Lopahtaako kiinnostukseksi jos mies kertoo seuraavansa salattuja elämiä?
Kommentit (17)
En kiinnostuisi ihmisestä kenelle Salatut Elämät ovat hyvää viihdettä. Kertoo älykkyydestä tarpeeksi
Tunnen yhden ihan fiksun ja hyvän tyypin, joka katsoo Salkkareita. Oikeastaan en tiedä miksi Salkkarien katsominen olisi jotenkin huonompaa aivot narikkaan -ajanvietettä kuin vaikka AV:lla hengailu.
Ihan sama. Voi luoja näitä kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:03"]
Entä jos katsoo Emmerdalea?
Syynä se, että oppii samalla englannin ääntämistä...
[/quote]
Emmerdale on eri asia, koska se on kaikin puolin paljon paremmin tehty sarja.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 02:58"]
En kiinnostuisi ihmisestä kenelle Salatut Elämät ovat hyvää viihdettä. Kertoo älykkyydestä tarpeeksi
[/quote] Saanko kysyä mikä on sinulle hyvää viihdettä?
Kiinnostaa tietää kun itse katson noita roskasarjoja tottumuksesta ja ihan tietoisena siitä että niitä ei ole laadulla pilattu, niin vähän arveluttaa kuinka fiksua sellainen porukka on joka perustaa ihmisten älykkyyden pelkästään siihen että ne pitää urpoista televisiosarjoista...
No ei nyt ton takia, vaikka vähän kummissani olisinkin. Mutta ei munkaan kaikki tykkäämiset hirveän korkealentoisia ole :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:52"]???
[/quote]
Yep tai uusi päivä sarjaa
Ei todellakaan! Seuraan vaikka mitä sarjoja telkusta ni voitais sitte yhessä olla sohvaperunoita ja löffiä :) (Nykyinen mies vaan tykkää istua tossa tietokoneella.. :/ )
Juu, on ehdottomasti turn-off. Parisuhteessa ois eroperuste.
Kyllähän se ainakin vähän lopahtaisi ja onkin itse asiassa.
Entä jos mies odottaa innolla Pepin paluuta sarjaan ???
Kyllä! Kertoo hieman ukon älykkyyden tasosta. Jos tuota luokkaa niin... ei todellakaan. En itse kattois vaikka maksettaisiin.
Entä jos katsoo Emmerdalea?
Syynä se, että oppii samalla englannin ääntämistä...
Hoh hoijaa..... ihan sama. Ei vaikuttais miehen kiinnostavuuteen, mikäli muuten mukavan ja fiksun oloinen.