Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ip-lehden juttu tubulaarisista rinnoista oli vuoden luetuimpia. Oletteko nähneet sellaiset? Millaiset ne olivat?

Vierailija
31.12.2021 |

Jutussa ei ole mitään esimerkkikuvia.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tubulaariset, kaukana toisistaan olevat ja eri suuntiin katsovat ketunnokat enkä täytä minkään sortin kuppikokoa. Käytän urheilutoppeja. Aikanaan teinit naureskeli uimahallissa että "katsokaa, tuon naisen tissit on kuin kaksi tornia!" Enpä ole julkisesti sen jälkeen riisuuntunut ja valitettavasti kuvaus on aika osuva.

Minulla puuttuu myös maitorauhaset eli jos lapsia olisi tullut, en olisi voinut imettää. Harmittaa, geeniloton potti jäi saamatta 🙈

Vierailija
22/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tubulaariset, kaukana toisistaan olevat ja eri suuntiin katsovat ketunnokat enkä täytä minkään sortin kuppikokoa. Käytän urheilutoppeja. Aikanaan teinit naureskeli uimahallissa että "katsokaa, tuon naisen tissit on kuin kaksi tornia!" Enpä ole julkisesti sen jälkeen riisuuntunut ja valitettavasti kuvaus on aika osuva.

Minulla puuttuu myös maitorauhaset eli jos lapsia olisi tullut, en olisi voinut imettää. Harmittaa, geeniloton potti jäi saamatta 🙈

Älä välitä. Kyllä nuokin ovat jonkun mieleen. Tissimiehiä on joka lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aiheesta itsensä internetin täyttänyt, mutta kuvia ei ilmeisesti saanut aikaiseksi, että oltaisiin voitu arvostella.

https://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/kaikki-tubulaarisista-rinnois…

Mitä helvettiä? Tuossahan on jotkut ihan perusmallin tissit.

Kaikesta sitä naiset itselleen ongelman tekevätkin.

Vierailija
24/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen eilistä en ollut eläissäni kuullut edes asiasta ja ikää on 50v.

Vierailija
25/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tubulaariset ja se oli mulle hirveä kriisi 15 vuotta sitten. Sittemmin pääsin siitä yli ja nyt tuntuis vähän hassulta käydä läpi leikkaus vaan sen takia että tissit on rumat. Tosin nyt tubulaariset tissit ei ehkä oo ainoa tai pahin ulkonäkövika tässä ruhossa :DD Eikä tästä varsinaisesti enää nuorruta...

No mut eiköhän tubulaariset rinnat tuu jossain kohtaa muotiin nekin, vähän nyt taitaa jättiläismäiset pyöreät tissit ja takapuolet olla menossa jo pois muodista?

Vierailija
26/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mihin lääkärille kannattaisi varata aika?

Itsellä myös tuommoiset. Nännit on isot ja sojottaa suoraan maahan, toinen on b-kuppi ja toinen c.

Ensimmäinen poikaystäväni kertoi ihmetelleensä mun isoja nännejä, siitä on 15 v mutta on jäänyt mieleen ja häpeilen tissejäni kovasti.

Mua pelottaa myös, että jos hakeudun lääkäriin niin se ei ota mua tosissaan ja toteaa vaan että "kyllä nuo asiansa ajavat, ongelma on päässäsi" 😔

Toisaalta. Maailmassa on "oikeita" ongelmiakin, niin onko mulla edes ns oikeutta potea tällaista?

Olis kiva uskaltaa edes yöksi heittää paita pois, mutta silloinkin käytän mieluummin sporttitoppia. Aina uuden tuttavuuden kanssa olen itse ollut kauhuissani kun on pitänyt riisuuntua.

Vierailija
27/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aiheesta itsensä internetin täyttänyt, mutta kuvia ei ilmeisesti saanut aikaiseksi, että oltaisiin voitu arvostella.

Tuskin. Olen nähnyt satoja tissipareja työn puolesta eikä mitkään ole olleet noin hirveät.

Vierailija
28/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaset karseat pötkylät jossa ei ole erillistä nänniä vaan nänni on sitä rintaa, hyi. Onneksi itsellä ei ole moisia.

No onneksi olkoon vaan.

Mahtaa olla hienoa olla noin täydellinen.

Vierailija
29/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Olen nähnyt satoja tissipareja työn puolesta eikä mitkään ole olleet noin hirveät.

Ja sitten ihmetellään naisten huonoa itsetuntoa, sitä kun ei voi heittäytyä seksiin ja potee komplekseja omasta kehostaan 🙄

Vierailija
30/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasine että uskaltaisinko laittaa kuvani tänne.

En uskalla.

Vierailija
31/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että tuollaiset nännipihat on jotenkin vialliset. Itselläni ihan samanlaiset.

Vierailija
32/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3909773/ketju/mulla_on_tubulaariset_rin…

Löytyi vielä vanha ketju, mutta olis kiva jutella aiheesta.

Vierailija
33/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että tuollaiset nännipihat on jotenkin vialliset. Itselläni ihan samanlaiset.

Hyvä, jos olet rintoihisi tyytyväinen. Älä ainakaan ala potemaan mitään tissikomplekseja tämän perusteella!

Ymmärtääkseni nuo voi estää imetyksen, ja senkin takia niitä korjaillaan.

Mutta jos ei ole saanut lapsia, niin mistä sen tietää tuleeko sitä maitoa vai ei sitten kun sitä tarvitaan?

Vierailija
34/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos olet rintoihisi tyytyväinen. Älä ainakaan ala potemaan mitään tissikomplekseja tämän perusteella!

Mutta jos ei ole saanut lapsia, niin mistä sen tietää tuleeko sitä maitoa vai ei sitten kun sitä tarvitaan?

Tuollaiset nännipihatko estää voi imetyksen? Miten? Omaa kokemusta ei ole, minulla ei ole lapsia.

Vierailija
35/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä totesi mulle että "onpa sulla söpöt ketunnokat". Itse pahoitin mieleni vaikka tottahan se on. Ei tehnyt sen jälkeen hirveästi mieli riisuutua miehen edessä.

Kai mies yritti oikeasti kehua, eikä nähnyt mun rintoja samalla tavalla kuin itse. Eikä niistä kukaan muu ole ikinä sanonut mitään negatiivista mutta itse vaan inhoan näitä, ei ole yhtään naisellinen olo.

Vierailija
36/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset nännipihatko estää voi imetyksen? Miten? Omaa kokemusta ei ole, minulla ei ole lapsia.

Liittyy siis siihen, että rintarauhaskudosta ei ole.

Vierailija
37/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö kirurgille konsultaatioon suoraan ilman lääkärin lähetettä ja ilman että se maksaa satasia?

Vierailija
38/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja yhteiskunta korvaa nämä leikkaukset, järkyttävää! Miksei myös isoa nenää korjata yhteiskunnan piikkiin kun on tälle tielle lähdetty?

Vierailija
39/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siis siihen, että rintarauhaskudosta ei ole.

Itselläni on kyllä rintarauhaskudosta eikä ole tuollaista kokoeroakaan rinnoissa. Mutta tuossa linkatun blogin jutussa vaan kiinnitti huomion se, että oli leikelty nännipihoja pienemmäksi, kun ne näyttivät täysin normaaleilta. Tai itse ainakin olen pitänyt omia nännejä ja nännipihoja normaaleina, melkein on identtiset kuin tuossa kirjoituksessa.

Vierailija
40/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tubulaariset, ei mitkään ketunnokat vaan isot roikkuvat nänninmolluskat ja vähän itse rintakudosta. Kyllähän ne on suorastaan pilanneet mun elämän, kun niitä häpeilleissä on eristäytynyt pari- ja ystävyyssuhteista ja jäänyt saunaillat, uimahallireissut ja biitsit väliin. Nyt alan olla vaan jo sen ikäinen, että tuskin jaksan

niitä enää korjauttaa. Jos miettii korjausleikkausta, niin kannattaa tehdä se nuorena, niin voi alkaa elää elämäänsä ilman tissistressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme