Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei saisi lääkärin mukaan missään nimessä jatkaa tupakointia, mutta polttaa yhä askin päivässä!!!!!

Vierailija
30.12.2021 |

Äidillä on pitkään jatkunut sydänsairaus ja saa veritulppia aika ajoin.
Jo sairauden alussa lääkäri kehoitti lopettamaan tupakoinnin.
Äiti ei ole edes vähentänyt. Ihme kyllä 8 vuotta on jatkanut samaan malliin. Nyt vasta miettii vähentämistä!! Vaikka siihen olisi pitänyt ryhtyä jo aikoja sitten.
Mikä saa ihmisen olemaan piittaamatta terveydestään? Olen huolissani.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne riippuvuudet ovat.

t. alkoholistin lapsi

Vierailija
2/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole vastuussa täysjärkisestä toisesta aikuisesta. Jos jatkaa käryyttämistä, niin oma on ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että pyytää lääkäriltä lääkkeen lopettamista varten, se on kallis, mutta moni saa siitä avun.

Vierailija
4/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aikuisen päätöksiin ei voi vaikuttaa.

Onhan paljon vakavasti sairaita jotka ovat ylipainoisia, juovat liikaa ja tupakoivat. Nuo ovat kaikki rasitteita, joita olisi syytä pyrkiä hoitamaan pois mahdollisimman hyvin.

Vierailija
5/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kansantalouden kannaltahan se on vain hyvä asia.

Vierailija
6/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jopa syöpäsairaita jotka tupakoivat. Pahin oli keuhkosyöpä potilas ja hän kuoli hoidoista huolimatta. Muutamilla muilla oli muu syöpä ja ainakin vähensivät. Käsittääkseni ovat terveitä nyt.

Vierailija
7/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aivan liikaa tyhmiä ihmisiä. Miksi Suomessa ei edes yritetä puolittaa inhimillistä typeryyttä, sanotaan, vuoteen 2050 mennessä. 

Itse kyllä tupakoin, mutta olen kyllä anti-idiootti.

Vierailija
8/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi saa tehdä ihan mitä itse haluaa 🤷‍♀️

Vierailija
9/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen on todella vaikeaa. Jos on kova motivaatio, voi se onnistua. Itse lopetin reilu viisi vuotta sitten, vielä vaan tekee tupakkaa mieli, ihan joka päivä. Yhtä taistelua, en ole polttanut yhtään tänä aikana. Ehkä jossain vaiheessa taas aloitan, tuntuu turhauttavalta kun mieliteko ei lopu vaikka mitä tekisi.

Vierailija
10/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä saa ihmisen olemaan välittämättä terveydestään?"

Esim. arvottomuuden tunne.

Miksi ylipäänsä oletetaan, että ihminen, joka ei ole pyytänyt syntyä, haluaisi välttämättä elää (pitkään) tai välittäisi lähtökohtaisesti yhtään mistään?

Vierailija
11/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kuolee kuitenkin. Saapahan nauttia loppuun asti.

Vierailija
12/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ihmisen, jolla on kaksi keuhkosairautta ja tupakkaa menee aski päivässä.  Nainen hänkin. Kaikkea muuta varoo, korona-aikana ollut kotona, käyttää maskia, sanoo että pitää olla varovainen kun on riskiryhmää, mutta tupakka näkyy vain maistuvan. Astma ja toinen vakavampi, minkä nimeä en muista.

Vierailija
13/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi ei lopeta tupakointia niin tupakointi lopettaa äitisi.

Vierailija
14/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauttimista on paskanmakuisen savun hengittämisessä?

Vierailija
15/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen saa käyttää laillista päihdettä. Muilla ei ole sanavaltaa eikä oikeutta päättää asioita toisen puolesta.

Äitisi polttaa tupakkaa ja lopettaa itse jos siltä tuntuu. Kukaan muu ei siihen voi vaikuttaa, vaikka kuinka paasaisitte haitoista! Se paasaaminen ärsyttää kohdetta entistä enemmän.

Vierailija
16/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦🏼‍♀️ Ei se savun maku, vaan nikotiini joka vaikuttaa aivosoluissa ja tuottaa mielihyvää! Kyseessä on addiktio. Ihminen on koukuttunut siihen mielihyvän tunteeseen.

Vierailija
17/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän ihmisen, jolla on kaksi keuhkosairautta ja tupakkaa menee aski päivässä.  Nainen hänkin. Kaikkea muuta varoo, korona-aikana ollut kotona, käyttää maskia, sanoo että pitää olla varovainen kun on riskiryhmää, mutta tupakka näkyy vain maistuvan. Astma ja toinen vakavampi, minkä nimeä en muista.

Vau. Kiitos tästä tiedosta, kyttä.

Vierailija
18/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen jopa syöpäsairaita jotka tupakoivat. Pahin oli keuhkosyöpä potilas ja hän kuoli hoidoista huolimatta. Muutamilla muilla oli muu syöpä ja ainakin vähensivät. Käsittääkseni ovat terveitä nyt.

Mitä väliä sillä on, jos 5v ennuste on joka tapauksessa 10% luokkaa.

Vierailija
19/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet suomalaisista nauttii ylipainostakin.

Vierailija
20/26 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦🏼‍♀️ Ei se savun maku, vaan nikotiini joka vaikuttaa aivosoluissa ja tuottaa mielihyvää! Kyseessä on addiktio. Ihminen on koukuttunut siihen mielihyvän tunteeseen.

Poltin 20 vuotta mutta ei siitä saanut kyllä minkäänlaista mielihyvää, hermot oli riekaleina ja jännitin hirveästi ja sain paniikkihäiriöitä. Tupakoinnin loputtua hermosto on rauhoittunut eikä sydän enää jyskytä ja muutkin oireet on häipyny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi