Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän lemmikkirauskuistanne

Vierailija
17.04.2015 |

Minkälainen rausku teidän kotoanne löytyy?

Ollaan tässä pohdittu miehen kanssa oman rauskun hankintaa, mutta haluaisin aluksi kuulla vähän enemmän näistä. Niitä taitaa olla eri lajikkeitakin, Googlessa tuli vastaan jokin ''paholaisrausku'' ja sellaista emme kyllä ota, se toisi pahaa energiaa kotiimme.

Niin ja kertokaa vielä rauskunhoidosta, minkälainen rauskuallas teillä on? Ja miten vietätte aikaa rauskujenne kanssa? Minkälaisia nimiä suositte, olisiko Rudolf tai Leonardo hyvä?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:57"]

Meidän ammeen rauskuasukit Pena ja Inga-Liina ovat ilmeisesti seksihulluja.Panevat jatkuvasti niin että yölläkään ei saa nukuttua siltä pulputukselta ja lätinältä.

Voi sanoa että hieman ottaa pattiin kun miehen kanssa viimeksi ollaan sillälailla kuukausi sitten.

[/quote]

Tämän takia kannattaa ottaa aina vain samaa sukupuolta olevia rauskuja!

[/quote]

Joo, meillähän kävi Reinon kanssa pieni vahinko kun naapurin Räpsy-neiti tuli kerran käymään kylässä. Ajateltiin että olisi kiva että rauskut voisivat leikkiä keskenään. Noh, kauhea pulputus ja läiske alkoi samoin tein ja vaikka nopeasti saimme lätyt irroitettua toisistaan, vahinko oli jo tapahtunut. :( Muutaman viikon päästä ovikello soi ja rapussa minua odotti ämpärillinen jokeltelevia rauskuvauvoja. Eihän siinä auttanut kuin ruokkia niitä tuttipullolla muutama viikko kunnes olivat luovutusikäisiä. Voitte uskoa että oli vaikea löytää seitsemällekymmenelle sekarotuiselle rauskunpennulle hyvät kodit...

Vierailija
2/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran voin sanoa ettei kannata laittaa haita ja rauskua samaan altaaseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin kampamaneetin. On niin kompaktin kokoinen, ei pyöri aina tiellä. Kovin suurta älykkyyttä se ei kyllä omaa, välillä on myös inhottavan lipevä kuin saippuapala. Varsinainen niljake. Pääasia kuitenkin ettei väitä vastaan, on hiljainen kaveri. Pekka sopii oikein hyvin tällaselle Justiinalle.

Vierailija
4/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:38"]

Itse olen enemmän meduusaihmisiä, ne ovat itsenäisempiä ja fiksumpia kuin rauskut! Rauskuja täytyy jatkuvasti olla ulkoiluttamassa ja huomioimassa, meduusalle riittää kun välillä päästää ulos. Lisäksi on todella hellyyttävää kun pikku meduusa tulee illalla jalkopäähän kehräämään. <3

[/quote]

Kehräävä meduusa :D
[/quote] jogurtit meinas lentää suusta kun luin tän :D olen kyllä edelleen rausku-fani. Terv. Ranen mamma

Vierailija
5/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kaveri. Pisteliäs. Iskee suoraan sydämeen. Oikea nimi Titaani, lempinimi Mini.

Vierailija
6/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Mureena on maailman paras kaveri! Kotona sillä on käytössään akvedukti, jota pitkin hän lipuu huoneesta toiseen. Yöksi on makkarissa sängyn vieressä oma kahluuallas.

Vierailija
7/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ihan sellainen perinteinen rausku. Hieman suolaa ja pippuria, niin kyllä maistuu. Ei kannata pilata hyvää rauskua esimimerkiksi kermalla. Hyvä rausku narskuu hampaissa ja maistuu sellaisenaan.

Vierailija
8/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt kissani mielipidettä rauskun adoptoimisen suhteen. Kissani toki murjottaa nyt, mutta odotappas kun rausku paljastaakin todellisen, vitsikkään luonteensa. Siinäpä kissalle ihmettelemistä!

Vierailija
9/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mietitty jos otettaisiin tuolle meidän Reinolle kaveriksi merimakkara. Ne kun ovat niin ihastuttavia lollahtelijoita, helppohoitoisia ja aina hyväntuulisia. Onko kellään kokemusta miten rauskut ja merimakkarat hyväksyvät toisensa? Ja tottuvatko nopeasti elämään samassa altaassa?

Vierailija
10/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:56"]

Kannattaa ottaa ihan sellainen perinteinen rausku. Hieman suolaa ja pippuria, niin kyllä maistuu. Ei kannata pilata hyvää rauskua esimimerkiksi kermalla. Hyvä rausku narskuu hampaissa ja maistuu sellaisenaan.

[/quote]

Kuinka saatat? Oltiin rauskun kanssa yhdessä Av:lla ja nyt se itkee altaansa piileskelyluolassa :(

Vierailija
11/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa perinteistä merimakkaraa. Parhaiten rausku sopeutuu siskonmerimakkaran kanssa. Siinä on joku käsittämätön evoluution aiheuttama solmu, joka saa Darwininkin sekaisin.

Vierailija
12/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi kyllä tuo Pekka. Olen sanonut, että jos muuta seuraa kaipaa, hoidelkoot hommat itsensä kanssa. En ole mustasukkainen. Tuollainen kaksineuvoisuus on kyllä mielestäni iljettävää. Jotenkin luonnotonta. Niin maneettien tapaista. Mutta menköön nyt, on niin pieniruokaisia ettei useampi suu haittaa. Viihtyvät niin hyvin itsensä seurassakin.. En kyllä välitä tarkemmin ajatella.

Vierailija
13/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 02:38"]

Olen kuullut, että rauskuilla on oivallinen aerodynamiikka harrastaa savikiekkoammuntaa ja kiväärikerhon kaverit kuulemma maksavat mielellään rauskuperheen osallistumismaksunkin, niin voivat sitten kaikki yhdessä harjoitella.

[/quote]

:D

Vierailija
14/81 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rauskuveljekset Ilmari ja Jalmari nukkuu jo :)

Vierailija
15/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi sähkörauskua, joiden nimet ovat Vince ja Lori. Oikein mukavia lemmikkejä - ainoa huono puoli on se, että niitä ei voi silittää. ZZzzzzzap!

Vierailija
16/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mullekin tuli rauskukuume tän keskustelun takia :(

Vierailija
17/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas alkoi ihan polttelemaan ajatus meduusasta jalkopäässä. Pitäisiköhän hankkia sellainen? :)

Vierailija
18/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauskumme Martti salakuunteli kun varasin aikaa kastraatioon. Sitä odotellessa ilme on ollut tämä:

http://img.humorsharing.com/media/images/1202/i_263_funny-fish-010.jpg

Vierailija
19/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:24"]

Rauskumme Martti salakuunteli kun varasin aikaa kastraatioon. Sitä odotellessa ilme on ollut tämä:

http://img.humorsharing.com/media/images/1202/i_263_funny-fish-010.jpg

[/quote]

Voi pientä... Osta sille herkkuja lohdutukseksi!

Vierailija
20/81 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Hattivatti-rauskumme tulee hyvin juttuun meidön kissamme kanssa. Jahtaavat toisiaan pitkin käytäviä. Välillä haen rauskun takaisin altaaseen, kun eivät nuo tajua lopettaa ajoissa ja raukka aivan hengästyy. Aamuisin käymme lenkillä. Kissalla on oma flexi, rauskull vain hihna, kun niin kamalasti koettaa säntäillä joka puroon ja ojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi