Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa? (suhteesta)

Vierailija
17.04.2015 |

Seurustelen itseäni 21-vuotta vanhemman miehen kanssa, jonka pojalla on rippijuhlat tulevana kesänä.

Mieheni on kutsuttu ja minut myös. Kukaan sukulainen ei tiedä, että olen miestä näin paljon nuorempi.

Mies aikoo esitellä minut lapsilleen hyvissä ajoin ennen noita juhlia, mutta miten itse suhtautuisit jos olisit tämä miehen ex-vaimo? Onko mun ihan ok mennä?

Mies haluaa mut mukaan, eikä välitä mitä muut ajattelevat, mutta haluaisin kyllä esittäytyä ehkä jossain muussa yhteydessä näille sukulaisille, enkä vain pamahtaa sukujuhliin?

Kesällä on myös parit häät tulossa, joihin mies on pyytänyt mua seuralaisekseen, mutta en tiedä miten toimia.

Vinkkejä tulemaan! :) Murehdinko turhaan, vai menenkö vain ihan pokkana paikalle ja esittäydyn?  

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:56"]Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani. [/quote]Minä en. Mieshän on exä eli saa toki seurustella kenen kanssa vaan ja tuoda avecin. Ette te VOI omistaa exiänne ja määräillä heidän elämäänsä. Mitä ihmettä.

[/quote]

Itse tulkitsin keskustelun niin, että mies kertoo tuovansa seurustelukumppaninsa ja ex-vaimo sanoo että tervetuloa.

Vierailija
2/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:56"]Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani.
[/quote]Minä en. Mieshän on exä eli saa toki seurustella kenen kanssa vaan ja tuoda avecin. Ette te VOI omistaa exiänne ja määräillä heidän elämäänsä. Mitä ihmettä.
[/quote]
Keskustelua en pidä omistamisena.
[/quote]Mitä muuta exä ei saa tehdä keskustelematta exvaimon kanssa? Haloo
[/quote]
En ole sanonut että kieltäisin. Pidän outona jos ei keskustele samoin kuin sitä ettei ymmärretä lukemaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:18"]

sinä olet 22 ja mies 43?

[/quote]

Juu kyllä :) ap
[/quote]
Voi hyvä tavaton. Ei ole tervettä. Joku täällä kommentoi ettei exä omista ex-puolisoa. Ei niin mutta jokainen tietää kuinka tärkeää esim lapsille on ne omat tutut totutut ympyrät läheiset. En kyllä ap:nä kehtaisi mennä noihin rippijuhliin. Jotain tilannetajua haloo.
Aloittaja on tuolle miehelle vain se tämän hetkinen pikkup....u.

Vierailija
4/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:18"] sinä olet 22 ja mies 43? [/quote] Juu kyllä :) ap [/quote] Voi hyvä tavaton. Ei ole tervettä. Joku täällä kommentoi ettei exä omista ex-puolisoa. Ei niin mutta jokainen tietää kuinka tärkeää esim lapsille on ne omat tutut totutut ympyrät läheiset. En kyllä ap:nä kehtaisi mennä noihin rippijuhliin. Jotain tilannetajua haloo. Aloittaja on tuolle miehelle vain se tämän hetkinen pikkup....u.

[/quote]

Olipas kauniisti sanottu tuo viimeinen lause, kiitos. ap

Vierailija
5/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehesi asenteen, hänen mielestään suhteenne on teidän asianne eikä kuulu muille. Tosiasia on kuitenkin se, että jos tulet ensiesiintymiseesi pojan rippijuhliin, se voi olla ainoa asia, joka juhlista jää kellekään mielene. Poika ilmeisesti asuu äitinsä luona ja juhlat järjestetään hänen kotonaan - ei mikään kaikkein paras setuppi.

Munkin mielestä olisi ihan hyvä idea esitellä sut lapsille ennen juhlia ja ainakin miehen keskustella entisen vaimonsa kanssa susta ennen kuin tapaatte konfirmaatiossa. Tietääkö ex-vaimo sun olemassaolostasi, onko vain se ikäero tässä salaisuus?

Viime kädessä neuvoisin menemään pokkana paikalle ja esittäytymään, juhlissa ei ole kuitenkaan kysymys susta. Silti ehdottaisin tekemään vähän ennakoivaa tiedotustyötä ennen h-hetkeä.

Vierailija
6/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kyllä siis tapaan miehen lapset hyvissä ajoin ennen juhlia ja jos he eivät mua hyväksy niin sitten jään tietysti pois. :)

Miehen ex-vaimo tietää, että olen olemassa, mutta tämä ikäero on se salaisuus josta ollaan oltu aika hiljaa.

ap

Vierailija
7/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani.

Vierailija
8/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tavata ainakin lapset ja mielellään myös lasten äiti ennen juhlia. Muuten menet ilman muuta, niin rippijuhliin kuin häihinkin.

Vierailija
9/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne on alkanut "laillisissa rajoissa" eli säädyllisen ajan jälkeen erosta, ei pitäisi olla mitään estettä esittäytyä sukulaisille. Vai kuinka vähän teillä on ikäeroa pojan kanssa? Myös suhteenne pituus ratkaisee, että oletko vain uusi hoito vai onko suhteenne jo vakaalla pohjalla.

Vierailija
10/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia pareja, joilla on todella suuri ikäero. Kertaakaan, siis KERTAAKAAN en olisi kiinnittänyt ikäeroon minkäänlaista huomiota, ellei jompikumpi (yleensä nainen) olisi ottanut itse asiaa puheeksi!

Vierailija
11/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette seurustelleet? Jos alle puoli vuotta, ymmärrän epäröintisi. Jos kuitenkin suhde vakaalla pohjalla ja tulevaisuus tarkoitus viettää yhdessä, mukaan vaan. Mun isä toi aikanaan näytille oman nuorikkonsa, iköeroa enemmän kuin teillä, vasta sitten kun olivat kihlautuneet ja hyvä niin.

Vierailija
12/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:59"]

Jos suhteenne on alkanut "laillisissa rajoissa" eli säädyllisen ajan jälkeen erosta, ei pitäisi olla mitään estettä esittäytyä sukulaisille. Vai kuinka vähän teillä on ikäeroa pojan kanssa? Myös suhteenne pituus ratkaisee, että oletko vain uusi hoito vai onko suhteenne jo vakaalla pohjalla.

[/quote]

Kiitos kaikille vinkeistä! :)

Eli siis olen vain 7 vuotta vanhempi kuin tuo miehen vanhin lapsi. Tutustuttiin toisiimme kun miehen avioeron voimaantulosta oli jo yli vuosi aikaa. Suhde on vakaalla pohjalla, ollaan tapailtu aika salassa pari vuotta, mutta kovinkaan moni ei tosiaan tiedä tästä ikäerosta mitään. ap

Vierailija
13/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:56"]Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani.
[/quote]Minä en. Mieshän on exä eli saa toki seurustella kenen kanssa vaan ja tuoda avecin. Ette te VOI omistaa exiänne ja määräillä heidän elämäänsä. Mitä ihmettä.

Vierailija
14/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siitä on, että itse kävit rippikoulun?

Vierailija
15/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:56"]Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani.
[/quote]

Vierailija
16/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:14"]

Kuinka kauan siitä on, että itse kävit rippikoulun?

[/quote] 

7 vuotta taitaa olla :D ap

Vierailija
17/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet 22 ja mies 43?

Vierailija
18/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:18"]

sinä olet 22 ja mies 43?

[/quote]

Juu kyllä :) ap

Vierailija
19/19 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:56"]Pitäisin ex miestä tosi outona jos hän toisi tyttöystävän juhliin keskustelematta siitä kanssani.
[/quote]
[/quote]Mitä muuta exä ei saa tehdä keskustelematta exvaimon kanssa? Haloo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi