Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen N30 ja en ole koskaan harrastanut seksiä.

Vierailija
31.12.2021 |

Onkohan tämä yleistäkin? Teinistä asti sairastanut sos.tilanteiden pelkoa, ahdistusta, olen kiusattu ja todella herkkä luonteeltani. Olen kyllä ollut ihmisten kanssa tekemisissä ja ollut ihastunut, ja ollut parissa parisuhteessakin,mutta seksiin se ei edennyt. En pysty kuvitella itseäni että harrastaisin tunteettomasti jonkun ihmisen kanssa seksiä vain nautinnon takia. Olen rakastunut kerran mutta se ihminen ei rakastunut minua takaisin. Varmaan hänen kanssa olisin voinut harrastaa seksiä jonkun ajan päästä mutta näin ei päässyt käymään. joskus mietin olenko missanut jotain, kun en tiedä mitlä seksi tuntuu ihmisen kanssa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on täällä tasaisin väliajoin. Ihan yleistä on. Minullekin moni avautunut asiasta henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan osa menee siihen seksistisen yhteiskunnan asettamaan lankaan, että pitäisi maata pumpattavana myös epämielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos ei mielenkiintoista tule vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokee seksin omalla tavallaan. Joten vaikea sanoa oletko missannut mitään isompaa. Mutta hyvä että et ole harrastanut sitä kenenkään sopimattoman kanssa, jos tunnepuoli on tärkeä. T: mies 40v 

Vierailija
4/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole nainen. Mutta jotkut naiset ovat minulle kertoneet, etteivät voisi elää ilman seksiä. Siitä voisi päätellä, että mahdollisesti olet jäänyt jostain paitsi.

Vierailija
5/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudun auttamaan neitoja neitsyyden menetyksessä. Olen miellyttävä ja ammattitaitoinen hellämies.

Vierailija
6/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoudun auttamaan neitoja neitsyyden menetyksessä. Olen miellyttävä ja ammattitaitoinen hellämies.

Kyse ei ole siitä ettenkö saisi seksiä(en ole niin kamalan näköinen ja hirveä luonteeltani), en vain halua sitä sellaisen kanssa jota en rakasta... 

Vierailija
7/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ehkä harvinaisempaa olla noin vanha neitsyt, mutta miehissä meitä on varmasti enemmän. T. kokematon 35v mies

Vierailija
8/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattais harkita jotain muuta harrastusta

Vierailija
9/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen olet kuitenkin päässyt ja saanut kokea rakkauden. Se ehkä kuitenkin tärkeämpää kuin että meneekö muna koskaan pilluun. Moni kokematon mies kun ei sitä rakkautta koskaan koe. Naista toki saisi sitten rahalla, mutta eihän se sama asia ole.

Vierailija
10/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet demiseksuaali, tervetuloa kirjolle.

Vierailija
11/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sinulle alkuun rentoa takaapäin-asentoa.

Vierailija
12/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M50 ja olen harrastanut seksiä. Suosittelen.

Vierailija
13/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se parhaimmillaan kivaakin olla mutta jos ei harrasta seksiä välttyy myös siihen liittyviltä lieveilmiöiltä.

M35

Vierailija
14/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran haluakaan, niin mitäs siinä sitten valitat ja vikiset. 

Omapahan on  valintasi sitten!

Vierailija
15/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistäkin taitaa olla peppuneitsyitä kyllä siitäkin ongelmasta pitäisi päästä että saadaan suomi nousuun.

Vierailija
16/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ensin itsellesi se  haluatko, vai etkö halua.

Vierailija
17/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, eikä asia kiinnosta.

- aseksuaali N27

Vierailija
18/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se melko yleistä. Itse olen vain kerran ollut yhdynnässä 14-vuotiaana ja en ikinä parisuhteessa. Muuta pientä seksuaalista kanssakäymistä ollut myös, mutta vain kerran oikeaa yhdyntää. N29

Vierailija
19/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mt-ongelmia ja olen sosiaalisesti kömpelö niin en ole uskaltanut tutustua miehiin. - tuo äskeinen N29

Vierailija
20/36 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt sentään olet säännöllisesti onanoinut itsesi onneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän