Mitä mieltä miehestä jolla ei seiso?
Aina tai sellainen joka jännittää alkuun/joskus niitä, että muna ei kovene? Miten vaikuttaa haluihisi jos miehellä laskee penis alas?
Kommentit (24)
Ei sillä tee mitään. Naisen itsetuntokin laskee siitä. Se on nöyryyttävää.
halut loppuu siihen paikkaan kun pitää alkaa säätämään yhtään mtn löysän munan kanssa. En ottaisi riesakseni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:42"]Mun uudella tuttavuudella on myös.. tämä sama kiusallinen juttu. Olemme jo kahdesti yrittäneet, mutta ei ota tuulta purjeisiin. Hän on ollut vuosia ilman naista ja sano jännittävänsä, itse en oikein tiedä ..että onko asia nyt oikeasti noin.
Hänellä on pitkä avoliitto takana ja ero on ollut hänelle todella henkinen kolahdus.
Luulen että se että ex teki mitä teki rikkoi hänen miehisyyttä. Mutta kyllä oma naisellisuuskin saa kolahduksen..
Tuntuu että en ole riittävän viehättävä tai edes nätti hänen silmissä. Vaikka olenkin yli 10-vuotta häntä nuorempi, aina kehuu ym.. mutta hän ei ole edes kosketusläheinen!? Itse tykkään halata ja suukotella..
jään taatusti vanhaksi akaksi.
[/quote]
Ota jokusen vuoden nuorempi mies, niin ei noita ongelmia.
Sitä parempi. En edes tykkää seksistä, ottaisin mielelläni miehen ja suhteen ilman seksiä. Mutta tää kai taisi olla eri tilanne, eli tarkoitus olis joskus harrastaa seksiä. No mut hei, ei se mua haittais, sitten harrastaisin sellaisen miehen kanssa seksiä silloin kun sillä seisoo. Tosin mä en rupeaisi mihinkään naurettaviin temppuihin saadakseni sen seisomaan. Koska en siis tykkää itse.
Mutta tietääkseni kaikilla on joskus seisokkiongelmia, ei kai tuo nyt niin iso juttu ole.