Miksi et nuku?
Kommentit (35)
Juon, kuuntelen musaa ja rentoudun.
Liian aikaista mennä nukkumaan. Ei väsytä vielä tähän aikaan yöstä.
En ole syönyt 12 tuntiin enkä jaksa mennä laittamaan ruokaa, enkä nousta tästä sohvalta johon kaksi tuntia sitten kellahdin.
Silmaät tullut immuuniksi hiekalle. Tanan matti viskonut koko elämän niin kai sitä arpikudosta alkaa jo muodostumaan.
Miksei viikonloppuna saisi valvoa? Ps. Suurimmalla osalla töistäkäyvistä ihmisistäkin on viikonloput vapaana. Ei siellä töissäkään puurreta sentään 24/7 vaan on olemassa vapaa-aikaa, vapaapäiviä ja jopa lomia. :)
Olen taiteilija. Nyt en tosin tee mitään järkevää. Join itseni humalaan ja olen rennosti.
Muutaman tunnin kuluttua alan valmistella salaattia ja laitan tuliset kanansiivet uuniin.
Nuorempi pojistani tulee yökylästä isänsä luota.
Pelaamme korttia, monopolia ja syömme poikani lempiruokia lauantai-iltana. :)
Olen kipeänä. Keuhkoputkentulehdus ja yskä valvottavat.
Puolen tunnin kuluttua pitää lähteä tyttären korispeliin. Väsyttäis kyllä mut ei ehi edes päikkäreitä enää.
Ei minua mikään valvota. Minusta on hassua, että ihmisten oletetaan nukkuvan samaan aikaan. Minä valvon aina tähän aikaan. Kohta menen kyllä nukkumaan.
Murehdituttaa liikaa, pääasiassa lapsettomuus. Hävitin hetkeksi huoleni tuijottamalla pari kautta yhtä sarjaa putkeen. Nyt on yhä murheellinen olo. En haluaisi olla minä ja surkea elämäni ilman lapsia.
Lapsen murheet valvottavat, kiusaaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 03:35"]
Murehdituttaa liikaa, pääasiassa lapsettomuus. Hävitin hetkeksi huoleni tuijottamalla pari kautta yhtä sarjaa putkeen. Nyt on yhä murheellinen olo. En haluaisi olla minä ja surkea elämäni ilman lapsia.
[/quote]
Ikäsi?
Tyttö tuli väliin ja kääntyilee kokoajan levottomasti, en saa enää nukutuksi. Ehkä sitten soffalla, jep, liian laiska kantamaan tyttö omaan sänkyynsä.
Mitä se sulle mulle kuuluu? Pidä vaan huoli minun asioista!