Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

psyykelääkkeiden käyttäjät

Vierailija
18.04.2015 |

Käytän masennukseen venlafaksin 150mg. Esicitalopram aiemmin, mutta vaihdettiin, kun ei ollut apua. Eipä tuosta venlastakaa ole apua, vaikka useamman kuukauden syönyt. Tulee entistä lamaantuneeksi. Unettomuuteen ja ahdistukseen ketipinor ja unenlaadun parantamiseen melatoniini 3mg. Nukuttua saa kyllä ketipinorilla saa. Kokoajan vaan aikamoises lääke tokkurassa. Vois heittää lääkkeet roskiin enemmän haittaa, kun hyötyä. Muuttaa persoona, kun nykyään olen ihan zompi. Vituttaa, että edes aloin käyttää psyykelääkkeitä.
poika-96

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketsekkaukseen ja uusi lääke kokeiluun. Eihän se kiva prosessi oo ajaa vanha lääke alas ja totutella uuteen. Joskus vaan menee aikansa, että oikea lääke ja annostus löytyy. Tsemiä.

Vierailija
2/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla venla alkoi vaikuttaa todella nopeasti parissa päivässä. Lääke toimi erittäin hyvin masennukseen, itkuisuuteen ja raivareihin. Lopetin venlat seinään kolme päivää sitten ja siitä lähtien kamalat vieroitusoireet: päänsärky, valoarkuus, kuumeinen olo ja tolkuton jano koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisia zombie-lääkkeitä syödä?
Onko sulla omaa tahtoa ja ymmärrystä ollenkaan?

Vierailija
4/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ketipinor 25mg ja melatoniini 3mg nukkumiseen mutta ei vedä zombiksi. Joskus nukun päikkärit mutta muuten päivisin ei väsytä. Ihana vaan ku saa nukuttua ❤

Vierailija
5/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efexor piristää. Sen sijaan tuo käyttämäsi neurolepti, Ketipinor, väsyttää ja latistaa . Miksi on päädytty neuroleptiin?