Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä otti yhteyttä yli vuoden jälkeen ja..

Vierailija
17.04.2015 |

mitä hän tekee - lähettää kuvan itsestään salilla, haba pumpissa ja noin 20 kg kyvyempänä. Mitähän tästä nyt pitäis ajatella? Mitään muuta ei tullut kun yksi viesti whatsappis, jossa tuo kuva siis.

Suhde päättyi aikoinaan mun aloitteesta. Mun mielestä oltiin liian erilaisia - mä oon aina ollut aktiivinen ja sosiaalinen, joka koko ajan menossa ja puuhaamassa jotain. Mies taas rauhallinen ja viihtyi aina kotona, lähinnä pelaamassa. Lisäksi meillä oli pahoja erimielisyyksiä mm. alkoholin ja rahan käytöstä

Mä oon aina harrastanut paljon liikuntaa ja ollut hoikka, mutten koskaan vaatinut tätä mieheltä. Mies oli jo tavatessamme vähän pullukka, mikä oli mulle ok. Yrittääkö raukka nyt saada mut takas vai näyttää minkälainen "virhe" tuli tehtyä kun jätin hänet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa "ok"

Vierailija
2/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katokato, sehän toimii! Mimmin pää höyryää, että mitä se nyt oikein tahtoo ja kirjoittelee asiasta vauvapalstallekin... hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi viimeisin exä kyseessä, hyppisin innosta kattoon!  ja kun edellinen lähetti mulle tollaisia kuvia, niin ajattelin vaan että "wau, tsemppiä naisjahtiin!"

Vierailija
4/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eksäsi syy kuvan lähettämiselle mikä tahansa niin tunnen nyt suunnatonta myötähäpeää ja ehkä hiukan sääliä. Jos nyt laitat minkä tahansa vastausviestin miehelle, se varmaan laittaa takaisin, että sori, tuli väärään numeroon. Raukka. :D

Vierailija
5/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vastaa! Poista äkkiä ja poista koko numero! Ja olet kuin et olisi saanut koko kuvaa! Life goes on.

Vierailija
6/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpakaan, halusi vaan näyttää, että on tehnyt elämäntapamuutoksen.

Vierailija
7/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg oli siis mies laihtunut arviolta. Toivottavasti teki edes itsensä vuoksi sen, eikä kuvitellessaan että meidän juttu siitä elpyis..
-ap

Vierailija
8/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The things we do for love... raukka treenannut siellä testohuuruissaan vuoden, että pääsisi takaisin :/ Sääliksi käy. Toivon että on treenannut vain itsensä vuoksi.

Vierailija
9/9 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se lähetti kuvan väärään numeroon..