Pääsenkö ihan satavarmasti taivaaseen jos uskon Jeesukseen vaikka
olisin tehnyt mitä tahansa? En nyt puhu mistää murhista jne. vaan ihan tavallisten ihmisten synneistä kuten ryyppääminen, tupakanpoltto, valehtelu, itserakkaus, pettäminen jne.
Kommentit (28)
Miksi kristittyjen Jumala haluaa, että häneen uskotaan? Tähän on varmaan joku vastaus Raamatussa?
Kuolema, elämän selkeärajainen reuna juuri tekee tästä ajastamme täällä niin ainutkertaista ja arvokasta, tuhlattavaksi kelpaamatonta, ei se, että sen aikana valmistaudutaan ja lunastetaan jotakin paikkaa jossakin muualla, missä kaikki arvoasetelmat ovat keikahtaneet.
Minua on suoraan sanoen aina kummastuttanut miksi Jeesuksen, tuon kommunistis-anarkistisen kapinasaarnaajan kannattajat eivät elä kuten heidän mestarinsa opettaa.
Se olisi nimittäin hyvä maailma, nyt, täällä.
Eikö usko ole sitä, että luopuu ylpeydestä ja omasta vanhurskaudesta, ja tunnustaa, ettei voi itse koskaan saavuttaa täydellisyyttä. Silloin ei voi muuta kuin luottaa Jumalan armoon. Heittäytyä armon varaan.
Jumalan armo ei koskaan petä.
Sanoin, että olisi hyvä elää kuten Jeesus opettaa.
Haluan kysyä erään asian teiltä kaikilta, jotka kaipaatte uskoa mutta ette tunne saaneenne sitä. Haluatko taivaaseen? Tarvitsetko Vapahtajaa? Jos vastaus on myönteinen, voin tässä paikassa sanoa sinulle: Usko ihan kaikki syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä. Saat uskoa sen aivan ilmaiseksi! Ole turvallisella mielellä. Amen.
Sielu itse vaatii itseltään ja haluaa saada puntit tasan muiden sielujen kanssa. Riittävän lujalla uskolla ihminen voi saada mitä tahansa, senhän jo Jeesuskin sanoi. Mutta että uskolla Jeesukseen " pelastuisi" ja " taivaspaikka" aukeaisi...se on ihan ihmisten itse sepittämä tarina. Sellaista tarinaa ihmiset tarvitsivat ennen muinoin, mutta nyt ihmiset ovat alkaneet herätä ja heidän ymmärryksensä syventyä. Sielut alkavat muistaa todellisen alkuperänsä, jumalallisuutensa.
Todellinen Jumala on vain valoa ja rakkautta ja Hänen luokseen kerran palaamme. Helvettiä ei ole olemassa, ellei sielun valitsema tie täällä maapallolla sitten ole sellainen.
Murskaisin Hänet tohjoksi.