Huono itsetunto
Olen tapaillut ihanaa miestä jonkin aikaa. Kärsin todella huonosta itsetunnosta, ja minulla on esim. vaikeuksia olla tämän ihanuuden kanssa sängyssä... Ujostelen kroppaani, en "uskalla" kokeilla kaikkia asentoja, kerran jopa olin vaikeuksissa saada orgasmia, kun ajatukset pyörivät omien huonojen puolieni ympärillä. Alussa mietin, onko kanssani esim. säälistä. Nykyään jo uskon, että tykkää ja haluaa minua (siis ainakin seksiä). Nyt pelkään, että hän haluaa lopettaa tapailun, vaikka kaikki on paremmin kuin hyvin. Hän on pyytänyt minua treffeille tänä viikonloppuna, enkä pääse yli ajatuksesta, että hän haluaa nähdä minua vain sanoakseen, että tämä olikin sitten tässä. Miten voisin parantaa itsetuntoani? Olen eronnut pitkästä suhteesta, jossa sain todellakin "palautetta". :( Ja tässä suhteessa ei myöskään juuri ollut seksiä ja otin sen itseeni, että en ole kiinnostava.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:31"]
Hoida ongelmasi ennen parisuhdetta. Mene terapeutille. Et voi 'hoidattaa' ongelmaasi miehillä joilla ei ole mitään osuutta tilaasi.
[/quote]
Tämä. Yksikään mies sua ja sun ajatuksia ei tule korvaamaan. Nyt jo olet riippuvainen miehen hyväksynnästä, eihän sulla ole omaa henkistä kapasiteettia lainkaan tunteidesi auktoriteettiin :( Sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:31"]
Hoida ongelmasi ennen parisuhdetta. Mene terapeutille. Et voi 'hoidattaa' ongelmaasi miehillä joilla ei ole mitään osuutta tilaasi.
[/quote]
Tämä. Yksikään mies sua ja sun ajatuksia ei tule korvaamaan. Nyt jo olet riippuvainen miehen hyväksynnästä, eihän sulla ole omaa henkistä kapasiteettia lainkaan tunteidesi auktoriteettiin :( Sääliksi käy.
[/quote]
No ei tuo kovin pahoissa ongelmissa ole jos kerran on jopa ollut vaikeuksia saada tuon takia orgasmia. Täälaisiin vaikeuksiin tosi vsijeukdista kärsivä sanoo buahahahahaha
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:31"] Hoida ongelmasi ennen parisuhdetta. Mene terapeutille. Et voi 'hoidattaa' ongelmaasi miehillä joilla ei ole mitään osuutta tilaasi. [/quote] Tämä. Yksikään mies sua ja sun ajatuksia ei tule korvaamaan. Nyt jo olet riippuvainen miehen hyväksynnästä, eihän sulla ole omaa henkistä kapasiteettia lainkaan tunteidesi auktoriteettiin :( Sääliksi käy. [/quote] No ei tuo kovin pahoissa ongelmissa ole jos kerran on jopa ollut vaikeuksia saada tuon takia orgasmia. Täälaisiin vaikeuksiin tosi vsijeukdista kärsivä sanoo buahahahahaha
[/quote]
Huonoitsetuntoisella se vaikuttaa miltei kaikkeen elämässä, sinulla näyttää tosiaan olevan jotain vakavia ongelmia itselläsi kun katsot "oikeudeksesi" tulla dissaamaan muiden ongelmia. Tee vaikka kuule oma ketjus, ettei tänne tarvitse tulla aukomaan päätä :)
Eikun hepeneitä päälle ja eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:31"] Hoida ongelmasi ennen parisuhdetta. Mene terapeutille. Et voi 'hoidattaa' ongelmaasi miehillä joilla ei ole mitään osuutta tilaasi. [/quote] Tämä. Yksikään mies sua ja sun ajatuksia ei tule korvaamaan. Nyt jo olet riippuvainen miehen hyväksynnästä, eihän sulla ole omaa henkistä kapasiteettia lainkaan tunteidesi auktoriteettiin :( Sääliksi käy. [/quote] No ei tuo kovin pahoissa ongelmissa ole jos kerran on jopa ollut vaikeuksia saada tuon takia orgasmia. Täälaisiin vaikeuksiin tosi vsijeukdista kärsivä sanoo buahahahahaha
[/quote]
Huonoitsetuntoisella se vaikuttaa miltei kaikkeen elämässä, sinulla näyttää tosiaan olevan jotain vakavia ongelmia itselläsi kun katsot "oikeudeksesi" tulla dissaamaan muiden ongelmia. Tee vaikka kuule oma ketjus, ettei tänne tarvitse tulla aukomaan päätä :)
[/quote]
Minä kyllä enemmän dissaisin tuota joka säälittelee ap:tä, joka on ihan tavallinen huonon suhteen jälkeen kärvistelevä ihminen. Kyllä se siitä ap!