Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua on ruvettu kiusaamaan :(

Vierailija
17.04.2015 |

Oon 14vuotias tyttö. Ja tänää olen saanut monta viestiä meidän koulun pojilta jossa pyydetään alaston kuvaa ja kysellään rintojen kokoa. Ja että annanko niille ja otanko suihin. Vistejä tulee kolmesta eri numerosta. Ja 2 niistä on preadpeit ja yhden sain selville, ja se oli 9luokalta yhen pojan numero. Mun mielestä tosi ilkeetä koska tiedän että en oo mikää koulun kaunein ja suosituin niin toi on niin v*ttuilua vaan. Onneks on viikonloppu :/ enkä kehtaa ees äitille sanoo ku hävettää niiden viestien sisältö..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:33"]Ennen vanhaan lapsilla oli isätkin, tämä olisi kyllä tapaus jossa kannattaisi kertoa isälle.
Mutta jos sinulla olisi isä niin tällaista kiusaa ei olisi alun perinkään tapahtunut.
[/quote]on mulla isä. Niinku yhessä viestissä sanoin. Mut se hermostuu aina tosi paljo ja sit minä saan kuulla siitä. Parivuotta sitte ku mun pyörän rengas oli rikottu ni se kävi huutamassa koulun pihalla ja mulle kuittaillaan siitä vieläkin. Voi vaa miettii mite se tosta kävis riehumaan

Vierailija
22/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kiusaamisesta äidillesi, opettajalle tai kuraattorille, kuten muut jo neuvoivatkin tekemään. Älä vastaa viestien lähettäjille, mutta säilytä viestit, jotta voit tarvittaessa käyttää niitä todisteena. Sinä et ole tehnyt mitään väärää! Sinua kiusataan, ja sitä paitsi tuollaiset viestit ovat seksuaalista häirintää, joten kiusaajat ansaitsevat kyllä joutua vastuuseen. 

Minua kiusattiin yläasteikäisenä, ja henkiset arvet siitä jäi, vaikka tapahtumista onkin jo parikymmentä vuotta. Silloin ei vielä ollut älypuhelimia eikä nettiä. Kiusaaminen onkin varmaan raaistunut niistä ajoista. Ole rohkea ja kerro jollekin aikuiselle! 

T: vanha akka 35 v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on porukassa saaneet mielestään "hyvän" idean, ovat ehkä juoneet. Ovat lapsellisia ja oikeesti ei ole terve itsetunto heillä, kun tyttöä kiusaamalla pitää saada tuntea itsensä jotenki ylemmäksi. Se on eräänlainen vallan käytön muoto se toisen häpäisy mitä he yrittävät. Se ei missään nimessä ole sun syy eikä sulla ole mitään hävettävää!!! Kerro jollekin aikuiselle, ole vahva ja muista että sinä olet arvokas ja ansaitset hyvää. Älä jää yksin. Koulussa jos he nauravat tms sinulle niin kysy ihan suoraan vakavalla naamalla että tuntuuko hyvältä kiusata tyttöä? Ja äitinne on varmaan ylpeitä teistä. Osoita että he ovat halveksuttavia, että sua ei alisteta.

Vierailija
24/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:06"]Hävettää tosi paljo mennä maanantaina kouluu. Varmaa kaikki nauramassa. Ap
[/quote]

Ei sinulla ole mitään hävettävää. Ethän sinä ole mitään tehnyt.

Nuo pojathan on voineet lähetellä niitä samoja typeriä kysymyksiä monelle muullekin.

Jos jatkuu ja koet tuon häiritseväksi, kerro äidillesi. Ei sinun tarvitse hävetä, vaan viestien lähettäjien. :)

Vierailija
25/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä niille kuva jonkun vanhan ukon karvaisesta perseestä.

Vierailija
26/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa niihin viesteihin mitään. Sulla ei ole silloin mitään hävettävää. Niitä itseään saattaa hävettää. Ymmärrän, että pahoitat tietenkin mielesi. Mutta silti: älä välitä. Koita olla niinkuin et olisi viestejä saanutkaan. Tai vaihda puhelinnumero. Älä ainakaan missään nimessä vastaa. niin he "voittavat". Nyt he eivät voi olla varmoja, menikö edes perille viestit. Näytä vanhemmillesi viestit ja opelle tai kuraattorille. 

Ne lähettäjät ovat tyhmiä, et sinä!!!!!

Vierailija
27/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia ja niillä on pillu jatkuvasti mielessä. Ei sille mitään mahda.

T: Mies

Vierailija
28/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne pojat on vaan aika urpoja. Ei tosiaan kannata tehdä mitään tai ne innostuu lähettämään lisää viestejä. Jos tuo jatkuu pidempään niin pitää ottaa yhteyttä kouluun ym. Heti aluksi ei kannata tuota välttämättä tehdä, kun se ei ole aina paras ratkaisu saada kantelupukin mainetta. Mieluummin vaikka kerrot pojille ensin, että jos ei homma lopu niin ilmoitat asiasta eteenpäin. Aluksi hyvä yrittää ottaa ikäänkuin huumorilla.

Vierailija
29/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua ole mitenkään nolattu tuolla. Et ole edes tehnyt mitään. Ei kannata yrittää mielistellä tuollaisia tyyppejä, koska se ei oikeasti toimi. Toivottavasti ymmärrät, että pojilla on syytä hävetä, sinulla ei ole. No ehdit varmaan viikonlopun aikana saamaan neuvoja asiaan. Älä tosiaan vastaile niille mitään.

Vierailija
30/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee? Kerroitko jollekin? Onko kiusaaminen jatkunut?