Raskaana siskon miehelle?
Tarvitsisin mielipiteitä ja neuvoja hankalaan tilanteeseen. Olen tullut raskaaksi siskoni miehelle. Ennen kuin kukaan tuomitsee, harrastimme seksiä kun heillä oli tauko suhteessaan. Kaikki olivat varmoja että eivät palaisi enää yhteen, mutta nyt ovatkin lähentyneet. En ole kertonut asiasta vielä kenellekään, eikä siskoni tietenkään tiedä hairahduksestamme.
Abortti tuntuu mahdottomalta asialta. En varmaan pystyisi siihen. Lapsen pitäminenkin tuntuisi vaikealta, koska mulla on vielä lukio kesken enkä koskaan voisi kertoa kenellekään kuka on lapsen isä. Rakastan siskoani yli kaiken eikä hän varmaan koskaan antaisi anteeksi tätä. Hän vaikuttaa niin onnelliselta etten voisi rikkoa hänen unelmaansa :( Ajatukset on vielä ihan sekaisin ja toivon että kohta heräisin pois tästä painajaisesta.
Kommentit (31)
Ilmoita siskosi miehelle ja miettikää yhdessä, mitä teette.
Etkö tiedä oletko raskaana vai et? Vai etkö tiedä kelle? Otsikossa on kysymysmerkki
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:26"]
Etkö tiedä oletko raskaana vai et? Vai etkö tiedä kelle? Otsikossa on kysymysmerkki
[/quote]
Tiedän että olen ja tiedän että hän on isä. Joo vähän väärässä paikassa kysymysmerkki, mutta tarkotin kuitenkin kysyä neuvoja tilanteeseen. Tai että onko kukaan ollut sinnepäinkään yhtä vaikeassa tilanteessa kuin minä nyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:28"]
Abortin teet.
[/quote]
Siinä eniten pelottaa se että katuisin sitä loppuelämäni ja miettisin syntymätöntä lastani :'( Yks kaveri joutui tekemään abortin pari vuotta sitten ja on vieläkin aika hajalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:31"]
Kuinka vanha tämä siskon mies on?
[/quote]
24
ap
Totuus kannattaa aina. Se kuitenkin livahtaa julki jossain vaiheessa. Mieluummin siskosi kuulee asian sinulta kuin muuta kautta.
Puhut siskolle ja tolle sialle jota myös mieheksi kutsutaan. Otat riskin että välit menee mut se on ainoa tie.
Jos pidät niin ehdottomasti totuus. Jos et kannnat syyllisyyttä jos sitä nyt jo mietit
Mä kans jotenki aattelen et pitäisit suus kii ja tekisit abortin.. Kuulostaa kyl tosi kurjalta neuvolta, mut niin mä tekisin. Siskon mieheen, ees entiseen ei kannata koskee!! Sama ku kavereiden entiset.
Mut jos abortti tosiaan tuntuis eettisesti väärältä niin vaikee tilanne.. Siskos kaa voi mennä välit, samoin tän tulevan isän kanssa. Jopa kaverit ja vanhemmat voi paheksuu sua.. Ja totuushan on et oot tän miehen kans jo puuhannu niin abortilla vasn peität jälkiäs ja elät asian kanssa..
Tuota noin. Niin karmea tilanne kuin onkin, niin totuus lienee paras.
Aloitapa vaikka kertomalla äidillesi.
Tosin jos minä olisin äitisi ja kuulisin tuon, niin ottaisin tuota nuortamiestä putkipihdillä munista kiinni.
Vastaa seuraaviin kysymyksiin ja tee sitten päätös:
1. Miksi et voi tehdä aborttia?
2. Jos et halua lasta, niin voitko synnyttää lapsen ja antaa adoptioon. Miten sinun vanhemmat siihen suhtautuu? Miten vastaat kuka on isä?
3. Luuletko että siskosi mies haluaa lapsen?
4. Miten luulet lapsen vaikuttavan tulevaisuudessa, sinun suhteet vanhempien ja siskon kanssa?
5. Mitäs lapsen isä sanoo asiasta?
Jos olet nyt lukiossa, niin suosittelen keskustelua terveydenhoitajan kanssa. Hän osaa neuvoo ja antaa ohjeita erillaisiin ratkaisuihin. Totuus on että elatusapua saat sekä isältä ja yhteiskunnalta, mutta miten se sitten vaikuttaa sinun suhteisiin läheisiin kannattaa miettiä tarkkaan. Tosin siskosi mies on ääliö joka harrastaa seksiä vaimon nuoren siskon kanssa ilman ehkäisyä.
Tarhaa panikoida. Lapsi on aina tervetullut. Ja tärkeintähän on että pysyy suvussa.
Olen tehnnyt abortin ja se oli silloin se oikea päätös. Olin kans lukiossa, ja en todellakaan ollut valmis äidiksi. Noloa se oli, mutta näin jälkikäteen se oli oikea ratkaisu. Nyt olen onnellinen vaimo ja kahden lapsen äiti. En kadu silloista päätöstä, mutta tosin joskus mietin sitä tapahtumaa. En sitä lasta mutta sitä tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:38"]
Oletko täysi-ikäinen?
[/quote]
Täytän kesällä 18.
ap
Hyi helvetti.