muka liittyi tähän asiaan yhtään mitenkään? Tuskinpa sen tietäminen auttaa vastaamaan ap:lle.
Ja mikä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että seuraavaksi etsitään sinulle prinsessajäähypenkki.
tää on niiiiiin vanhanaikaista,mitään järkeä!
"Istuin kirkolla jalkapuussa" Ai miksi...En tiedä mutta siellä istuin.
Niinhän ne vankilassakin aina sanovat. "En tiedä miksi minut tänne laitettiin, en ole tehnyt mitään."
Lapsi ei kuole nälkään tai saa muutakaan suurta vahinkoa, mutta teillä voi olla aika ikävä ilta, jos tyttö on nälän ja verensokerin laskun vuoksi loppuillan huonolla päällä.
Eikö tyttö tai veljet osaa näyttää, mikä on prinsessalautanen? Jos ei, niin keksi jokin muu juoni, jonka avulla tyttö voi syödä kasvojaan menettämättä. Tehkää vaikka prisessaeväsretki toiseen huoneeseen ja syökää siellä lattialla viltin päällä toisilta lautasilta kuin mitä pöydässä on.
Nosta lapsi jalustalle ja mene itse polvilleen lasta alemmaksi. Pyydä itkien anteeksi, anna vaikka karkkia ja lupaat, että huomenna on maailman kauneimmat prinsessalautaset juurikin vain ja yksistään tälle tytölle, prinsessalle. Kannattaa alkaa myös etsimään prinsessan vaatteita tytölle ja pukeudu itse palvelijan asuun. Siitä se lähtee. Lapsesi on voimaantunut nainen.
Kysy ottaako kukaan välipalan. Toivottavasti siellä on hedelmiä, jogurttia tai muuta. Välipalaan ei tarvita lautasta ja teillä kaikilla on varmaan mukavampaa jos pikku diivakin syö vähän. Tai ehkä muki kaakaota ja voileipä.
Ensinnäkin, vastasit väärin lapsen kysymykseen.
Toiseksi, ruoka kehon ulkopuolella ei vie nälkää. Ainakaan hyvä ruoka.
Kolmanneksi,olet trolli. Aito ihminen tietäisi, miten prinsessalautasen voi taikoa. Tai ei edes hoitaisi lasta tietämättä must-jutut.
Neljänneksi, kukaan ei kuitenkaan söisi viritelmiäsi - edes kuningatar-lautasesta. Olisi ystävällistä kieltäytyä vetoamalla lautaseen.
Vierailija kirjoitti:
Nosta lapsi jalustalle ja mene itse polvilleen lasta alemmaksi. Pyydä itkien anteeksi, anna vaikka karkkia ja lupaat, että huomenna on maailman kauneimmat prinsessalautaset juurikin vain ja yksistään tälle tytölle, prinsessalle. Kannattaa alkaa myös etsimään prinsessan vaatteita tytölle ja pukeudu itse palvelijan asuun. Siitä se lähtee. Lapsesi on voimaantunut nainen.
Lapsen kiusaaminen on niin keskenkasvuista. Oikeastaan se on pahpinpitelyn muoto.
Ap on yksin, ja syö sipsejä.
Älä rasvasta näppäimistöä!
Vuoden viimeisenä päivänä prinsessat saavat syödä grillitikuilla - suoraan kulhosta.
Miksi kysellä syrjäytyneiden palstalta lastenhoitovinkkejä? Eikö tuohon olisi joku parempi palsta olemassa?
Ap joutuu ensi vuonba selittämään, miksi lapsi ei ole syönnyt VUOROKAUTEEN?
Etsi se lautanen tiskikoneesta, ja pese käsin, niin pääsette syömään.
Minulla yksi muksuista on 2 viikonloppua kuukaudessa luonani.
Ja hän syö kanssa ns.kuin lintu. Mutta en silti tuputa ylimääräistä ruokaa. Syö sen mitä syö ja sillä selvä. Tyyliin iltapala - salaatti, 5 nuppua kukkakaalista, 5 fetajuusto-palaa, 5 suolakurkku-viipaletta & 5 oliivia.
Miksi et anna prinsessalautasta? Ei se niin kauheaa ole. Kiusaat lasta.
Voin kertoa, ettei kissanikaan syö "vääränlaisesta" lautasesta.
Miksi siis prinsessan pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kiusaaminen on niin keskenkasvuista. Oikeastaan se on pahpinpitelyn muoto.
Eiköhän tuo ollut ihan vitsi ja vttuilua, tuskin kukaan noin oikeasti tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä itseään näyttämään missä / millainen se prinsessa lautanen on? Tai kysy veljiltä
Juuri näin. Ei niitä lapsen tunteita voi vaan lytätä tylysti. En kyllä haluaisi olla noi lapset juuri nyt.
Jos ei kelpaa niin kuolkoot nälkään.