Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen vuoden jälkeen mies on alkanut mollata

Vierailija
18.04.2015 |

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä ja nyt mies on alkanut mollata minua aina eri paikoissa. Nimittää puhumistani änkyröinniksi, sopertamiseksi, ölisemiseksi ja turhasta vinkumiseksi. Huudankin kuulemma turhasta. Onko tämä nyt ihan tavallista parisuhteen kehittymistä? Olen yrittänyt puhua miehen kanssa, mutta tulee vastaus "älä vingu" tai sitten ei sano yhtään mitään ja kävelee vain pois paikalta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin normaalilta kuulosta. :P itse jättäisin tuollaisen.

Vierailija
2/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tällaista pitää jaksaa korjata? Onko tämä ihan normaalia, sitä "alkuhuuman katoamista"? Kuulunko niihin "liian helposti luovuttajiin" heittämällä pyyhkeen kehään? Emme ole naimisissa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:01"]Kauanko tällaista pitää jaksaa korjata? Onko tämä ihan normaalia, sitä "alkuhuuman katoamista"? Kuulunko niihin "liian helposti luovuttajiin" heittämällä pyyhkeen kehään? Emme ole naimisissa. Ap
[/quote]

Ei oo normaalia. Jätä se. Tollasta ei pidä kestää yhtään. Löydät varmasti jonkun joka ei soita sille poskea tolleen.

Vierailija
4/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Löydät varmaan paremman miehen joka jaksaa paremmin kuunnella vinkumista.

Vierailija
5/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhässä Vulvassa ei ole itsessään koskaan mitään vikaa?

Vierailija
6/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vain kun onhan sitä minussakin vikaa. Ehkä mies on oikeassa ja huudan turhasta tai puhetavassani on oikeasti vikaa.

Vierailija
7/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:05"]Pyhässä Vulvassa ei ole itsessään koskaan mitään vikaa?
[/quote]

Puhu vaan omasta puolesta :D

Vierailija
8/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, tuollaista ei tarvitse kuunnella ja jos itseäsi arvostat jätä tollasen ja helvetin äkkiä jo...

Vierailija
9/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:05"]Ärsyttää vain kun onhan sitä minussakin vikaa. Ehkä mies on oikeassa ja huudan turhasta tai puhetavassani on oikeasti vikaa.
[/quote]

Tämä siis Ap. Ja vulva-miehelle tiedoksi, minussa on paljon vikoja. Minä kuitenkin haluaisin korjata niitä.

Vierailija
10/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:05"]Ärsyttää vain kun onhan sitä minussakin vikaa. Ehkä mies on oikeassa ja huudan turhasta tai puhetavassani on oikeasti vikaa. [/quote] Tämä siis Ap. Ja vulva-miehelle tiedoksi, minussa on paljon vikoja. Minä kuitenkin haluaisin korjata niitä.

[/quote]

no teepäs jotain sen eteen sitten, äläkä ulise palstalla ja syytä vain miestä.

Vierailija
11/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivista palautetta voi käsitellä kahdella tavalla: Miettiä, että mikä minussa on vikana tai sitten miettiä, että mikä haukkujassa on vikana. Useimmille tulee mieleen se jälkimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
12/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:05"]Ärsyttää vain kun onhan sitä minussakin vikaa. Ehkä mies on oikeassa ja huudan turhasta tai puhetavassani on oikeasti vikaa. [/quote] Tämä siis Ap. Ja vulva-miehelle tiedoksi, minussa on paljon vikoja. Minä kuitenkin haluaisin korjata niitä.

[/quote]

no teepäs jotain sen eteen sitten, äläkä ulise palstalla ja syytä vain miestä.

[/quote]

Joo, ei ne viat täällä ruikuttamalla korjaannu.

Vierailija
13/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:15"]

Negatiivista palautetta voi käsitellä kahdella tavalla: Miettiä, että mikä minussa on vikana tai sitten miettiä, että mikä haukkujassa on vikana. Useimmille tulee mieleen se jälkimmäinen vaihtoehto.

[/quote]

juuri näin. palstamammojen mielestä syy on aina miehessä. Pyhä Vulva on aina oikeassa. NOT

Vierailija
14/14 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:15"]Negatiivista palautetta voi käsitellä kahdella tavalla: Miettiä, että mikä minussa on vikana tai sitten miettiä, että mikä haukkujassa on vikana. Useimmille tulee mieleen se jälkimmäinen vaihtoehto.
[/quote]
Negatiivista palautettakin voi antaa niin eri tavalla. Mä pyrin ottamaan opikseni ja muuttamaan käytöstäni jos saan palautetta, että ärsyttää ja voisitko lopettaa, mutta jos mies vain äyskis mulle sen sijaan, että sanois mikä se ongelma on niin varmaan vaan itse ärsyyntyisin siihen mieheen. Ja jos toinen änkyttää tai on puhevika niin siitä huomautteluhan on ihan pelkkää vittuilua.