Saako 20-vuotias ammattiin valmistunut mennä töihin?
Kommentit (11)
Onko tämä joku Ikiksen provo vai miksi näin itsestäänselvää asiaa pitää kysyä?
20v m ja oon ollut töissä vuoden ja käyn illalla lukiota
Opiskella voi milloin vain myöhemminkin, työskennellä voi milloin vain myöhemminkin. Valinta on sinun!
Saa mennä vaikka ei olisikaan valmistunut.
Mä valmistuin 18v. ja pääsin heti töihin.
Näin tyhmän kysymyksen esittäjä ei kylläkään saa.
Mä oon 24v ja peruskoulun vaan käynyt. Saanks elää sossuen tuella loppu elämäni? Pliiis!
Nykyään tuntuu, että on melkein synti jos pääsee 20-vuotiaana töihin. PITÄÄ OPISKELLA 30-VUOTIAAKSI ASTI JA OLLA TYÖKKÄRIN JONOSSA JA BLAA BLAA... Hienoa, jos pääsee heti töihin!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:14"]Nykyään tuntuu, että on melkein synti jos pääsee 20-vuotiaana töihin. PITÄÄ OPISKELLA 30-VUOTIAAKSI ASTI JA OLLA TYÖKKÄRIN JONOSSA JA BLAA BLAA... Hienoa, jos pääsee heti töihin!
[/quote]
Eikun 50-vuotiaaksi asti pitää opiskella, sitten voi miettiä työkkäriin ilmoittautumista.
Pitää olla vähintään lukio, AMK sekä yliopistokin mielellään käytynä. Täällä AV palstalla ei sympatiaa heru pelkille luusereille (eli amiksille). Pitää olla akateeminen. Koska suurin osa AV mammuskoista on sellaisia ja sellaisethan ovat automaattisesti parhaimmistoa. Muita ei suvaita, joten ei, 20vuotiaana ei saa mennä töihin vaan jatka niska limassa sitä perkeleen opiskelua.
Saa mennä!