Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuisitko siihen, että isä ei maksa ajallaan?

Vierailija
16.04.2015 |

Myöskään se ei onnistu, että saisin tapaamispäivät ennakkoon, jotta voisin hieman suunnitella päiviä eteenpäin. Ollaan sovittu, että saan hänen valitsemansa tapaamisajankohdat kuukausi kerrallaan aina kun hänen työvuorolistansa tulevat. 

Kävi tässä sillä tavalla kurjasti, että olin tilannut kotiin kauppakassin, ja kun olin sitä maksamassa tilillä ei ollutkaan rahaa. Elarit eivät ollutkaan tilillä. Ex maksaa elareita alle Kelan minimin, ja heidän taloudessaan on kaksi palkansaajaa. Ex ei osallistu vaate- tms. hankintoihin. Itse olen yksineläjä, vaikkakin töissä, mutta rahaa on silti niukasti. Ex kaartoi pihaan lasta hakemaan, ja autoon oli asennettu 700 euron renkaat, mutta sitä saakelin elaria ei ollut saanut tilille laitettua. Selitti että ei oo rahaa. Onhan sitä, mutta kun meidän tarpeemme tulevat näköjään viimeisenä. Tästä on aiemminkin ollut puhetta. Kerran oli taas samanmoinen ikävä tilanne, ja exän nainen tuli hätiin ja maksoi miehen puolesta. Luulisi että ei ole kiva tilanne sille nyxällekään maksella miehen elareita.

Mies on muuten hyvä isä. Ottaa lapsen kyllä luokseen ja se on hienoa. Saan olla onnellinen että edes näin on. Hän ei vaan kertakaikkiaan tajua, että elämme kädestä suuhun, ja meille on sillä pikkusummallakin suuri merkitys :(

Suututtaa tuollainen välinpitämätön käyttäytyminen. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, otsikosta jäi puuttumaan ELAREITA.

ap

Vierailija
2/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai puuttuisin. Etkö voisi hakea elareita Kelalta (saisit edes sen minimin ja senkin ajoissa), ja Kela sitten perisi rahat mieheltä? Olen saanut sellaisen käsityksen, että tuollainen menettely on mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on vielä ihan ok välit, niin koittaisin vielä puhua, että olisi reilua maksaa elatukset ajoissa koska jokaisellahan meillä on omat laskumme maksettavana. Voisihan siihen lisätä, että kelan saatikka ulosoton perittäviä on kurjempi maksaa, etkä siihen haluaisi mennä, mutta sun täytyy hoitaa homma toimivaksi jollain tavalla. Ja toivottava, että ymmärtäisi yskän.