Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän lemmikkirauskuistanne

Vierailija
17.04.2015 |

Minkälainen rausku teidän kotoanne löytyy?

Ollaan tässä pohdittu miehen kanssa oman rauskun hankintaa, mutta haluaisin aluksi kuulla vähän enemmän näistä. Niitä taitaa olla eri lajikkeitakin, Googlessa tuli vastaan jokin ''paholaisrausku'' ja sellaista emme kyllä ota, se toisi pahaa energiaa kotiimme.

Niin ja kertokaa vielä rauskunhoidosta, minkälainen rauskuallas teillä on? Ja miten vietätte aikaa rauskujenne kanssa? Minkälaisia nimiä suositte, olisiko Rudolf tai Leonardo hyvä?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:00"]

Mäkin oon miettinyt tuota rausku-agilityä, mutta kun se on niin kerpeleen kallista! Olisko mitään edullisempia harrastusmuotoja?

[/quote]

Reinon kanssa olemme harrastaneet yösuunnistusta. Halpaa, kivaa ja kuntokin nousee. :) 

[/quote] Onko teillä valjaat vai hihna?

[/quote]

Valjaat koska Reinolla ei ole kaulaa. Vähän meni alussa aikaa totutteluun, mutta nyt hän jo räpistelee kiltisti mukana kauppareissuillakin.

Vierailija
62/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Eino on opetettu vahtirauskuksi.
Kovan luokan vahtirausku onkin!
Kerran meinas Einolle tosin köpelöstikkin käydä kun meni vahtihuumassaan pistämään naapurin Jormaa :/
Meinas Jorma, jotta tuollainen raatelijarausku olis kuulema lopetettava!
Pyh sanon minä! Kiltimpää ja nätimmin käyttäytyvää rauskua saakin etsiä!
Onneks meni Jormalta kuitenki taju ennenku ehti poliisia soittaa paikalle ja sairaalassa virottuaan ei enää Jorma muistanutkaan tapahtunutta, menetti kyseisen päivän tapahtumista muistin täysin, huh!
Saa meitin Eino jatkaa talon ja pihan vartioimista tulevaisuudessakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Säihky on niin kesy, että kulkee vierellä ihan ilman mitään valjaitakin :-)

Vierailija
64/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:06"]

Mitä teidän rauskut muuten syö? Paljonko menee rahaa / kk?

[/quote]

Reino on vegaani eli aika paljon menee salaattia, pähkinöitä ja juustovoileipiä. Herkkupäivinä käydään joskus pizzalla, mutta koska Reino lihoo helposti niin tätä hupia on pitänyt rajoittaa. Lempijuomaa on maito ja silloin tällöin gintonic.

Vierailija
65/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Rane on täysverinen rausku, hankittiin kunnon kasvattajalta. Ranen kanssa harrastetaan vesihiihtoa mökillä. Rane vetää ja tenavat tulee perässä vanhoilla Rossignoleilla. Vauhdin hurmaa!

Vierailija
66/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon allerginen rauskuille niin en voi ottaa :(

Vierailija
67/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:29"]

Meidän Rane on täysverinen rausku, hankittiin kunnon kasvattajalta. Ranen kanssa harrastetaan vesihiihtoa mökillä. Rane vetää ja tenavat tulee perässä vanhoilla Rossignoleilla. Vauhdin hurmaa!

[/quote]

Joo meitin Einokin on ihan paperillinen.
Ei oo niinku tuo naapurissa röhnöttävä paperiton mikälie, eihän siitä ees voi varmuudella tietää, että onko siinä just niitä rauskuja mitä se myyjä on naapurille väittäny.
Kävin luonnollisestikkin kysymässä naapurilta, että onks sen rauskul papereita ja ku se vastas, että ei oo nii en enään ees viittiny päälle kattoa!
Tiedä sitte mistälie rauskutehtaasta se sen hankki..
Syöttääki sille ihan vaan jotain markettikaalia ku mä sentään ostan Einon kaalit ihan merkkiliikkeestä, paljo paremmat kaalit siellä!

Vierailija
68/81 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän meduusaihmisiä, ne ovat itsenäisempiä ja fiksumpia kuin rauskut! Rauskuja täytyy jatkuvasti olla ulkoiluttamassa ja huomioimassa, meduusalle riittää kun välillä päästää ulos. Lisäksi on todella hellyyttävää kun pikku meduusa tulee illalla jalkopäähän kehräämään. <3

Vierailija
70/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rauskuni on edelleen kateissa. Tuli jotenkin levottomaksi eilen näistä jutuista. Otti ja hävis yön aikana pönttöön. Onkohan tämä nyt rauskunrääkkäysrikos vai saanko vielä pitää rauskuja?

Vierailija
71/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:38"]

Itse olen enemmän meduusaihmisiä, ne ovat itsenäisempiä ja fiksumpia kuin rauskut! Rauskuja täytyy jatkuvasti olla ulkoiluttamassa ja huomioimassa, meduusalle riittää kun välillä päästää ulos. Lisäksi on todella hellyyttävää kun pikku meduusa tulee illalla jalkopäähän kehräämään. <3

[/quote]

Kehräävä meduusa :D

Vierailija
72/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:00"]

Mäkin oon miettinyt tuota rausku-agilityä, mutta kun se on niin kerpeleen kallista! Olisko mitään edullisempia harrastusmuotoja?

[/quote]

Reinon kanssa olemme harrastaneet yösuunnistusta. Halpaa, kivaa ja kuntokin nousee. :) 

[/quote] Onko teillä valjaat vai hihna?

[/quote]

Valjaat koska Reinolla ei ole kaulaa. Vähän meni alussa aikaa totutteluun, mutta nyt hän jo räpistelee kiltisti mukana kauppareissuillakin.
[/quote]

Ei jumalauta :'D av ei petä tänäänkään

Vierailija
73/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ammeen rauskuasukit Pena ja Inga-Liina ovat ilmeisesti seksihulluja.Panevat jatkuvasti niin että yölläkään ei saa nukuttua siltä pulputukselta ja lätinältä.

Voi sanoa että hieman ottaa pattiin kun miehen kanssa viimeksi ollaan sillälailla kuukausi sitten.

Vierailija
74/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:57"]

Meidän ammeen rauskuasukit Pena ja Inga-Liina ovat ilmeisesti seksihulluja.Panevat jatkuvasti niin että yölläkään ei saa nukuttua siltä pulputukselta ja lätinältä.

Voi sanoa että hieman ottaa pattiin kun miehen kanssa viimeksi ollaan sillälailla kuukausi sitten.

[/quote]

Tämän takia kannattaa ottaa aina vain samaa sukupuolta olevia rauskuja!

Vierailija
75/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:25"]

Minulla on kaksi sähkörauskua, joiden nimet ovat Vince ja Lori. Oikein mukavia lemmikkejä - ainoa huono puoli on se, että niitä ei voi silittää. ZZzzzzzap!

[/quote]

Onneksi olkoon roturauskuistasi! Valitettavasti sähkörauskua ei voi silittää, mutta tiesitkö, että niillä voi silittää. Löysin itse tämän vinkin Niksi-Pirkasta: "Pue puhtaat kumikäsineet käteen. Aseta ensimmäinen rausku laakealle alustalle ja laita pyyhe tai haluamasi vaate sen päälle. Lisää toinen rausku pinon päällimmäiseksi. Soita Popedaa, räppiä tai jotain muuta ärsytysmusiikkia, että saat rauskusi sähkööntymään. Tarkkaile silitystulosta. Jos näkyy liikaa kipinöitä tai vaate alkaa savuamaan, käännä musiikki heti pois päältä. Toista kuvio seuraavan silitystarpeisen vaatteen kanssa."

Tämä rauskusilittäminen pienentää sähköälaskuasi ja säästää luonnonvaroja. Itse käytän nykyään ainoastaan luomusilitystä vaatteilleni. Joskus iltaisin vastasilitetyt lakanat kipinöivät sinisenä ja rätisevät kivasti iholla ennen asettumistaan. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
76/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, aloin nyt oikeasti haluta oman rauskun :D

Vierailija
77/81 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teidän rauskuillenne kuuluu? :)

Vierailija
78/81 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rausku on ruvennut öisin kuorsaamaan,johtunee kuivasta ilmasta.Auttaisiko kalanmaksaöljy kiduksiin vai olisiko tummeli parempi?

Vierailija
79/81 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen rausku teidän kotoanne löytyy?

Ollaan tässä pohdittu miehen kanssa oman rauskun hankintaa, mutta haluaisin aluksi kuulla vähän enemmän näistä. Niitä taitaa olla eri lajikkeitakin, Googlessa tuli vastaan jokin ''paholaisrausku'' ja sellaista emme kyllä ota, se toisi pahaa energiaa kotiimme.

Niin ja kertokaa vielä rauskunhoidosta, minkälainen rauskuallas teillä on? Ja miten vietätte aikaa rauskujenne kanssa? Minkälaisia nimiä suositte, olisiko Rudolf tai Leonardo hyvä?

Meidän rausku on oppinut kävelemään kahdella taka-evällä pystyasennossa, ja käyttää vesipulloa hengittämiseen. Annettiin sille nimeksi Mothman, kun huomattiin että se öisin surffaa htnetissä ja säikyttelee maalaisia.

Vierailija
80/81 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rausku on ruvennut öisin kuorsaamaan,johtunee kuivasta ilmasta.Auttaisiko kalanmaksaöljy kiduksiin vai olisiko tummeli parempi?

Voi raasua! <3 Kalanmaksaöljy kuulostaa hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme