Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään transsukupuolista

Vierailija
18.04.2015 |

Tunnetko ketään transsukupuolista ihmistä? Minkälaisia reaktiota hänen transsukupuolisuutensa paljastuminen on lähipiirissä saanut aikaan?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:01"]Ärsyttää, kun tällaisiin ketjuihin tulee aina HUUTAJiA, jotka hermostuu kun käytetään vääriä termejä. Eihän noissa pysy kukaan kärryillä! Koko ajan tulee jotain uusia sanoja jotka pitäis muka osata, mutta jotka koskee tosi pientä os ihmisistä. En minäkään suutu ihmisille, jotka eivät esimerkiksi tiedä mitä dieettini pitää sisällään ijam vaan nimen perudteella.
[/quote]
Niin, en mäkään tiedä niitä oikeita termejä mun kaverin sukupuolen korjauksesta. Ei mun kaverikaan käytä niitä kun se puhuu mulle tilanteesta, eikä ikinä loukkaantuisi jos mä puhun sukupuolen vaihtamisesta. Kun ihmiset ei aina tarkoita pahaa jos ne ei puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Tulee vähän mieleen nää "professional queer"-tyypit, jotka omistaa elämänsä itsensä etsimiselle ja joilla on lokero ja nimitys kaikille mahdollisille sukupuoli-ja seksuaalisuuntautumisille. Mäkin olen panseksuaali femme cis-nainen, but I prefer being called a human being.
[/quote]
-10

Vierailija
42/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useammankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:44"]Yks tuttu jätkä välillä muijien vaatteissa baarissa ja himassa.
[/quote]

Kyseessä varmaan transvestiitti eikä transsukupuolinen.

Vierailija
44/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:05"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:01"]

Tunnen. Tämä väittää olevansa, postaa faceen ihan random naisen kuvia. Oikeasti siis ei ole.

[/quote]

Mistä tiedät etteikö oikeasti?
[/quote]

100% varmuutta ei olekaan, MUTTA ainakin ne naisen kuvat, jotka postaa itsenään, ei ole hän! Vaikka niin kirkkain silmin väittää. Epäilyn herättää myös se, että on aiemmin esim
Valehdellut sairastavansa parantumatonta syöpää.

Vierailija
45/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesjoka odottaamalttamattomana sitä onnenpäivää kun muhkurat leikataan irti. Vihaan niitä yli kaiken!

Jos oikeasti olisit et kutsuisi itseäsi mieheksi.

Minut tuntee aika moni, mutta suurin osa vastaisi, ettei tunne yhtään. Ja tottahan se on, prosessin jälkeen en olekaan.

Vierailija
46/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne,eikä meidän 5000as kunnassa ole yhtään

Vierailija
47/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta saavat kyllä sympatiani. On varmasti ollut rankkaa syntyä juuri vihamieliseen Suomeen Ruotsin taikka Tanskan sijaan :(

En nyt tiedä. Kun olin itse 15 vuotta sitten prosessissa, Ruotsissa vaadittiin kaikki leikkaukset ennen kuin sai vaihtaa passinsa sukupuolimerkinnän, toisin kuin Suomessa.

Vierailija
48/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne,eikä meidän 5000as kunnassa ole yhtään

Asun nykyisin samankokoisella paikkakunnalla eikä siellä kukaan todellakaan tiedä, että heterolapsiperheemme 180-senttinen isä oli 80-ja 90-luvulla tyttö.

Vierailija
49/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muttei ihmekään. Kökötämme puolison kanssa lähes aina omissa oloissamme.

Vierailija
50/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesjoka odottaamalttamattomana sitä onnenpäivää kun muhkurat leikataan irti. Vihaan niitä yli kaiken!

Jos oikeasti olisit et kutsuisi itseäsi mieheksi.

Minut tuntee aika moni, mutta suurin osa vastaisi, ettei tunne yhtään. Ja tottahan se on, prosessin jälkeen en olekaan.

Mutta ehkä hän tarkoitti muhkuroilla rintoja?

Vierailija
51/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä syntyy meteli? Voihan sitä transuilla viikonloppuisin niin paljon kuin sielu sietää ja sitten maanantai-aamuna taas housut jalkaan ja miesten töihin.

Vierailija
52/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama kysymys kuin parikyt vuotta sitten kysyttiin tunnetko yhtään homoa. Kun eihän sitä voi tietää. Mikä sitten on trans? Ihminen, joka elää kärvistellen eikä kerro kenellekään vai ihminen, joka elää onnellisena vuosikausia sitten transitioituneena, josta et ikinä uskoisi? Mielestäni transihmisiä ovat vain muunsukupuoliset, jotka haluavatkin olla, no, transihmisiä.

Vierailija
53/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä syntyy meteli? Voihan sitä transuilla viikonloppuisin niin paljon kuin sielu sietää ja sitten maanantai-aamuna taas housut jalkaan ja miesten töihin.

Tässä ei puhuttu nyt transvestismista.

Vierailija
54/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sä peräkammarin Pera takaisin sinne pleikkarin ääreen, äiti keittää kohta iltapuuron.

Vierailija
55/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, jos ei tietäisi niin ei uskoisi että on joskus elänyt miehenä. Elää ihan normiarkea siinä missä muutkin, eikä todellakaan samaistu siihen hörhöporukkaan, joka näistä asioista mölyä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi