Keski-ikäisen naisen takapuoli
Olen joskus jostain lukenut, että aikuisen naisen takamuksesta voi päätellä kuinka aktiivinen seksielämä sillä on. Peppu säilyy pyöreänä jos harrastaa paljon seksiä ja lättäpyllyisellä seksielämä taas on kuihtunut. Kukaan muu kuullut vastaavaa, pitääköhän paikkaansa?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:01"]
Tämä keskustelu on perseestä.
[/quote]
Näin on ja tärkein asia keski-ikäisen naisen perseessä ei ole muoto vaan se haju.
Eikö se juuri panemalla mene lyttyyn se peppu?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:25"]Ei pidä. Vaimolla on oikein muodokas ja pyöreä takamus, mutta siitä huolimatta on pihtari pahimmasta päästä. Nimim. ei seksiä vielä tänä vuonna.
[/quote]
Ei ole pihtari vieraille miehille. Olet aisankannattaja. Vitun luuseri.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:16"]Enpä usko. Itselläni on aina, nuoresta asti ollut lättänä lahnapylly, ja seksielämä on aina ollut vilkasta ja hyvää.
[/quote]
Millainen on lahnapylly? :D
[/quote]
Litteä. Etkö tajunnut, vitun tyhmä?
Miksi tää keskustelu menee näin asiattomaksi? minusta ap:n kysymys on ihan neutraali, mut ehkä olenkin hyväpeppuinen paskiainen jonka pitäs painua hiiteen...:D mulla itselläni ei tosin hirveesti seksi elämää, aika aseksuaalinen aina olen ollut. N35
Hahhaaa! Ja sä oot ihan tosissasi???!
mites se on keksi-ikäisen miehen pehvan kanssa?
entäs kolmekymppisen naisen tai miehen?
voi sinnuu...miltä omasi näyttää...Vastaako pehvasi muoto omaa seksielämääsi?
up