Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinkkuus noloa? Onko pitkä sinkkuaika merkki siitä, että ihmisessä on jokin vika?

Vierailija
30.12.2021 |

Vai kertooko sinkkuus itse asiassa siitä, että viisaasti odottaa sitä ihmistä, joka osaa ottaa vastuuta ja kykenee vastavuoroiseen dynamiikkaan? Luottaa siis sanontaan: "hyvää kannattaa odottaa."

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Käyn maksullisissa.

Vierailija
2/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä miehistä on pula. Yli 30-vuotiaiden miesten tunnetaidot hmm... niitä harvoin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syy sinkkuuteen löytyy kun katsoo peiliin. Syy tuijottaa sieltä vastaan.

Vierailija
4/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy sinkkuuteen löytyy kun katsoo peiliin. Syy tuijottaa sieltä vastaan.

Paitsi naisilla jotka on voimaantuneita eikä tarvi miestä mihinkään

Vierailija
5/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävetti olla ikisinkku. Tosin nyt naimisissa ollessa ei usein tule suoranaisesti riemuituksi siitä, että se elämänvaihe on ohi.

Vierailija
6/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on tai vastaavasti ei ole? Onko joku työpaikka nolo, onko noloa jos asut siellä tai täällä, onko noloa olla tietyn ikäinen, onko noloa olla naimisissa, onko noloa käydä kirjastossa, onko noloa ajaa pyörällä, onko noloa olla syntynyt heinäkuussa, onko noloa käydä parturissa?

Vierailija
7/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Minusta olisi noloa elää toimimattomassa suhteessa.

Vierailija
8/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus ei tarkoita muuta kuin että kyseinen ihminen ei ole parisuhteessa.

Suunnilleen jokainen nainen saisi halutessaan parisuhteen, jos kelpuuttaisi kenet tahansa. Mutta jos ei halua parisuhdetta vain parisuhteen vuoksi, niin saattaa olla järkevämpää olla sinkku. 

Se että on onnistunut pariutumaan ei ole mikään meriitti. Minäkin olin edellisessä parisuhteessani 25v, ja se on vähintään riittävästi kokemusta siitä lajista. Seuraavat 25v valitsen seurani tarkemmin, viihdyn oikein hyvin itsekin.

Vierailija
9/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinkut nähdään jonkinlaisessa välivaiheessa. Minun oman kokemuksen mukaan juuri sinkut ovat niitä kypsimpiä ihmisiä.

Vierailija
10/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko mies vai nainen.

Naiset kiertää pitkään sinkkuna olevat miehet kaukaa, mutta naiset ei kärsi samasta kohtelusta!

Vierailija
11/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ihmisten järkyttyneistä reaktioista kun kerron etten ole koskaan seurustellut.

M49

Vierailija
12/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sinkku vaan äiti ja mummi, mutta tunnen paljon sinkkuja joiden lapsettomuudesta en ole kysellyt enkä kysele. Miksi heissä olisi jotain vikaa? Sosiaaliasia ihania ihmisiä ovat, kaikki. Varsinkin PLAN-kunmeina heitä on monet ja SOS-lapsikylien tukijoina, omien kapsieni kunmeina ja nimeen omaan erittäin hyvinä ystävinä.

Vierailija
13/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa se muiden vihjailu ja huolenaihe, vaikka itse viihtyy parhaiten itsenäisenä.

Vierailija
14/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mä voin tunnustaa miksi olen sinkku.

Olen vanha (yli 50 v), en mikään kaunotar, eronnut eli ainakin yks ukko on jo kelvottomaksi todennut, pienituloinen eikä varallisuutta ole poislukien velkainen asunto eikä sekään ole kummoinen.

Luonne ei varmaankaan miellyttävimmästä päästä, olen tottunut toimimaan oman pääni mukaan kun olen jo vuosia yksin asunut ja ollut.

Peiliin katsomalla tuon kaiken tietää ja voi todeta. En ole vaihtoehto parisuhteeseen mikä on iso pettymys mutta siihen ei varmaankaan kuole, joten sen kanssa eletään loppuelämä.

Eniten pelottaa yksinäinen vanhuus koska kaiken vanhenemiseen liittyvän p...an joutuu elämään yksin. Sairastuessa kukaan ei auta eikä kysele vaan yksin on selvittävä. Se kuulostaa aika haasteelliselta.

Vierailija
15/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu oletko mies vai nainen.

Naiset kiertää pitkään sinkkuna olevat miehet kaukaa, mutta naiset ei kärsi samasta kohtelusta!

Riippuu miehestä. Koulutettu ja hyvässä työssä oleva ikisinkku mies kyllä kelpaa! Kouluttamaton työtön reppana taas ei.

Vierailija
16/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sinkkuus on oma valinta, joillekin ei. Ihmisarvoon kumpikaan ei vaikuta.

Vierailija
17/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku jäänne ajoilta, jolloin oli melkein pakko mennä naimisiin. Vanhapiika tai vanhapoika olivat yleisiä haukkumisnimiä. Vielä 50-luvulla syntyneet ovat joutuneet kokemaan tämän ja ovat iskostaneet asenteitaan sitten lapsiinsa. Vasta nykyinen alle 30-vuotiaiden sukupolvet alkavat päästä tästä tabusta eroon.

Paitsi tietenkin ns. edelläkävijät, joita ei kiinnosta p.skaakaan, mitä mieltä muut ovat.

Vierailija
18/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yksi hailee onko mies korkeasti koulutettu vai ei. Tärkeämpää on, millaiset tunnetaidot miehellä on ja kykeneekö hän vastavuoroiseen suhteeseen. 

Olen tapaillut joitakin korkeasti koulutettuja - ja ovat jääneet tapailuiksi. Nämä miehet luulevat, että koska ovat koulutettuja ja suht hyvännäköisiä, ovat ihmeellisiä kultakimpaleita. Väärin. Yleensä näistä miehistä paistaa omahyväisyys ja itsekkyys läpi, eivätkä ole valmiita kehittymään ja kasvamaan.

Vierailija
19/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muijat ajattelee minun OMASTA VALINNASTANI olla VAPAAEHTOISESTI sinkku.

Sama kuin alkaisi pohtimaan, että mitähän mieltä naiset ovat minun palkastani. Tai vaatteistani.

Vierailija
20/127 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti huomiota näin typerä aloitus. Vastaus on: ei.

Kuinka moni elää henkisen ja/tai fyysisen väkivallan alla parisuhteessa, kuinka moni katsoo läpi sormien kumppanin pettämistä lasten tau taloudellisten syiden vuoksi, kuinka moni on rakkaudettomassa suhteessa vain siksi, kun pelkää olla yksin ja niin edelleen. Edellä mainitut tavat elää eivät ole mitenkään terveitä.