Onko vatsassa/kyljissä imusolmukkeita, vai mitähän ihmeen pattimuhkuroita olen täynnä?
Voiko vatsan/kylkien alueelta tuntea imusolmukkeita? Painelin kylkiä ja vatsaa ja tuntui että koko se alue jossa on rasvaa on täynnä pieniä muhkuroita, n. 1cm kokoisia patteja ja pahkuroita. Painaessa liikkuivat, "upposivat", ainakin osa muljui painellessa, pyöreitä ja pitkulaisia, eivät näy ulos päin. Koko läskialue on muhkurainen. Olen vähän läski, BMI 26, muuten perusterve 30v, läski kertynyt vyötärölle.
Kommentit (12)
Ihan totta? Ihan selkeitä sentin pallukoita, ovat siis normaalia rasvakudosta? Siinä tapauksessa hyvä että kysyin ennen kuin lähdin lääkäriin :D Olin varma että ovat imusolmukkeita tai kasvaimia.
Se on rasvakudosta. Se tuntuu tuollaisilta pieniltä muhkuroina.
Voi hyvä luoja, ei ehkä kannata mennä lääkäriin nolaamaan itseänsä. Se on kuule vaan sitä RASVAA!
Kyllä meillä hoikemmillakin ne rasvasolut tuntuvat, kun räpelöi, tosin ovat kooltaan pienempiä.
Ei ole imusolmukkeita ja kävisin näyttämässä uudet muutokset lääkärille. Jos ovat aina olleet, niin tuskin hätää
Kokeilin omaa mahaa niin löysin pari "pattia" myöskin.
On näistä osa kyllä varmaan parinkin sentin mittaisia mollukoita, vieläkö on normaalia rasvakudosta?
Ja aion kyllä maanantaina varata lääkäriajan.