Kertokaa teidän lemmikkirauskuistanne
Minkälainen rausku teidän kotoanne löytyy?
Ollaan tässä pohdittu miehen kanssa oman rauskun hankintaa, mutta haluaisin aluksi kuulla vähän enemmän näistä. Niitä taitaa olla eri lajikkeitakin, Googlessa tuli vastaan jokin ''paholaisrausku'' ja sellaista emme kyllä ota, se toisi pahaa energiaa kotiimme.
Niin ja kertokaa vielä rauskunhoidosta, minkälainen rauskuallas teillä on? Ja miten vietätte aikaa rauskujenne kanssa? Minkälaisia nimiä suositte, olisiko Rudolf tai Leonardo hyvä?
Kommentit (81)
Emmää kestä, nyt haluan oman rauskun! <3
Me törmäsimme Etelä-Amerikan kiertomatkallamme eräässä sademetsässä villirauskuun. Kyllähän te tiedätte sademetsien kostean ilmanlaadun. Rausku siellä ulvoi ja liiteli liaaneja pitkin kuin mikäkin Tarzan. Sattuman kautta saatiin se pyydystettyä ja tuotiin kotiin, kutsuimme sitä ihan Teroksi. Se oli kuitenkin vaimolle hieman liian villi tapaus joten yhtenä kertana vaimo sitten meni ja veti sen vessanpöntöstä alas. Sen koommin sitä ei ole näkynyt mutta silloin tällöin hiljaisina iltoina sen ulinan saattaa yhä kuulla kaikuvan vaimeasti viemäriverkosta. Joskus kuvittelen sen ratsastamassa siellä krokotiileillä (jotka nyt jo varmasti ovat täysikasvuisia... Köh..) ja tunnen läikähdyksen sydämessäni.
Meijän lemmikkirausku Dimitri tuotiin aikoinaan koralliriutta Agolakselta. Tykkää kellua kylpyammeessa, mutta ehkä mieleisin paikka on kuminen itsepuhallettava amme. Syö monneja ja Dimitri osaa myös puhua. Aivan ihana rausku,tosin yksi ylimääräinen silmä.
Naisongelmia! Tapasin tinderissä unelmieni naisen ja olemme tapailleet nyt pari kuukautta. Tein kuitenkin sen virheen, että menin googlettamaan hänen nimensä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa
Aika pahalta kuulostaa! En haluaisi kivettyä, mutta en jättääkään häntä.
-Mies29
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:54"]Meidän Mureena on maailman paras kaveri! Kotona sillä on käytössään akvedukti, jota pitkin hän lipuu huoneesta toiseen. Yöksi on makkarissa sängyn vieressä oma kahluuallas.
[/quote]
Oma akvedukti :DDDDD
Meinas lentää kahvit näppikselle
Rauskaukset ovat yleistyneet selvästi!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:47"]Meidän Steve tarjoaa rauskuutta koko perheelle!
[/quote]
Siis ihan mahtava :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:46"]
Naisongelmia! Tapasin tinderissä unelmieni naisen ja olemme tapailleet nyt pari kuukautta. Tein kuitenkin sen virheen, että menin googlettamaan hänen nimensä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa
Aika pahalta kuulostaa! En haluaisi kivettyä, mutta en jättääkään häntä.
-Mies29
[/quote]
En suosittelisi lajien välisiä liittoja. Niissä on aivan liikaa väärinkäsityksiä ja ongelmia johtuen tapojen ja tottumusten erilaisuudesta. Jos et ole varovainen, niin ennen kuin huomaatkaan, sinulla on lahna sängyssä.
Mitäs muut rauskuttajat? Rane odottelee jo innolla kesän vesihiihtokelejä. Kaivelee monoja jo innoissaan kaapista ja sihisee jotain epämääräistä hepoista ja moottoreista...
Minun rauskuni Reino asuu lasten kahluualtaassa olohuoneessamme. Tälläkin hetkellä istun hänen seuranaan altaassa, leikimme hippaa ja välillä napostelemme pähkinöitä.
Juu meiltäkin löytyy rausku, ihania otuksia ovat! :)
Meidän Mauno asustaa tuossa jacuzzissa olohuoneen laidalla. Puuhaillaan kaikenlaista, usein se kyllä vain katselee telkkaria, vähän sohvapottu luonne.
Mulla on Matilda-rausku, joka asustaa kylpyammeessa. Ei se muuta tee kun syö ja nukkuu.
Meidän Steve tarjoaa rauskuutta koko perheelle!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:47"]
Meidän Steve tarjoaa rauskuutta koko perheelle!
[/quote]
Nauroin ihan liikaa. :D
Meiltä löytyy kaksi paholaisrauskua jotka nimensä vastaisesti ovat todella enkelimäisiä kavereita, suosittelen. Kohta ollaankin menossa Damienin ja Rosemaryn kanssa viikoittaiseen agilityyn. :3
Mäkin oon miettinyt tuota rausku-agilityä, mutta kun se on niin kerpeleen kallista! Olisko mitään edullisempia harrastusmuotoja?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:00"]
Mäkin oon miettinyt tuota rausku-agilityä, mutta kun se on niin kerpeleen kallista! Olisko mitään edullisempia harrastusmuotoja?
[/quote]
Reinon kanssa olemme harrastaneet yösuunnistusta. Halpaa, kivaa ja kuntokin nousee. :)
Mitä teidän rauskut muuten syö? Paljonko menee rahaa / kk?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:00"]
[/quote]
Reinon kanssa olemme harrastaneet yösuunnistusta. Halpaa, kivaa ja kuntokin nousee. :)
[/quote] Onko teillä valjaat vai hihna?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:38"]Itse olen enemmän meduusaihmisiä, ne ovat itsenäisempiä ja fiksumpia kuin rauskut! Rauskuja täytyy jatkuvasti olla ulkoiluttamassa ja huomioimassa, meduusalle riittää kun välillä päästää ulos. Lisäksi on todella hellyyttävää kun pikku meduusa tulee illalla jalkopäähän kehräämään. <3
[/quote]
Ei meduusaa saa päästää yksin ulos, se on lainvastaista!