Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovirasioissa myyty jäätelö, miten toimimtte?

Vierailija
17.04.2015 |

Ostin litran jäätelön, joka on pakattu muovirasiaan. Haluaisin ottaa siitää noin 1,5 dl jäätelöä kuppiini. Miten saakelissa sen saa otettua ilman, että sulattaa koko paketin. Tämähän on kovaa kuin kivi!

Miten te toimitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:32"]

Ap tässä. Pakastin on -18 eli ei pitäisi olla siitä kiinni. Sain jo lusikankin väännettyä ihan kiemuralle jäätelöä kaivaessani. Seuraavaksi kokeilen sahalaitaista veistä. Jäätelökauhaa minulla ei ole. Ja jos teitä suuremmat ongelmat kiinnostaa, niin sanotaan nyt että olen ollut puoli vuotta työttömänä eikä hajuakaan, mistä töitä löytyisi. Repikää siitä. Minä menen repimään sitä jäätelöä.

[/quote]

Älä välitä näistä pieni ongelma -mussuttajista! Tsemppiä niin työnhakuun kyin jäätelönkaivuuseen. Mä olen kade sulle tosta jätskistä! ;)
[/quote]

Mun mielestä se kateellisuus-kommentti oli hyvässä hengessä kirjotettu joten ottakaa nyt rennommin hyvät ihmiset :)

Vierailija
22/23 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikan vääntyminen on tuttua, mutta Ikeasta saa jäätelökauhan 2,99 ja kumpikin malli toimii ja on todella jämäkkä. Jos habaa riittää, niin jäätelö irtoaa. Muovikaukalojädet yleensä helpostikin, Ben & Jerry's on kovaa, eli pahvipurkin hajoaminen on riskinä jos on turhan riuskat otteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten sama itsellä, vaikka tuolla aiemmin väitin että pakastin liian kylmä. Ostin aino jugurttijäätelöä ja se tosiaan menee -18 asteessa näköjään kovaksi. Onko sulla ap sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan