Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kohtelee kylmästi

Vierailija
17.09.2006 |

Seurusteltu puoli vuotta, miesystävä ei soita vaikka lupaa ja selittää jälkeenpäin että ei muistanut (Oli viihteellä, lupasi soitella alkuillasta). Ehdotti tänään että tehdään pitsaa mutta ei auttanut vaikka pyysin ja itse sain kaiken tehdä. Suuttui kun sanoin että voisi vähän auttaa. Musta tuntuu pahalta. Kohtelee jotenkin tylysti, ihan kuin ei välittäisi yhtään. Eikä ole kertaakaan sanonut että rakastaa. Kuitenkin aika kauan ollaan seurusteltu. Mitä mieltä olette?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ex-vaimo lähti toisen miehen mukaan. Syy voi maata sohvallasi.

Vierailija
2/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään halua olla kanssasi tosissaan, vaan pitää sinua vain viihdykkeenä jos ei ole parempaakaan tekemistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain välivaihe entisen ja jonkun uuden " tärkeämmän" suhteen välissä. Rakastatko itse edes häntä, vai haluatko vain, että on joku?

Vierailija
4/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) on jonkin sortin sovinisti, jota ei kiinnosta kokkaus tai siivoaminen tai myöhemmin lasten hoito.

2) sitä että sillä on toinen suhde samanaikaisesti. Eli ehkä vanha suola janottaa tai sitten on kolmaskin nainen kuvioissa. Siinä syy miksei soita, vaikka lupaa. Juuri nuo syyt kertoo siitä, ettei kaikki nyt ole ollut ihan viatonta.

Ei sano että rakastaa sinua, koska ei halua sanoa sitä sinulle, koska uskoo ehkä palaavansa yhteen exän kanssa.

Vierailija:

Seurusteltu puoli vuotta, miesystävä ei soita vaikka lupaa ja selittää jälkeenpäin että ei muistanut (Oli viihteellä, lupasi soitella alkuillasta). Ehdotti tänään että tehdään pitsaa mutta ei auttanut vaikka pyysin ja itse sain kaiken tehdä. Suuttui kun sanoin että voisi vähän auttaa. Musta tuntuu pahalta. Kohtelee jotenkin tylysti, ihan kuin ei välittäisi yhtään. Eikä ole kertaakaan sanonut että rakastaa. Kuitenkin aika kauan ollaan seurusteltu. Mitä mieltä olette?

Vierailija
5/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin perseestä puolen vuoden seurustelun jälkeen, on tosi kurjaa parisuhdemateriaalia kaikkinensta. Puoli vuotta seukkaamista on lyhyt aika sen rinnalla, että naimisissa ehtisitte kai vielä olla 40-50vuotta...

Sä olet ap tyhmä, jos tää on edes totta ja aiot jatkaa. Parempi yksin onneton kuin kaksin vielä onnettomampi!!

Vierailija
6/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla " myöhäisellä" tarkoitan sitä ajankohtaa, kun teillä olisi ehkä jo lapsia keskenänne, yhteinen omistusasunto yms yms... Nimittäin em. tilanteessa se äijän mäkeen heittäminen on paljon hankalampaa, kuin seurusteluvaiheessa (jolloin ei esim. ole yhteisiä lapsia kärsimässä riidoista ja erosta).

Vierailija
7/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon vaan. Ei se tuosta parane.

Vierailija
8/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jopa toivoo että lopettaisit suhteen kun ei itsestänsä siihen ole.

Ehkä haikailee vielä eksäänsä, ehkä etsii parempaa, ehkä hänellä jopa on jo joku muukin, joka tapauksessa ei kuulosta siltä että suunnittelisi sinun kanssasi mitään vakavampaa/pysyvämpää. Olet vain väliajan viihdyke kun parempaakaan ei tällä hetkellä ole...älä hyvä nainen alistu moiseen.

Vierailija
9/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toisen rääppeitä ottaa.

Vierailija:

Oon ollu sinkkuna kolme vuotta. Tuntuu kivalta että on joku. Ehkä mies ei ole edes valmis tähän hommaan kun alettiin seurustella suunnilleen saman tien kun erosi exästään (Vaimo jätti toisen miehen takia ja tuntuu että mies ei osaa olla yksin, siksi mun kanssa. Mutta kun ei puhu tunteistaan)

Vierailija
10/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tasan jos tuo mies olisi ihastunut / rakastunut sinuun, niin EI unohtaisi soittaa, vaan päin vastoin, soittaisi ehkä useamminkin kuin niinä aikoina jolloin on ' luvannut' .

Vaikka parisuhteita ei pitäisi koskaan verrata keskenään, niin vertaan siltikin ihan esimerkin vuoksi. Minä ja mieheni asuimme puolen vuoden seurustelun jälkeen jo yhdessä, ja ensimmäiset rakkaudentunnustukset tulivat siinä toisen seurustelukuukauden aikana. Mies ei ole muuttunut suhteen aikana ns. toiseksi ihmiseksi, ja sinunkin lienee turha odottaa, että tuo mies tuosta mitenkään muuttuu.. Ikävää, mutta lieneepä totta.

Harkitse ihan vakavasti sitä, että josko jättäisit miehen ja etsisit jotakin parempaa. Et kai oikeasti halua loppuikääsi kokea tuota tunnetta, että sinusta ei välitetä, sinua ei muisteta eikä rakastetakaan?

Vierailija
11/15 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettiskelet samaan aikaan parempaa. En väitä että se ois kauhean kypsää hommaa mutta jos mies on tuommoinen niin voit itse olla yhtä törkee.

Vierailija
12/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin pian tulee tuollaisia reaktioita, niin odotahan millainen äijä olisi vuoden päästä. Tuskin kukaan oikeasti enää tänä päivänä haluaa sellaisen miehen itselleen, joka vaan on ja makaa. Ei puhu tunteistaan, eikä varsinkaan auta " akkojen hommissa" . Jätä se vielä kun pystyt.

Vierailija
13/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee sanoneeksi et JSSAP mutta NYT sanon. JSSAP.

Jos ei ekan puolen vuoden aikana ole apua pizzan tekoon niin ei siitä tilanne varmaankaan tule paranemaan!

Jos haluat olla aikuinen niin keskustele miehen kanssa: sano mitä haluat! Ja miltä tuntuu ettei toinen auta tai täytä lupauksiaan.

Dr. Phil on sanonut että jos mies jatkuvasti tekee niin että lupaa jotain eikä pidä lupaustaan (tässä sun tapauksessa siis lupaa soittaa eikä soitakaan) niin tekee niin vartavasten koska haluaa satuttaa. Siis miehellä on joku ongelma.

Musta on outoa että heti suhteen alussa on tollasia ongelmia. Kannattaa puhua vakavasti miehen kanssa. Onko miehellä takana huonosti menneitä naissuhteita tai pitkä sinkkuus? Voisi selittää miksei ajattele sun kannalta asioita.

Vierailija
14/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu sinkkuna kolme vuotta. Tuntuu kivalta että on joku. Ehkä mies ei ole edes valmis tähän hommaan kun alettiin seurustella suunnilleen saman tien kun erosi exästään (Vaimo jätti toisen miehen takia ja tuntuu että mies ei osaa olla yksin, siksi mun kanssa. Mutta kun ei puhu tunteistaan)

Vierailija
15/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kaikki osaa puhua tunteistaan. Teillä on siinä mielessä kinkkinen juttu että mies saattaa ajatelle ettet jaksa hänen huoliaan, loukkaannut hänen sanoistaan tai et ymmärrä. Ehkä mies on vähän pihalla tunteistaan? Rohkase miestä kertomaan, osoita että mies voi luottaa sinuun. Jos mies sanoo jotain niin hyppää miehen kenkiin ja koita ymmärtää. Jätetty henkilö on aika pelokas luottamaan heti uuteen ihmiseen. Anna aikaa, mutta älä siedä että sua kohdellaan huonosti.

Sopikaa pelisäännöt.

Erosta voi hypätä suoraan toiseen suhteeseen, onhan moni onnellisesti parisuhteessa kun on liitossa toisen kanssa.. Kaikista ei ole puhumaan asioista. Voi olla ettei mies halua puhua vaan miettiä. Pääasia että mies pärjää elämässä. Jos loukkaa sinua niin pitää alkaa tekemään niin ettei loukkaa. Kyllä pitää osata soittaa jos lupaa. Anteeksipyyntö on kiva; mutta se ei jatkuvana toistona kyllä enää ole hyvä. Pitää muuttaa omaa käytöstään eikä kiusata sinua lupaamalla asioita joista ei pidä kiinni.

Kannattaa puhua miehelle miltä itse tuntuu, mitä haluat, mitä et halua..

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi