Istuin metrossa av-mamman viereen
Siinä se surffaili av-palstalla :D Mutta tämä av-mamma ei kylläkään näyttänyt yhtään av-mammalta. Ei löytynyt ylipainoa, ei kananperse tukkaa eikä legginsejä tunikan kera. Oikeastaan tämä av-mamma oli hyvin viehättävä, hoikka, trendikkäästi pukeutunut ja hymyili minulle noustessaan pois ikkunapaikalta.
Eli kyllä niitä hoikkia ja nättejä av-mammoja on oikeasti olemassa ;) Itsestäni en sano mitään ('o')
Kommentit (29)
Meidän täytyy nyt kehitellä sellanen käsikakkamerkki:) Se vois olla joogan ja baletin välimuoto. Kantapäät yhteen jalkaterät ulospäin, kevyt kyykkyvatkaus ja käden huiskautus.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:52"]Kuiskasitko korvaan: HÖÖ ja näytitkö käsikakkamerkin?
[/quote]
Ei vitsi, että alkoi naurattamaan se HÖÖ keskustelu.
No se oli poikkeus. Kyllä suurin osa täällä on saatanan rumia ja läskejä lähiöyyhoita.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:52"]Kuiskasitko korvaan: HÖÖ ja näytitkö käsikakkamerkin? [/quote] Ei vitsi, että alkoi naurattamaan se HÖÖ keskustelu.
[/quote]
linkki?!
Tiedän 25 et provoot tahallaan mut eiköhän tänme mahdu aikamoinen kirjo ihmisiä! Ja yh lähiössäkin asuva voi olla onnellinen ja/tai menestynyt. Itse asun hyvällä alueella ja olen korkeakoulututkinnon omaava ja naimisissa. Onnellinen.
Laita kuvaa pyllystä ylilaudalle pyllylankaan
Kyllä 5 huumorintajusta av-mammaa mahtuu metronpenkille istuun. Mehän ollaan karvattomia fitnesmammoja:) Ammattivalittaja tosin tarvii paripallia ja oman vaunun :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:52"]Kuiskasitko korvaan: HÖÖ ja näytitkö käsikakkamerkin? [/quote] Ei vitsi, että alkoi naurattamaan se HÖÖ keskustelu.
[/quote]
linkki?!
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4341730/ketju/ahdistaa_kayda_saunassa_koska
Mäkin oon av-mamma ja silti hyvännäköiset istuvat vaalean siniset farkut jalassa ja näytän mielestäni itsenäiseltä naiselta, en ehkä laihalta mutta hyvännäköiseltä! ;) muotoja on mut kohtuulla, en siis mikään läskikään
Kiva kun kevät tulee ja vaatteet vähenee!