Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ip-lehden juttu tubulaarisista rinnoista oli vuoden luetuimpia. Oletteko nähneet sellaiset? Millaiset ne olivat?

Vierailija
31.12.2021 |

Jutussa ei ole mitään esimerkkikuvia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aiheesta itsensä internetin täyttänyt, mutta kuvia ei ilmeisesti saanut aikaiseksi, että oltaisiin voitu arvostella.

https://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/kaikki-tubulaarisista-rinnois…

Mitä helvettiä? Tuossahan on jotkut ihan perusmallin tissit.

Kaikesta sitä naiset itselleen ongelman tekevätkin.

Kyllä, ja yhteiskunta korvaa nämä leikkaukset, järkyttävää! Miksei myös isoa nenää korjata yhteiskunnan piikkiin kun on tälle tielle lähdetty?

Kyllähän sitä neniäkin korjaillaan, jos on jotain terveydellistä haittaa, esim sierainten koko haittaa hengittämistä tai se on murtunut onnettomuudessa.

Ymmärrän sinänsä, että noita rintojen korjauksia pidetään turhina, mutta ymmärrän senkin että naiselle rinnat on osoitus naiseudesta ja viat/puutteet niissä voi vaikuttaa itsetuntoon ja käsitykseen omasta itsestä rajustikin.

Vierailija
42/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubulaarisuudessakin on eri asteita. Mulla ei ole rinnat pahimmasta päästä, mutta kyllähän ne aina on erilaiset olleet kuin kavereillani. Luulin vain ja äitinikin mulle sanoi, että rintojen muoto johtui siitä, että olin lapsena ylipainoinen. Mutta ylipainoa tai ei, niin eihän rintojen pitäisi heti niiden alettua kasvaa alkaa osoittaa sivuille ja alaspäin. 

Minulla ei toinen rinta erittänyt maitoa kuin minimaalisia määriä, vaikka miten koetti pumpata ja minä ihmettelin asiaa lasten ollessa vauvoja, kun joka paikassa hoettiin, että kyllä se maito nousee. Maitoa tuli toisestakin rinnasta aika kitsaasti, mutta sen verran kuitenkin että sillä sai lapset imetettyä. Minä en siis vielä tässä vaiheessa ollut kuullutkaan tubulaarisista rinnoista, joten totta kai koin huonommuutta siitä, että en saanut maitoa kunnolla nousemaan. Varsinkin, kun joillakin ihmisillä on se mielipide, että kyllähän sitä maitoa kaikilta tulee ja omasta viitseliäisyydestä on kiinni onnistuuko imetys. 

Kun siis tubulaariset rinnat voivat olla muutakin kuin esteettinen haitta, niin olisi kyllä hyvä jos asiasta valistettaisiin ihmisiä enemmän. Minua olisi helpottanut, jos olisin tiennyt, että kehityshäiriön takia imettäminen oli vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän ton tyyppiset rinnat kunnes otin silarit yksityisellä, rahaa oli ottaa ne siellä, aika iso prosessi toi rasvansiirto ja jos vielä joutuu joka tapauksessa kuitenkin leikkaukseen sitten. Mut olisin säästänyt yli 6000euroa,jos olisin sillon tienny että saisin silarit ilmaiseksikin 🙈🙈🙈.

Tota en kyllä ymmärrä että miks näteistä nänneistä leikataan pienemmät, mun makuun paljon nätimmät alunperin ollut ja jos ne vielä sit raskaudessa kasvaa kuitenkin tohon alkuperäiseen mittaan, en ymmärrä että miks pitää nänneistä leikata poikamaisemman näköset.

Ja miksi toi on kehityshäiriö?? Entä jos samassa perheessä kaikilla on saman tyyppiset rinnat ja imetys ym sujui normaalisti, se taitaa olla ihan geeniperimä ilman häiriötä sillon kyllä, vai mikä niistä tekisi sen että olisi jonkinlainen häiriö?

Vierailija
44/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tubulaariset rinnat on jotain ihan muuta kuin lievästi suipot tms. Silloin alapuolella ei ole lainkaan rintakudosta, vaan kyseessä tosiaankin on rintakehästä roikkuva "putki" jonka päässä on pullea nännipiha. Ulkonäkö poikkeaa todella rajusti ns. normirinnasta, joita toki niitäkin on monenlaisia. Kuten täällä on kuvailtu, niin todella iso vaikutus sosiaaliseen elämään ja itsetuntoon. Liiveilläkään ei saa huijattua koska rinta ei vain istu kuppiin mitenkään päin. Ja useimmiten niillä lääkäreillä tai kenellä vaan, jotka lässyttävät että ongelma on korvien välissä ja kaikki rinnat on normaaleja, on itsellään suht normaali anatomia, joten helppo se on sanoa. Hattua nostan kaikille niille, jotka rempseästi elävät avoimesti tubulaaristensa kanssa, ja kovasti tsemppiä kaikille muille. <3

Vierailija
45/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tubulaariset rinnat on jotain ihan muuta kuin lievästi suipot tms. Silloin alapuolella ei ole lainkaan rintakudosta, vaan kyseessä tosiaankin on rintakehästä roikkuva "putki" jonka päässä on pullea nännipiha. Ulkonäkö poikkeaa todella rajusti ns. normirinnasta, joita toki niitäkin on monenlaisia. Kuten täällä on kuvailtu, niin todella iso vaikutus sosiaaliseen elämään ja itsetuntoon. Liiveilläkään ei saa huijattua koska rinta ei vain istu kuppiin mitenkään päin. Ja useimmiten niillä lääkäreillä tai kenellä vaan, jotka lässyttävät että ongelma on korvien välissä ja kaikki rinnat on normaaleja, on itsellään suht normaali anatomia, joten helppo se on sanoa. Hattua nostan kaikille niille, jotka rempseästi elävät avoimesti tubulaaristensa kanssa, ja kovasti tsemppiä kaikille muille. <3

Von Heimburg classification jakaa tubulaariset rinnat neljään kategoriaan, joista 1 on lievin muoto ja 4 pahin, eli "putki". Minulla on 2/3, joten rinnassa on vähän pyöreää muotoa, mutta selkeästi huomaa, että rintojen malli on hieman outo. 

Vierailija
46/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tubulaariset rinnat naisella. Perinteiset ketunnenät kyseessä eli suiponmalliset. Kyseinen nainen hieman arasteli näyttää ensin mutta äkkiä se hänen kohdallaan meni ohi kun oli se kynnys ylitetty. Minusta ihan hyvältä näyttivät tuonkin malliset, omassa mielessähän se varmasti on kyseisen mallin omistajilla.

M39

Vierailija
47/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollanen osuis kohdalle niin bye bye ja perävalot

Vierailija
49/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aiheesta itsensä internetin täyttänyt, mutta kuvia ei ilmeisesti saanut aikaiseksi, että oltaisiin voitu arvostella.

https://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/kaikki-tubulaarisista-rinnois…

En ymmärrä, mikä ongelma noissa alkuperäisissä rinnoissa oli.

Minusta ne näyttävät ihan tavallisilta.

Vierailija
50/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat kauniit hoikassa vartalossa.

Lihavilla ymmärrän silikonit jos pitää kompensoida painoa jollain.

Vierailija
51/51 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, vieläpä hyvin isot. Olen hävennyt niitä lähinnä muiden naisten läsnäollessa, esim. lävistäjä naurahti kun näki rintani. Mieheni ovat tykänneet, mutta tiedän että osa miehistä inhoaa tubuja. Siinähän inhoaa, en voi niille mitään, eivätkä ole haitanneet imettämistäkään joten miksi valittaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi