Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H:lla on taas suuret odotukset

Vierailija
17.04.2015 |

"On ollut päänsärkyä ja todella voimakasta väsymyksen tunnetta minulla. Sen lisäksi on mielessä kiertäneet kehää erilaiset huolet ja pelot eräisiin vanhoihin asioihin liittyen ja tullut myös uhkakuvia, että siinä ja siinä asiassa tapahtuu sitä ja tätä ja kun kysyn sitä muilta, että voisiko niin tapahtua, muut sanovat, että ei tietenkään.

Tänäänkin jään kotiin, kun ei ole nyt mihinkään lähtijäksi minusta. Eilen kävin hengellisessä tilaisuudessa ja siellä kun käy, niin tulee aina jotenkin rauhallinen ja levollinen olo, että minulle ei tapahdu mitään pahaa, Jumala suojelee minua niiltä asioilta, joita pelkään. Minulle varsinkin iltaisin tulee apea ja alakuloinen olo, mieli maassa jotenkin. Aamulla on yleensä kuitenkin iloinen ja virkeä olo, mutta iltaisin masentaa.

Minulla on myös jotakin muutakin oiretta kuin Asperger mutta kovin tarkkaan ei ole tutkittu, että mitä. Olen kyllä kertonut hoitavalle taholle oireistani ja ne viittaavat aika hyvin erääseen sairauteen, josta minulla ei ole diagnoosia, mutta jota todella toivoisin tutkittavan, että olisi. Jos mulla se vaiva on, niin olen miettinyt, että jos eräällä ihanalla venäläisellä minua vain muutaman vuoden vanhemmala lääkärillä on myös psykoterapeutin pätevyys, niin hän alkas minulle terapeutiksi.

Tuo venäläinen lääkäri on minua 2,5 vuotta vanhempi eli iältään lähellä minun ikääni ja minulle kuin isosisko. Hän hoiti minua terveyskeskuksessa vuonna 2013. En yhtään tiedä, onko hänellä terapeutin pätevyyttä, mutta jos olisi, niin minä haluaisin hänen potilaaksi. Hänessä on kaikki se, mitä terapeutilta toivonkin: 1. sellainen jonka kanssa tulen erinomaisesti toimeen 2. naispuolinen 3. lähellä omaa ikääni iältään ja 4. venäläinen

Olen esittänyt tämmöisiä toiveita hänelle:

"Kysy saisitko itsellesi vaikka yksityisvastaanoton jostakin täältä Joensuusta. Jos saat yksityisvastaanoton, tulen heti sinun vastaanotollesi jos ja kun saan tietää että sulla semmonen on.

Jos sinusta tulee minun terapeutti, niin käyn keskustelemassa sinun yksityisvastaanotollasi kerran viikossa. Jos terapiaa on kesällä, niin voitasko joskus joku yksittäinen terapiakerta pitää Kuhasalossa joskus? Minusta olis kiva lähteä sinun kanssa rannalle. Mentäs uimaan Kuhasaloon ja vuokrattas maja sieltä.
"Lyö aallot Kuhasalon aavan, ne keinuu näin kertoen: on uuden huomenen saava hoitosuhde Hennan ja Ekaterinan...."

Tehdäänkö niin, että jos sinä olet terapeuttikoulutuksen käynyt, niin ilmoita vaikka kesällä voitko alkaa minun terapeutiksi. Laita minulle viestiä ja ilmoita asiasta. Pidetään ensimmäinen terapiakerta Kuhasalossa ja sinne voit tehdä meille eväät joita syödään. Teet vaikka samanlaisen kanatacosalaatin joka Jaanalla on Pinterest-nettipalvelussa sosiaalisessa mediassa ja katsot siitä ohjeen miten se tehdä ja syödään sitä salaattia ja myös lohta ja kasvispihvejä ja makkaraa voidaan grillata kodassa ja viettää aikaa Kuhasalossa ja uida siinä samalla. Olisi se ihanaa kun olisi kesähelle ja grillisavun tuoksu ja aurinkoista ja sinä olisit jälleen saanut minut huolehdittavaksesi ja pitäisit varmasti minusta hyvää huolta. Se olis meillä terapiasuhteen alkamisjuhla. Sen jälkeen alkas sitten normaalit vastaanottokäynnit ja jos joululomalle jäädään ennen joulua niin pidetään pienet pikkujoulut vaikka minun luona. Sinä toisit venäläisiä jouluherkkuja minun luokse ja minä tekisin täällä suomalaisia jouluherkkuja. Niitä sitten syötäs ja kuunneltas joulumusiikkia ja juteltas siitä mitenkä on alkanu terapiasuhde.
Opiskele vaikka omana aikanasi jonkinlaiseksi terapeutiksi ja kun oot opiskellut niin aloitetaanko?

Maksu voitas hoitaa siten, että avaan säästötilin pankissa ja siihen säästän kaikista rahoista mitä minulle tulee, 20 euroa. minulle tulee rahaa kolmesti kuukaudessa eli pystysin 60 euroa kuukaudessa säästämään ja terapiaa voisi siis tarvittaessa olla juurikin se 1-2 kertaa kuukaudessa ja sitten kun terapiasuhde on saatettu loppuun, on minulle kertynyt aikamoinen summa rahaa ja sen maksan sinulle sitten vuoden, kahden tai kolmen vuoden kuluttua kun terapia loppuu. Tämän lisäksi myös minun sukulaiset voivat säästää rahaa sinulle terapiapalkaksi joten sinulle kertyy mahtavat summat rahaa.

Olen aika vaikea ja haasteellinenkin potilas mutta sinä osaat kyllä minua hoitaa. Kannustan sinua siihen. Jos uskot Jeesukseen ja Jumalaan ja jos minä olen sinulle terapiatyösi aikana melkoinen koettelemus, niin turvaa Jeesuksen apuun ja armoon, Jeesus auttaa sinua koettelemuksessa. Jeesus olkoon kanssasi ja ole siunattu Jeesuksen nimessä. Jeesus antaa sinulle voiman kestää myös koettelemus."

No, sen sitten aikanaan näkee, mitä tulee tässä asiassa tapahtumaan. Meillä olisi kyllä kivaa. Muuten ihan normaalit terapiakäynnit mutta kesällä olis terapiasuhteen aloittamisjuhla Kuhasalossa ja ennen joulua pikkujoulut minun luona, mutta niitten välillä ihan sitä normaalia terapiaa. Jos täällä on uskovaisia ketkä tätä lukee niin voisko rukoilla sen puolesta, että tämä onnistus jossain vaiheessa elämää."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teet vaikka samanlaisen kanatacosalaatin joka Jaanalla on Pinterest-nettipalvelussa sosiaalisessa mediassa ja katsot siitä ohjeen miten se tehdä ja syödään sitä salaattia ja myös lohta ja kasvispihvejä ja makkaraa voidaan grillata kodassa ja viettää aikaa"

Melkoinen stalkkeri. :D

Vierailija
2/2 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi