Miten sinua kommentoitaisiin av:lla,
jos olisit mukana Aatami etsii Eevaa -ohjelmassa? Minua ehkä jotenkin näin: "Hirveä rämemajava, ei ole varmaan ikinä saanut suuseksiä! Persekin näyttää siltä, että ei ole liikuntaa nähnytkään, tyypillinen laihaläski"
Kommentit (37)
"miten voi jollakin olla noin leveä perse?!"
"Miks tuollakin on posliini? Pienitissinen laihaläski, helvetin rumat raskausarvetkin."
Mitä toi vanha ruma harakka tekee täs ohjelmas?
Miehet varmaan kommentois (kuten melkein kaikista), että panisin.
Naiset varmaan että "hyi perus posliiniblondi, ei varmaan aivoja ollenkaan" "selluliittia löytyy vaikka on noin nuori" "onpas pyöreät reidet verrattuna ylävartaloon"
Söpöt pienet nännit ja isot tissit, mutta vitun ruma läski jonka kuuluis varmaan kuolla!
Hyi miten luikku eikä silti ees kunnon sikspäkkii. Hyvä perse mut miks hemmetissä pitää olla tommonen puska? Ja yäk toi läntti toisen säären ihossa, varmaan joku syöpä?!
Hiuksia kehuttas (paksut, pitkät ja luonnostaan punaset) Kaikkea muuta haukuttas. Ihan varmasti. Tai ehkä iho sais kehuja. Tai ainakaan ei ole näppyjä tai epäpuhtauksia. Hyvin kalpea olen tosin, joten siitä kans haukut.
Hyi, mikä muodoton ja ruma naama! Onpa pienet tissit! Ällöttävät raskausarvet! Onpa iso perse!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:38"]
Hyi miten luikku eikä silti ees kunnon sikspäkkii. Hyvä perse mut miks hemmetissä pitää olla tommonen puska? Ja yäk toi läntti toisen säären ihossa, varmaan joku syöpä?!
[/quote]
Ai niin, kantsisko nyppii kulmakarvat!?!
Huono ryhti, tossa iässä jo! Kauheen paksut nilkat ja ranteet!
Selluliittiperse vaikka onkin laiha..ruma naama ja olemattomat tissit. Jestas mua muute haukuttais :O onneks ei oo ees facebookia !
Onpa pienet tissit!