Onko POLTERGEIST-ilmiöt vähentyneet?
Onko teillä havaintoja viime vuosilta?
Onkohan langattomilla verkoilla, Bluetooth ym. jotain tekemistä asian kanssa? Poltergeist ei kykene toimimaan digihälyssä?
Kommentit (16)
Noi huijaukset ei me enää terveille ihmisille läpi.
Vierailija kirjoitti:
Noi huijaukset ei me enää terveille ihmisille läpi.
Olen terve. Sairaat läheiseni ovat aiheuttaneet poltergeistia.
Ei ainakaan meillä! Vaan eipä näistä passaa alkaa avautumaan, saa vaan hullunleiman. Vielä ärsyttävämpää olisi kuunnella insinöörimäisiä selityksiä kun itse on kokenut selkeästi ihmeen. En koe tarvetta jakaa tietouttani.
Kyllä on. Puhelin on taajuus laite.
Mulla olisi naapurissa ihan lihaksi tullut poltergeist. Sarjapaiskaaja, jota poliisikin kävi jututtamassa. Sai lopulta vissiin ihan oikean häädön, en tiedä tekikö viranomainen eksorsismin.
Meillä majailee joku demoni. Miten siitä pääsisi eroon rukoilen joka ilta?
Mulle mies sanoi, että minä olen tämän talon ainoa räyhähenki kun hänelle epäilin sellaisen meillä oloa :D
Nykyään on niin paljon muuta viihdykettä ettei ole tarvetta hörhöillä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun ilmestyy, niin sitä kannattaa tuikata kuivana kakkoseen, ei varmasti ilmesty toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa napakasti, että tämä on minun koti ja tänne ovat tervetulleita vain valon voimat.
Poltergistit eivät ole enää muodikas ilmiö. Pitää olla joko AH-DH, sähköallergia tai incell naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan meillä! Vaan eipä näistä passaa alkaa avautumaan, saa vaan hullunleiman. Vielä ärsyttävämpää olisi kuunnella insinöörimäisiä selityksiä kun itse on kokenut selkeästi ihmeen. En koe tarvetta jakaa tietouttani.
Kerro nyt edes yksi ihme, pliis.
Ihmisillä on lääkitys kunnossa, diagnoosi ainakin niin kaikenlaiset hörhöilmiöt on lähes loppuneet, olis hirveen kiva ettei tällaisia aloituksia edes sallittaisi..
Vierailija kirjoitti:
Poltergistit eivät ole enää muodikas ilmiö. Pitää olla joko AH-DH, sähköallergia tai incell naapurissa.
Mites tränsy, tuo nykyajan demoni naapurissa?
Hesari ainakin kiittää ja kumartaa.
Ihmisillä on nykyää monet lääkitykset päällekkäin että poltergeistharhat poistui.