Voice finaali
Kommentit (138)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:41"]Onko avmammoilla joku Jennie -angsti? Olen Miia -fani mutta voin kehua kun hän vetää hyvin.
[/quote]
Ei mut meillä on korvat päässä. Jennien esitys kuulosti kamalalta. Sorry!
Ehkä nähdään myös tulevien euroviisujen voittaja, Måns Zelmerlöw on nimittäin kaikkien vedonlyöntiyhtiöiden ykkönen.
Jos nyt pitäis päättää, mun ääni menis Janille. Ääni mahtava ja koskettava kappale.
Mun ääni meni just Janille. Nää kylmät väreet teki päätöksestä helpon.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:41"]Onko avmammoilla joku Jennie -angsti? Olen Miia -fani mutta voin kehua kun hän vetää hyvin. [/quote] Ei mut meillä on korvat päässä. Jennien esitys kuulosti kamalalta. Sorry!
[/quote]
eikä kuulostanut :) eukot ei näköjään pysty kuulemaan objektiivisesti kun iskee mustasukkaisuus.
Jani on ehta iskelmätyyppi. Uskoisin, että hänellä on vientiä. Tanssilavoille vain.
Janilla erittäin onnistunut kappalevalinta, voi hyvinkin upota äänestäjiin.
Jani oli tänään huikean hyvä! Tällä miehellä on oma tyyli. Hänelle on tilausta tässä iskelmän luvatussa maassa. Ei nuo enkuksi laulavat valitettavasti useinkaan pärjää.
Näkeekö ton lähetyksen jo ruudusa? Mulla ei oo telkkarii.
Jani laulaa TODELLA PUHTAASTI! Mahtavaa tänä päivänä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:50"]Mun ääni meni just Janille. Nää kylmät väreet teki päätöksestä helpon.
[/quote]
Sama! Se meni suoraan sydämeen.
Olli kaamee. Pohjanmaan körtti kaamee. Jennie kaamee.... Mia voittakoon. Ääntä löytyy.
Eei jani voittoon. Silmät lähekkäin ja laulaa välillä nuotinvierestä. Imelän olonen.
Mut se ulkonäkö.... jospa Jesper voittais..
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:53"]
Jani oli tänään huikean hyvä! Tällä miehellä on oma tyyli. Hänelle on tilausta tässä iskelmän luvatussa maassa. Ei nuo enkuksi laulavat valitettavasti useinkaan pärjää.
[/quote]
eiks noita samalta kuulostavia ja samoja kappaleita veivaavia ole jotain 50-100 pitkin maakuntien tanssilavoja
Jesper on ihan hyvä nyt kun ei riehu, ihan kiva ääni. Tykkään kyllä.
Hui hitsi nuo Jesperin korkeat äänet meni ihan metsään... Paha vireongelma!
Tämä Jesperin kappale ei kyllä oikeen nosta minkäänlaisia tunteita...
Miia on paras, huikea duetto