Olen liian vanha ja liian epäseksikäs
Kommentit (20)
Vielä parempi kun itse ei ole kateellinen kenellekään. Se on tosi vapauttavaa. Vaikka olenkin jo vähän repsahtanut ja todellakin epäseksikäs.
Niinhän sinä olet, mutta toisaalta niin olen minäkin.
Minäpäs olenkin se keskimmäinen karhu, joka on juuri sopivan ikäinen ja sopivan seksikäs.
Nainen muuttuu epäseksikkääksi ja vanhaksi kun mittariin pamahtaa 40 ikävuotta. Se on ikävä fakta.
Kenelle, itsellesi? Se on sitten sinun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Nainen muuttuu epäseksikkääksi ja vanhaksi kun mittariin pamahtaa 40 ikävuotta. Se on ikävä fakta.
Ei se nyt ihan noin mene. Totta kai ihmisen ulkonäkö yleensä heikkene iän myötä, mutta on ihmisiä jotka ovat 40 vuotiaina vielä hyvinkin seksikkäitä, ja sitten on ihmisiä jotka eivät ole koskaan, edes parikymppisinä, olleet seksikkäitä.
Typerä aasinsilta höptys lapsen naputtelemana..
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Sittenhän Sannankin huolet poistuvat kertaheitolla parin vuoden päästä.
Muokkaa on tämmöistä yleistää... Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tunnu aika mahtavan vapauttavalta?
Ohis, mutta ei ole koskaan tuntunut minusta vapauttavalta. Tuntuu lohduttomalta, surulliselta, katkeralta, kahlehditulta, epäoikeudenmukaiselta, masentavalta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kohdalla sama tapahtuu jo 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs olenkin se keskimmäinen karhu, joka on juuri sopivan ikäinen ja sopivan seksikäs.
Mulla on just toi sama. Puurokin on sopivan lämpöistä.
Eikä tarvitse postata instaan mitään. Kell onni on, se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Sittenhän Sannankin huolet poistuvat kertaheitolla parin vuoden päästä.
Tätä varten moukka teit aasinsilta aloituksen kun muuten sun viestisi poistetaan.. Tähän asiaan ei ole yhtään mitään faktaa.. Et voi ke estäkään sanoa mitään... Kaiken ikäiset eri yksilöitä...
Ap. Vastaile lisää itsellesi... läpi paistaa.... 🤭😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep sama täällä. Tai en minä onneani erikseen kätke, mutta en myöskään mainosta kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep sama täällä. Tai en minä onneani erikseen kätke, mutta en myöskään mainosta kaikelle kansalle.
Olet tuntemamaton.. Ykx paska hailee mitä teet.. Vanhojen piikojen onni on HK sininen lenkki.. 😆😆😆😆😆
Mutta eikö tunnu aika mahtavan vapauttavalta?