Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo nolona jättimäisestä orgasmista.

Vierailija
30.12.2021 |

Nykyinen vaimo on suhtatunut yleensä vähän nihkeästi leluihin, mutta olen niitä pikkuhiljaa makkariin viekkaasti ujutellut. Hankin taannoin myös halkaisijaltaan 5 cm pehmeän TPE-dildon, josta hän suorastaan kauhistui. Pitkin hampain suostui parina kerta a mielikseni kokeilemaan, ja totesi heti alkuun että se on aivan liian iso.
Pienempää 3 cm dildoa olen saanut häneen käytellä ja hän nykyisin tuntuu kovasti nauttivankin siitä.
Tuota isompaa olen silloin tällöin ehdottanut, mutta ei ole sitä halunnut.
Eilen kävi sitten niin, että meillä oli vierähänyt jo tovi edellisestä sekstailusta, ja pitkän alkulämmittelyn jälkeen vaihdoin pienen dildon puolisalaa isompaan. Aloin varovasti työntymään sisään ja vaimon voihke alkoi pillun huulten levitessä käydä yhä kiimaisemmaksi. Muutaman lähestymistyönnön jälkeen vaimo alkoi työntää lantiotaan niin että iso dildo upposi juuri ja juuri sisään. Hieroin klittaa vaimon kiemurrellessa, ja pian hän sai aivan jäätävän orgasmin. Vaimo kouristeli ja mahlaa valui sohvalle enemmän kuin koskaan aiemmin. Tämän jälkeen siirryttiin perinteiseen naintiin ja kyllä molemmat olimme aivan tulessa.
Jälkikäteen vaimo on ollut jotenkin vaisuna tuosta asiasta. Epäilen että hän jotenkin henkisesti sulattelee suhtautumistaan tuohon isompaan vehkeeseen, ja eikä hienotunteisuuttaa kehtaa suoraan ääneen myöntää, että nautti tuosta minun luomuani isommasta kalusta.

P.S: pituutta ei tässä tarvittu kuin maksimissaan 10 cm.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista en ole koskaan ajatellut että minulla olisi iso penis… pituus tuon 16-17 cm väliltä mutta läpimitta tuossa puolevälin kohdilla n. 5 cm paksunee vielä juurta kohti.

Kaikkee sitä oppiikin kun lukee vauva.fitä.

Malleja on monenlaisia. Itselläni on nuppi about 6cm halkaisijaltaan, varsi 4cm - pituutta vain 13cm, mutta kaikki naiset ovat sillä lauenneet ilman klitan hieromista tms.

Aika hervoton peli ja täydessä tanassa nuppi on vähän pelottavakin.

Varsinainen Herkkutatti.

Vierailija
22/27 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan halkaisjaltaan 6 cm kalua saapuvaksi. Saas nähdä onko jo liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Eilen ei halunnut yhtään mitään ”apuvälineitä” . Päättelen, että karkeasti kolme eri vaihtoehtoa...

1. Kokemus oli liikaa, ja haluaa palata takaisin ns. perinteiseen seksiin.

2. Haluaa tuon kokemuksen jälkeen välillä vain luomua.

3. On hämillään ja haluaa todistella joko minulle tai itselleen ettei tässä mitään isoja tarvita :D

Vierailija
24/27 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on yleensä parempaa. Naisten pitää olla sillä päällä, että haluavat jotain leluja tai poikkeavaa. 

Siihen on paree tottua. 

Vierailija
25/27 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukkomiehet tiedämme että klitoriksen nuolemalla tai sauvan värinällä vibraa alla tasasen hellästi nainen laukee. Tästä 49vuoden kokemus alle 30 oli kurkut pyllynainti  ja kokeeksi koira ja musta kulli videot. Vanhemmiten hieroo jalkoja ja pakaroita sekä lapojen väliä muista myös kukat kiitos ja kehu ja suihku.

Niillä laukee ukm malli v 79 avioon menin kolme neljäkahdeksankuusikertaa vierasta toinen rouva nuolemista halusi enemmän kuin oma.. Yksi vaan kankea työpaikalla.. Se siitä

Vierailija
26/27 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että nainen on kokemuksesta ymmällään. Ensimmäisen jättiorgasmini jälkeen purskahdin itkuun ja oikeasti ihan pelotti kun en meinannut jaloillani pysyä, kun menin peseytymään (ja pesemään dildon).

Jos olisin parisuhteessa olisin todella hämmentynyt ehkä häpeissäni, miettisin paljon miltä miehestä tuntuu etten ole hänen naimisestaan tullut noin, onko hän vihainen tunteeko olonsa riittämättömäksi, olenko minä riittämätön...

Keskustelkaa, halailkaa, tee naiselle selväksi että teillä on kaikki hyvin, et ole vihainen, haluat hänelle jättiorgasmeja jos hän haluaa ja ei haittaa vaikka ne tulisi dildolla. 

Vierailija
27/27 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvataa...pitääkö naisen olla häpeissään jo orgasmistakin!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän