Adalminan asunto kaupan!
Kommentit (36)
Kiva kämppä ja itse asiassa ollaan miehen kanssa juuri ostamassa ekaa yhteistä asuntoa Hgissä, ja ollaan katsottu just tuossa hintaluokassa 35-50-neliöisiä. Tuo varmasti voisi kiinnostaa meitä, mutta täytyy sanoa että tuo parvi olisi meille hankala. vaatehuone olisi toki kätevä, mutta tuossa se on toteutettu liikaa neliöiden kustannuksella. toki tuota huonetta voisi käyttää normaalisti makuualkovina, ja parvea varastona tai vieras"huoneensa", mutta sekin tuntuu vähän tyhmältä.
Uskon kyllä että tuo menee suht nopeasti kaupaksi, koska sijainti on hyvä, taloyhtiössä isot remontit tehty, asunto on hyvin rempattu ja valoisa. ostaja lienee tosiaan hyvin toimeentuleva nuori nainen tai tämän vanhemmat.
Mä olen jotenkin saanut rivien välistä sen käsityksen että Adalmina olisi taas sinkku ja elämänmuutos liittyy ehkä siihen, että muuttaa ulkomaille/lähtee maailmanympärimatkalle tms.
Hankala tuo asunto pariskunnalle olisi, eihän sitä seksiä ole pakko harrastaa aina sängyssä mutta eihän tuolla parvella varmaan mahdu tekemään juuri mitään... :)
Aijaa, mä luulin, että juuri alkoi seurustelun? Mistä rivien välistä eron näitte?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:54"]
Asunnon myynnin kannalta toi parvi/walk in closet -yhdistelmä voi olla vähän kaksipiippuinen juttu. Onhan se tehokasta neliöiden käyttöä ja tyylikkäästi toteutettu, mutta toisaalta uskoisin sen rajaavan potenttiaaliset ostajat nuoriin sinkkunaisiin. Miehillä ei yleensä ole niin paljoa vaatteita että walk-in-closetille kannattaisi uhrata yksiöstä noin paljon tilaa ja pitkille miehille vaatehuoneen reilusti madallettu katto on kans ongelma. Ja iäkkäämmät naiset taas ei varmaan uskalla enää kiivetä parvelle :)
[/quote]
joo luultavasti asunto viehättää erityisesti nuoria sinkkunaisia, joiden maksukyvylle taas hinta on aika korkea...
[/quote]
Todennäköisin ostaja on varmaankin joku nuori opiskelijatyttö, jolle äveriäät vanhemmat hankkivat ensiasunnon/sijoitusasunnon.
[/quote]
Äveriäät vanhemmat eivät osta lapselleen asuntoa Mannerheimintieltä.
Taisi mennä kaupaksi jo, koska ilmoitus poistettu. :)
Huhhuh ei käy helsinkiläisiä asuntokaupoissa kateeksi. Tolla hinnalla sais Turusta jo vaikka mitä. Oma ensiasunto, ihan Turun keskustan liepeillä, rempattu kaksio (johon tein itse vielä 500e pintaremppaa) maksoi 77t ja neliöitä on 55m2. Onneks en oo syntynyt Helsinkiin, sielt ois varmaan vaikea muuttaa pois, mut kallista kyl on...
Toisaalta, Helsingissä asuntojen hinnat on noussut koko ajan, joten omansa saa pois voittojen kera. Ystäväni osti vuosia sitten Etu-Töölöstä "kalliin" pikkuasunnon ja nyt samankokoista kaupataan 100 000 e kalliimmalla. Aika hyvin :)
Nopeasti meni kaupaksi. Onko adalmiina kertonut minne muuttaa? Kovin salaperäisiä suunnitelmia tuntuu olevan ;)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:58"]
Uskoisin, että ottaa kyllä nuo vaatehuoneen moduulit mukaansa, niinkuin viimeksikin, joten pelkkä alkovi parveineen jää.
[/quote]
Ja harmaaraitaiset tapetit ja kaikki valkoiset huonekalut, ja sisustaa samalla tavalla sen seuraavan asunnon kuin nämä kaksi edellistäkin??? Siis sen ex-avomiehen sisustustyylillä mennän edelleen-kö?
Muuttiko jonnekin tien toiselle puolelle, koska blogissa ei ollut mitään muuttokuorma-kuljetusyhteistyöpostausta? ;)
Tää koko blogi nykyään sellaista ihme "olin valokuvauksissa, mutta hih en saa kertoa teille enempää" tyylinen.
Aiemmin blogi oli jo tylsä mutta nyt on vielä ihan salaperäisen läpitylsä. Eipä kiinnosta enää käydä lukemassa ja jos se sama entisen miesystävän sisustuslinja jatkuu hällä taas seuraavassa asunnossa niin eihän siellä tulla mitään uutta ja mielenkiintoista koskaan näkemään!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:08"]Aijaa, mä luulin, että juuri alkoi seurustelun? Mistä rivien välistä eron näitte?
[/quote]
eikös se seurustelu alkanut joskus vuosi sitten? silloin instassa vilahti miehen hiha, rusetti, käsi ja mikä milloinkin. jossain vaiheessa se loppui. luulen, että olisi blogissakin miehestä ohimennen maininnut. sen sijaan nyt on mun mielestä puhunut vaan tyttöjen silloista ja matkustanutkin yksin.
37 neliötä? Meidän makuuhuone on yli 30 neliötä...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:03"]
Toisaalta, Helsingissä asuntojen hinnat on noussut koko ajan, joten omansa saa pois voittojen kera. Ystäväni osti vuosia sitten Etu-Töölöstä "kalliin" pikkuasunnon ja nyt samankokoista kaupataan 100 000 e kalliimmalla. Aika hyvin :)
[/quote]
Juuri niin. Hyviin helsinkiläisasuntoihin uskaltaa sijoittaa. Ainakin omalla kohdalla juuri myydyn ensiasunnon arvonnousu (kymmeniä tuhansia parilta vuodelta) kattoi kaikki asunnosta kyseisenä ajanjaksona aiheutuneet kulut korkojen kera, eli käytännössä en ole maksanut asumisesta vuosiin mitään, voittoa (verotonta!) vaan on tullut. Helppo tapa kartuttaa varallisuutta kun jossain on kuitenkin asuttava :)
Ihan kiinnostavaa nähdä miten pian saa myytyä. Minustakin kaunis asunto muuten mut mäkin vähän vierastan tota parviviritelmää.