Mistä "toimistoruukku"?
Tarvitsisin sellaisen suuren, muovisen, valkoisen, neliömäisen ruukun, jollaisia näkee etenkin toimistoissa/julkisissa tiloissa. Mistä ihmeestä mun kannattais tollasta alkaa hommata? Missään tavallisissa kaupoissa en ole moisia havainnut...
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:49"]
IKEA
[/quote]
En oo ikeasta löytäny sellasta :(
Ei mua se ruukku kiinnosta mut toimistorunkun tiedän kyllä...
Mä ajattelin että täältä löytyy jotain pervoa, mielsin toimistoruukun kevytkenkäiseksi sihteeriköksi..
Jos kertoisit, mitä se toimistoruukku tarkoittaa, voisin ehkä auttaa. Onko se esim. iso kukkaruukku tai säilytyslaatikko tavaroille?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:21"]
Jos kertoisit, mitä se toimistoruukku tarkoittaa, voisin ehkä auttaa. Onko se esim. iso kukkaruukku tai säilytyslaatikko tavaroille?
[/quote]
eli siis ruukku viherkasveille :D - AP
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:21"]
[/quote]
eli siis ruukku viherkasveille :D - AP
[/quote]
Okei, nyt selkis. :) Miten olisi joku Plantagen, Kodin Terra, Kodin1, Bauhaus...?
Sellainen matalalla oleva ja syvä, jossa usein kasveja ko? Koita jotain puutarhaliiketta tai Hexaplan tyyppistä toimistokalusteliikettä.
Kiitos vinkeistä, pitää lähteä vielä etsimään lisää :)
IKEA