Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies katselee toisen naisen takapuolta, on se mielestäni verrattavissa pettämiseen

Vierailija
31.12.2021 |

Olimme miehen kanssa kenkäkaupassa. Hän sanoi menevänsä katselemaan kenkiä toiselle puolelle kauppaa. Halusin hänen mielipiteen, joten lähdin etsimään häntä kaupasta. Löysin hänet katselemassa vaivihkaa pyllistelemässä olleen nuoren naisen takapuolta. Kun mainitsin hänelle siitä autossa, oli vastaus vain, että kai katsoa saa. Sanoin, että joku voisi tehdä tuollaisesta rikosilmoituksen ja se loukkaa minua. Ehkä hän katselee muidenkin naisten takapuolia. Aion näyttää tämän ketjun miehelle. Sanokaa, että se on pettämistä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies katselee kolmannen naisen takapuolta?

Vierailija
42/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vaimo osoittaa hyvää peppua ja kehottaa katsomaan? Meillä se on näinpäin. Onko vaimoni homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies katsoo hemaisevan transnaisen takapuolta? Onko sekin pettämistä? Teknisesti ottaen kyseessähän on miehen takapuoli..

Jolloin miestä teknisesti homotuttaa.

Mies ei välttämättä tiedä naisen olevan transnainen hänen takapuoltaan katsoessaan. Syyllistyykö hän silloin pettämiseen vai ei? Kyseessä on kuitenkin mies jota katsoja vain luuli naiseksi.

Vierailija
44/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten itse koskaan katso hyvän näköisiä miehiä? Kyllä minä ainakin tykkään salaa ihastella nuoria komeita miehiä, vaikka olenkin jo vanha mummo. En tietenkään katso niin että he sen huomaavat, mutta kyllä tulee tsekattua pyllyt, etumukset, käsivarret ja kaikki. Nuoret miehet näyttää tän ikäisen silmissä oikeastaan kaikki hottiksilta kun oman ikäiset on jo niin kulahtaneita, niin kuin olen toki itsekin. Ei se mitään pettämistä ole, että huomaa jonkun kauneuden.

Vierailija
45/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nähdä unia muista naisista?

Ei saa nähdä ja siitäkin tulee rikosilmoitus.

Vierailija
46/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avovaimoni vinkkailee mulle esim. autoillessamme hyvistä pyllyistä, ja saatan itsekin hänelle huomauttaa jos vastaan tulee oikein komea herrasmies. Emme ole mitään parinvaihtajia tai muutenkaan erityisen villejä, mutta tykkäämme kauniista ja/ tai persoonallisen näköisistä/ muotoisista ihmisistä, eikä tosiaan ole mitään väärää katsoa. Toki diskreetisti, katseen kohdetta kunnioittaen. M44