Hiprakka yhdistettynä opiskeluun
Ei lainkaan inspaa tekeillä oleva työ, varsinaisesta opiskelusta ei kyse vaan pienimuotoinen essee pitäisi kirjoittaa. Mietin jos lukisin tässä selvänä tarvittavat pohjamateriaalit, kirjoittamisen aikana joisi sellaiset 3-6 annosta niin ehkä tulisi ainakin hauskempi ilta ja paremmin tekstiä? Lähdeviitteet ja tekstin tason voisi tarkistaa huomenna vielä kerran... Joo-o, kaikkeen sitä sortuu kun kevät on pitkällä.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:00"]
Tuottaminen voi onnistua hiprakassa, omaksuminen ei niinkään. Eli kokeile pois.
[/quote]
Sitä juuri ajattelinkin, että artikkelit luetuksi ennen kun muuten ei kyllä tule sitten mitään koko hommasta. Av kanssa blokkaukseen etten vahingossa tänne jää.
Opiskeluaikana kirjoittelin joskus esseitä pikku hiprakassa. Ihan hyviä arvosanoja tuli, mutta mä olenkin humanisti.
Hmm olin nuorena jonkinasteinen alkoholisti, lukion viimesenä vuotena olin aika usein humalassa. Vikassa jaksossa oli matikan kurssi, 3krt/vkossa, taisi olla pari oppituntia jolloin en ollu mitään ottanu. Vihkossa olevat laskut kaikki kännissä tehtyjä. Asiat opin kummiskin ja kurssiarvosanaks tuli 10.
Isossa maailmassa on yleistä käyttää päihdettä opiskeluun, mutta tuo päihde ei ole alkoholi.
Tuottaminen voi onnistua hiprakassa, omaksuminen ei niinkään. Eli kokeile pois.