Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin olette tunteneet toisenne ennen seurustelua?

Vierailija
17.04.2015 |

Ja kuinka kauan tapailuanne kesti ennen suhteen "virallistamista"? Vai oletteko ylipäätään keskustelleet tapailun aikana että aletaanko nyt seurustelemaan vai tarviiko siitä edes keskustella vai oliko homma sillä selvä? :-D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tällä hetkellä tilanne, että tavattiin tasan kuukausi sitten ja siitä saakka tekstailtu tauotta, miinus silloin kun nähdään eli pari kolme kertaa viikossa. Olen tavannut hänen perhettä, hän minun veljen, toistemme kavereita ollaan tavattu ja tiedetään nimeltä toistemme läheisimmät kaverit. Ollaan oltu sängyssä, puhuttu menneistä ja tulevasta. Vietetään pari yötä viikossa toistemme luona ja ollaan koko ajan toisissamme kiinni.

Olen joskus aikaisemmin tehnyt sen virheen, että lähtenyt kyseen alaistamaan että seurustellaanko me vai ja jätkät on pelästynyt, joten en todellakaan lähde tätä pilaamaan kyselemällä, jos se nyt sitten olisi heikko kohta vaikka muuten kaikki onkin mennyt kun sadussa:D Mun mielestä seurustelulta kuulostaa, mutta ehkä ei tarvita nimeä tälle.. Tiedän, että muiden tapailu on myös pois pelistä, enkä edes haluaisi tapailla muita.

Vierailija
2/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:36"]Minulla tällä hetkellä tilanne, että tavattiin tasan kuukausi sitten ja siitä saakka tekstailtu tauotta, miinus silloin kun nähdään eli pari kolme kertaa viikossa. Olen tavannut hänen perhettä, hän minun veljen, toistemme kavereita ollaan tavattu ja tiedetään nimeltä toistemme läheisimmät kaverit. Ollaan oltu sängyssä, puhuttu menneistä ja tulevasta. Vietetään pari yötä viikossa toistemme luona ja ollaan koko ajan toisissamme kiinni.

Olen joskus aikaisemmin tehnyt sen virheen, että lähtenyt kyseen alaistamaan että seurustellaanko me vai ja jätkät on pelästynyt, joten en todellakaan lähde tätä pilaamaan kyselemällä, jos se nyt sitten olisi heikko kohta vaikka muuten kaikki onkin mennyt kun sadussa:D Mun mielestä seurustelulta kuulostaa, mutta ehkä ei tarvita nimeä tälle.. Tiedän, että muiden tapailu on myös pois pelistä, enkä edes haluaisi tapailla muita.
[/quote]

Kyllä tuo minusta hyvin vahvasti seurustelulta kuulostaa :D me vasta 2 kk nähty 0-7 kertaa viikossa (yleensä siis ainaki joka toinen päivä) mutta en vielä tiedä voiko tätä seurusteluksi sanoa kun tunnetaan aika vähän toisiaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:36"]

Minulla tällä hetkellä tilanne, että tavattiin tasan kuukausi sitten ja siitä saakka tekstailtu tauotta, miinus silloin kun nähdään eli pari kolme kertaa viikossa. Olen tavannut hänen perhettä, hän minun veljen, toistemme kavereita ollaan tavattu ja tiedetään nimeltä toistemme läheisimmät kaverit. Ollaan oltu sängyssä, puhuttu menneistä ja tulevasta. Vietetään pari yötä viikossa toistemme luona ja ollaan koko ajan toisissamme kiinni.

[/quote]

Kyllä te seurustelette, varmasti myös miehen mielestä....

Vierailija
4/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntemisella haen nyt esimerkiksi sitä että on käyty keskusteluja esim. menneisyydestä ja esitelty suvulle tms..?
ap

Vierailija
5/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suvulle esitellä ennen seurustelua?

Me oltiin pantu vuosi, sitten ruvettiin seurustelemaan :D Aika hyvin siis tunnettiin toisemme ;)

Vierailija
6/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelua mjaaaa..

Vierailija
7/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:27"]Ei kai suvulle esitellä ennen seurustelua?

Me oltiin pantu vuosi, sitten ruvettiin seurustelemaan :D Aika hyvin siis tunnettiin toisemme ;)
[/quote]

Niin ja ihan suoraan yhdessä päätettiin, että kokeillaan kunnolla seurustella.

Vierailija
8/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettiin ystävinä kolme vuotta ja tapailtiin puoli vuotta, sitten alettiin miettiä vakavampaa suhdetta ja ryhdyttiinkin sellaiseen.

En ymmärrä näitä, jotka lähtevät seurustelemaan jonkun puolituntemattoman kanssa siksi, että sillä on hyvä peppu tms

Vierailija
9/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedettiin toisemme ulkonäöltä ennen ekoja treffejä. Ekojen treffien jälkeen oli selvää, että seurustellaan. Tapailu on näitä nykyajan kotkotuksia, ei sellaista harrastettu viime vuosituhannen puolella. 

Virallistamisella minä ymmärtäisin kihloihin menon. Kihloihin mentiin 7kk seurustelun jälkeen ja naimisiin siitä kuukausi eteenpäin. Miehen vanhemmat näin kertaalleen ennen kuin oltiin menty kihloihin. Kun tapasin heidät toiseen kertaan, olimme jo kihloissa. Muu suku tuli tutummaksi sitten naimisiinmenon jälkeen.

Vierailija
10/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:27"]Utelua mjaaaa..
[/quote]Juu, se on toisilla kuiva elämä.

Vierailija
11/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapailtiin 4,5 kk ennen kuin päätettiin, että seurustelua tämä on. Tosi paljon puhuttiin kaikesta jo tuolloin ja tunnettiin toisemme melko hyvin. Perheet tavattiin vasta kun seurustelua oli takana reilut pari kuukautta.

Vierailija
12/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:29"]

Tiedettiin toisemme ulkonäöltä ennen ekoja treffejä. Ekojen treffien jälkeen oli selvää, että seurustellaan. Tapailu on näitä nykyajan kotkotuksia, ei sellaista harrastettu viime vuosituhannen puolella.

[/quote]

Eikö tapailu ole nimenomaan tuota treffeillä käymistä? Vai oliko ennen tätä vuosituhatta pelkästään raati ravintolassa, ja 3 tunnin sisään piti päättää pääseekö toinen jatkoon?

Vierailija
13/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiikako täällä kyselee?:/

Vierailija
14/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama tarina. PAnin kännissä ja jäin asumaan.

Vierailija
15/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin toisemme ekaa kertaa treffeillä ja siitä eteenpäin  oli selvää, että ollaan kimpassa. Ei mitenkään "virallistettu", paitsi toki kihlauksella sitten myöhemmin. 

Vierailija
16/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me päätetty koskaan että nyt aletaan seurustelemaan. Se vain kolahti. Ehkä me ei edes seurusteltu? Asuttiin eri paikkakulla, joten tavatessa oltiin aina jommankumman luona. Ja kun monen vuoden kuluttua toinen pystyi muuttamaan pysyvästi toisen paikkakunnalle etsittiin isompi asunto ja 7 vuoden tuntemisen jälkeen tehtiin/saatiin eka lapsi ja mentiin naimisiin. Nyt aviossa jo 34 vuotta.

Vierailija
17/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa kaveripiireissä oltiin kolmisen vuotta ennen treffejä. Ensitreffeistä kolmen kuukauden kuluttua todettiin seurustelevamme. Kihloihin mentiin parin vuoden kuluttua.

Vierailija
18/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:39"]

Tavattiin toisemme ekaa kertaa treffeillä ja siitä eteenpäin  oli selvää, että ollaan kimpassa. Ei mitenkään "virallistettu", paitsi toki kihlauksella sitten myöhemmin. 

[/quote]Sama.

Tai tavattiin ekan kerran baarissa. Treffit sovittiin seuraavaksi päiväksi. Siitä lähtien "seurusteltiin", vaikka kumpikaan ei kysynyt "alaksäoleenmunkaa". Kihloihin parin vuoden sisään. Naimisiin 5 v ensitreffeistä.

Vierailija
19/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Ei 34 vuotta aviossa vaan tunnettu 34 v ja naimisissa 26 v

Vierailija
20/29 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää? Nimenomaan haen nyt sitä "henkistä" tuntemista eikä niinkään ajanjaksoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi