Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua että menen esim hänelle tuntemattomien ihmisten kanssa mihinkään

Vierailija
30.12.2021 |

Olen ollut vuosia kotona, salilla, ruokakaupassa, töissä. Ja nyt kun olisin menossa hänelle tuntemattomien ihmisten kanssa ulos, hän on sitä mieltä että ei.

Meillä on ollut repiviä riitoja, joissa hän on mm uhannut heittää minut ulos kodistamme koska se oli hänen nimissä, sekä lopettaa minulta erään palvelun, koska sen pieni summa meni hänen luottokortilta.

Nyt omistamme asunnon ja kaiken muun puoliksi, niin hän reagoi näin.

Huolestuttavaa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, joka tuossa parisuhteessa on syyllistynyt rikokseen, on ap.

En kyllä tajua, miksi vastailen täällä kaikille mt-potilaille, olen varmaan itsekin vähän sekaisin. Mutta miksi helvetissä tästä nyt pitää kaivaa joku rikokseen syyllistynyt, kun mistään sellaisesta ei aloituksessa mainita?

Siksi, että lakien rikkominen ei ole ok edes parisuhteessa.

Hän on itse tarjoutunut maksamaan sen.

Ja sen jälkeen kiristi irtisanomaan koko palvelun heti, jotta menettäisin 10 vuoden aikana keräämäni musiikin.

Ei siirtämään tiliä pois vaan lopettamaan sen.

Olet sairas jos tämä on sinusta ok.

Miehelläsi on täysi oikeus lopettaa maksamansa palvelut. Totuus on kuitenkin se, että olet syyllistynyt maksuvälinepetokseen. Olet siis rikollinen.

Normaali ihminen pyytäisi siirtämään tilin pois kortilta. Siihen on muitakin vaihtoehtoja kun luottokortti.

Eikä tee kiusaa ihmiselle josta muka välittää.

Olet sekaisin.

Normaali ihminen hankkii ja maksaa omat tilinsä, eikä syyllisty rikoksiin. Tämän siitä saa, kun yrittää hyötyä taloudellisesti toisesta ihmisestä.

Vierailija
42/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on mt-ongelmainen, eikä sitä myönnä. Ainut syy ettei mies heitä pihalle on se että reikä kelpaa, kun uusi löytyy niin ap lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole huolestuttavaa. Totta kai pitää antaa miehen räyhätä ja uhkailla. Tee vielä pari lasta tuohon tilanteeseen, jos niitä ei vielä ole. 

Vierailija
44/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap palauttaa miehelleen saamansa rikoshyödyn.

Toivottavasti mieheni palauttaa minulle ne rahat, satoja, tuhansia jotka olen käyttänyt ruokakauppaan. Vs hänen käyttämänsä raha. 😂

Minun menoerä ko kortilta on muutama euro!

Et voi olla muuta kuin trolli.

Ei tuossa tapauksessa miehesi ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Sinä olet, jos olet luvatta käyttänyt miehesi luottokorttia. Miksi vähättelet rikoslakia? Syyllistytkö muutenkin paljonkin rikoksiin?

Vierailija
45/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka on mt-ongelmainen, eikä sitä myönnä. Ainut syy ettei mies heitä pihalle on se että reikä kelpaa, kun uusi löytyy niin ap lähtee.

Se mt ongelmainen tässä olet kyllä sinä 😂

Vierailija
46/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap palauttaa miehelleen saamansa rikoshyödyn.

Toivottavasti mieheni palauttaa minulle ne rahat, satoja, tuhansia jotka olen käyttänyt ruokakauppaan. Vs hänen käyttämänsä raha. 😂

Minun menoerä ko kortilta on muutama euro!

Et voi olla muuta kuin trolli.

Ei tuossa tapauksessa miehesi ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Sinä olet, jos olet luvatta käyttänyt miehesi luottokorttia. Miksi vähättelet rikoslakia? Syyllistytkö muutenkin paljonkin rikoksiin?

Etko osaa lukea? En ole luvatta käyttänyt yhtään mitään. Teet vain itsestäsi pellen.

Vierailija
47/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät hänen luottokorttiaan?

Koska minulla ei ole luottokorttia, tai muutakaan velkaa. Korttia käytetään lähinnä muutamaan suoratoistopalveluun.

Syyllistyit rikokseen. Jos olisin miehesi, niin tekisin rikosilmoituksen.

Jaa että jos mies on hankkinut luottokortillaan vaikka netflixin, ei itse juurikaan käytä palvelua, mutta vaimolle se on tärkeä ja vaimo käyttää sitä, niin vaimo on syyllistynyt rikokseen?

Jos vaimolla ei ole käyttöoikeutta miehensä luottokorttiin, niin silloin se on rikos

No voi paska! Eli kun mä oon hankkinut meidän perheeseen luottokortillani netflixin, ja mies kattoo sit telkkarista elokuvan, niin se on rikollinen! Jos me katotaan yhdessä se leffa, niin onko mies silloin rikollinen?

Ap on kertomansa mukaan syyllistynyt maksuvälinepetokseen. Miksi symppaatte rikollista toimintaa?

Älä nyt keuhkoa, jos asia  alunperin sovittu että se palvelu hankitaan miehen kortilla, miten se on rikos ?

Vierailija
48/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä ei ole oikeutta rajoittaa toisen terveen ihmisen menoja. Kykenet itse arvioimaan, kenen kanssa menet ulos ja kenen et. Et ole alaikäinen etkä holhouksen tarpeessa. Mies on kontrolloiva ja väkivaltainen. Olette olleet kauan yhdessä, mutta tuo ei ole terve suhde. Kannattaisi hankkia keskusteluapua.

Vierailija
49/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minulla ei ole luottokorttia, tai muutakaan velkaa. Korttia käytetään lähinnä muutamaan suoratoistopalveluun.

Jaa että jos mies on hankkinut luottokortillaan vaikka netflixin, ei itse juurikaan käytä palvelua, mutta vaimolle se on tärkeä ja vaimo käyttää sitä, niin vaimo on syyllistynyt rikokseen?

Jos vaimolla ei ole käyttöoikeutta miehensä luottokorttiin, niin silloin se on rikos

No voi paska! Eli kun mä oon hankkinut meidän perheeseen luottokortillani netflixin, ja mies kattoo sit telkkarista elokuvan, niin se on rikollinen! Jos me katotaan yhdessä se leffa, niin onko mies silloin rikollinen?

Ap on kertomansa mukaan syyllistynyt maksuvälinepetokseen. Miksi symppaatte rikollista toimintaa?

Ei se ole maksuvälinepetos, jos kortin omistaja on itse maksanut sillä tuon palvelun. Ei ole petos sekään, että joku muu perheenjäsen käyttää toisen maksamaa palvelua. Eri asia, jos ap oli luvatta käyttänyt puolison korttia.

Vieläkö aloittaja muistaa, kuinka ihanaa se oli, kun mies oli niin rakastunut ja huolehtivainen, että tuli sinua vastaan töitten jälkeen? Ja muistatko, kun olit suorastaan ylpeä siitä, että mies haluaa sinun jäävän mieluummin hänen kanssaan kahden kuin lähtevän joihinkin ikäviin sukujuhliin? Siitä se monella alkaa.

Nyt kannattaa hankkia ajoissa oma asunto ja valmistautua siihen, että lusikat menevät jakoon. Myös asunto ja asuntolaina.

Vierailija
50/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä, että av-mammat puolustelevat rikollista toimintaa, jos itse siitä hyötyvät.

Vierailija
51/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole maksuvälinepetos, jos kortin omistaja on itse maksanut sillä tuon palvelun. Ei ole petos sekään, että joku muu perheenjäsen käyttää toisen maksamaa palvelua. Eri asia, jos ap oli luvatta käyttänyt puolison korttia.

Vieläkö aloittaja muistaa, kuinka ihanaa se oli, kun mies oli niin rakastunut ja huolehtivainen, että tuli sinua vastaan töitten jälkeen? Ja muistatko, kun olit suorastaan ylpeä siitä, että mies haluaa sinun jäävän mieluummin hänen kanssaan kahden kuin lähtevän joihinkin ikäviin sukujuhliin? Siitä se monella alkaa.

Nyt kannattaa hankkia ajoissa oma asunto ja valmistautua siihen, että lusikat menevät jakoon. Myös asunto ja asuntolaina.

Tämä on jotenkin ihan outo tapa ajatella asiaa. Olen soimannut tästä itseäni. Ajatellut että minussa on vikaa, tai sitten että mies on niin kiltti ja riippuvainen minusta.

Vierailija
52/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sulle ok, että kumppanisi saa järjettömin perustein tai repivine riitoineen, sinut pysymään nöyränä kotona ja rajoittamaan elämääsi niin sitten se varmaan on ok. Minulle ei olisi.

Kuulostaa samalta kuin lapsi, joka heittäytyy karkkihyllyn eteen itkemään saadakseen tikkarin. Osa ostaa, osa ei. Valinnannapaus on jokaisella.

Vierailija
53/53 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sulle ok, että kumppanisi saa järjettömin perustein tai repivine riitoineen, sinut pysymään nöyränä kotona ja rajoittamaan elämääsi niin sitten se varmaan on ok. Minulle ei olisi.

Kuulostaa samalta kuin lapsi, joka heittäytyy karkkihyllyn eteen itkemään saadakseen tikkarin. Osa ostaa, osa ei. Valinnannapaus on jokaisella.

Olen kylläkin ihan rauhallinen?

Eikä minulla ole tarvetta määräillä, kontrolloida tai estää muita.