Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkärit hoi! ketjulle jatkoa - uusi kuva

Vierailija
18.04.2015 |

KUVA3

En tiedä, miksi edellinen ketju poistettiin, mutta tolta mun suu tällä hetkellä näyttää. Eiks toi oo nyt parantumaan päin kumminkin? Luu on taas tosin paljastunut, vaikka sitä hiottiin alemmas ja yritettiin saada siihen suojaava verihyytymä päälle. Se hyytymä on kumminki lähteny syömisen yhteydessä poies, vaikka oonkin yrittäny varoa sitä. Kauheen kipee toi ei ainakaan enää ole.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odottaisin ehkä 2 vko ja jos ei sitten oo parantunut niin uusi verestys, mahdollisesti poraisin vielä vähän luuta ja laittaisin ompeleet. Toimenpiteen jälkeen syömättä vähintään 2 h, ei tupakointia koko päivänä, pelkkää viileää ravintoa.

Onko sulta otettu koko leuan röntgenkuva?
Ethän ole saanut ikinä sädehoitoa tai syö mitään lääkkeitä, erityisesti osteoporoosilääkettä?

T. HL

Vierailija
2/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:15"]No odottaisin ehkä 2 vko ja jos ei sitten oo parantunut niin uusi verestys, mahdollisesti poraisin vielä vähän luuta ja laittaisin ompeleet. Toimenpiteen jälkeen syömättä vähintään 2 h, ei tupakointia koko päivänä, pelkkää viileää ravintoa.

Onko sulta otettu koko leuan röntgenkuva?
Ethän ole saanut ikinä sädehoitoa tai syö mitään lääkkeitä, erityisesti osteoporoosilääkettä?

T. HL
[/quote]
Eihän ap ole edes käynyt hammaslääkärillä, koska hänellä ilmeisesti on fobia. Itse operoinut ja kyselee av-palstalta neuvoa. Fiksua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu tässä kädessä sormien yläpäässä viisi kovaa kohtaa! Mitä nää on!? Mä kaivan tota ihoa tosta pois tieltä ja laitan tänne kuvan niin voitte sanoa mulle mitä ne on? Pelottaa...

Vierailija
4/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:27"]Mulla tuntuu tässä kädessä sormien yläpäässä viisi kovaa kohtaa! Mitä nää on!? Mä kaivan tota ihoa tosta pois tieltä ja laitan tänne kuvan niin voitte sanoa mulle mitä ne on? Pelottaa...
[/quote]

Mulla tuntuu myös polvissa kovat kyhmyt? Mitähän ne on?
Muuten ap, etkö tunne lainkaan kipua?

Vierailija
5/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeän näköinen.. Viisaudenhammas?

Vierailija
6/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olit kaivanut sen luun esiin vai? Seurasin ketjua vain siihen asti kun et ollut vielä päässyt hammaslääkäriin

Vierailija
7/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaivoin sen esiin kun luulin sen olevan irtonainen pala ja se oli tosi kipeä ja ien oli siinä kohtaa tosi ohut jo valmiiksi. Aattelin, että saan sen palan helposti napattua sieltä pois. Ihan vaan leukaluuta se sitten olikin. Nyt toi kuoppa on paljon syvempi kun sitä luuta tosiaan poistettiin siitä.

Vierailija
8/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
9/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika :o. Ihon ja limakalvon alta löytyy kaivamalla luuta?

Vierailija
10/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ei aukea ja en edellistä ketjua lukenut.

Vierailija
11/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:43"]

Siis hyi yök! Miä ne lääkärit sanoi ? Miten ne diagnisoi sut? Siis jäätävä kalmanvärinen suu. Sorry. Ootko puolikuollut tms? Et näytä kovin eläväiseltä.

[/quote]

Ei mun limakalvojen väristä oo muistaakseni kukaan hammaslääkäri koskaan mitään sanonu.

Tällä hetkellä tuntuu siltä kuin tota luuta olis entistä enemmän tullu esiin :/. Noh ei oo onneks kipee.

Vierailija
12/19 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän hetken tilanne: KUVA4

Onks toi nyt parempi vai pahempi? Kun en oo mikään suuhaavojen expertti :/

Vierailija
13/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:15"]

No odottaisin ehkä 2 vko ja jos ei sitten oo parantunut niin uusi verestys, mahdollisesti poraisin vielä vähän luuta ja laittaisin ompeleet. Toimenpiteen jälkeen syömättä vähintään 2 h, ei tupakointia koko päivänä, pelkkää viileää ravintoa. Onko sulta otettu koko leuan röntgenkuva? Ethän ole saanut ikinä sädehoitoa tai syö mitään lääkkeitä, erityisesti osteoporoosilääkettä? T. HL

[/quote]

En syö mitään lääkkeitä, jotka vaikuttaisi luihin, se on tsekattu, enkä oo saanut sädehoitoa. Katsottiin myös koko leuan röntgen. En oo siitä saanut muuta palautetta kuin että tossa kohtaa siinä ei näkynyt mitään poikkeavaa. Kiururgi soittelee ensi viikolla, että miten on lähtenyt parantumaan ja että onko otettujen näytteiden tulokset tulleet siihen mennessä.

Vierailija
14/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:27"]Mulla tuntuu tässä kädessä sormien yläpäässä viisi kovaa kohtaa! Mitä nää on!? Mä kaivan tota ihoa tosta pois tieltä ja laitan tänne kuvan niin voitte sanoa mulle mitä ne on? Pelottaa... [/quote] Mulla tuntuu myös polvissa kovat kyhmyt? Mitähän ne on? Muuten ap, etkö tunne lainkaan kipua?

[/quote]

Tunnen kyllä kipua, mutta oon melko siedättynyt sille ja se on kumminkin ihan eri juttu kun sitä pystyy itse kontrolloimaan, että mitä tekee, kuinka voimalla jne. Ja mulla on joku ihmeellinen fiksaatio, että jos mulla on esim joku ihonaarmu kipeytynyt, niin sitten mä hinkkaan, nypin, kaivan ja raavin sitä siihen asti, että se ei oo enää kipee. Juu olen häiriintynyt :P

Vierailija
15/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö ap jotain mielialalääkkeitä?

Vierailija
16/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:44"]

Syötkö ap jotain mielialalääkkeitä?

[/quote]

Joo masislääkettä menee.

Vierailija
17/19 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi yök! Miä ne lääkärit sanoi ? Miten ne diagnisoi sut?
Siis jäätävä kalmanvärinen suu. Sorry. Ootko puolikuollut tms? Et näytä kovin eläväiseltä.

Vierailija
18/19 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se paremman näköinen :)

Vierailija
19/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vertailuksi tilanne ennen hoitoa: Kuva2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi