Mistä voi johtua? Ihmettelin kun miesystävästä ei kuulunut mitään,
tänään häneltä sitten tuli monta viestiä peräkkäin. Sellaisia viestejä, joissa oli vastannut minun aikaisempiin viesteihini, mutta en saanut niitä kuin vasta tänään.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:35"]
Kysy siltä?
[/quote]
No kun se ei osaa sanoa. On kuulemma vastannut minulle ihan normaalisti. ap
Joskus viestikeskukset ei toimi kunnolla.
Mietin että onko se ollut salaa ulkomailla? Ap
Hän pettää sinua viestikeskuksen viestienvälittäjänaisen kanssa! Siellä kuhertelevat kun pitäisi sinun viestejä laittaa eteenpäin.
Mulle kay tota kans joskus, luulen et mulla on kannykassa jotain vikaa... Joskus vituttaa sairaasti, kun ei tieda, et eiks ihmiset vaan vastaa vai et onks kyse tosta etten saa viesteja. Mulla yleensa auttaa, et sammutan kannykan hetkeks ja kaynnistan uuelleen ja sit ne "jumissa" olleet viestit tulee.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:41"]Mietin että onko se ollut salaa ulkomailla? Ap
[/quote]
Miksi, oi MIKSI hän olisi salaa ulkomailla?
Oletko saanut muilta viestejä/hän lähettänyt muille onnistuneesti? vaikuttaa yhteysongelmalta jommassa kummassa päässä.
Kannattaa erota, jos noinkin pienistä ongelmista herää ensimmäisenä epäilys siitä, että mies salailee jotain. Et ole ihan terve...
Ps. Kyllä ne viestit sieltä ulkomailtakin tulee melko viiveettä perille, silloin kun yhteydet pelaavat. Vaikea on löytää logiikkaa ajattelusi takaa.
Kysy siltä?