Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana siskon miehelle?

Vierailija
16.04.2015 |

Tarvitsisin mielipiteitä ja neuvoja hankalaan tilanteeseen. Olen tullut raskaaksi siskoni miehelle. Ennen kuin kukaan tuomitsee, harrastimme seksiä kun heillä oli tauko suhteessaan. Kaikki olivat varmoja että eivät palaisi enää yhteen, mutta nyt ovatkin lähentyneet. En ole kertonut asiasta vielä kenellekään, eikä siskoni tietenkään tiedä hairahduksestamme.

Abortti tuntuu mahdottomalta asialta. En varmaan pystyisi siihen. Lapsen pitäminenkin tuntuisi vaikealta, koska mulla on vielä lukio kesken enkä koskaan voisi kertoa kenellekään kuka on lapsen isä. Rakastan siskoani yli kaiken eikä hän varmaan koskaan antaisi anteeksi tätä. Hän vaikuttaa niin onnelliselta etten voisi rikkoa hänen unelmaansa :( Ajatukset on vielä ihan sekaisin ja toivon että kohta heräisin pois tästä painajaisesta. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahhahh ahhahahhhahhahhaaahaa. luuseripaska.

Vierailija
22/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:38"]

Tuota noin. Niin karmea tilanne kuin onkin, niin totuus lienee paras.

Aloitapa vaikka kertomalla äidillesi.

Tosin jos minä olisin äitisi ja kuulisin tuon, niin ottaisin tuota nuortamiestä putkipihdillä munista kiinni.

[/quote]

Oot ihan oikeassa. Äidille on yleensä helppo kertoa ongelmista, mutta hänkin on niin iloinen siskon ja miehen yhteenpaluusta, että varmasti suuttuisi :( Kunpa en olisi ollut niin tyhmä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että harrastit seksiä siskon miesystävän kanssa, kun heillä oli tauko suhteessa ja kaikki luulivat, etteivät he enää palaisi yhteen. Mies oli siis vapaa harrastamaan seksiä muidenkin kuin siskosi kanssa. 

Et siis harrastanut seksiä siskosi miesystävän vaan hänen exänsä kanssa. Nyt he ovat kuitenkin palanneet yhteen. 

Ongelma ei mielestäni ole niinkään moraalinen, vaan käytännöllinen. Moraalinen tietysti kyllä sen osalta, mitä aiot lapsen suhteen, pidätkö sen. Itse kannatan lapsen ottamista vastaan aina, kun se suinkin on mahdollista.

Rohkeasti vain keskustelemaan asiasta. Ensin miehen kanssa ja sitten myös siskosi kanssa. Kumpikaan heistä ei varmaan pidä tästä, mutta niin sinun kannattaa lähteä liikkeelle. Maailmassa on tapahtunut kummempiakin asioita, joten pää pystyyn ja eteenpäin.

Vierailija
24/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kertoman mukaan tehnyt mitään väärää, vaikka naiset ovatkin heti miehen ristiinnaulitsemassa. Jos kerran suhde on OFF, niin kai sitä miehelläkin on oikeus tapailla ketä tykkää. Jos asetelma olisi toisin päin niin naisessahan ei mitään vikaa olisi.

Vierailija
25/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aborttia. Rakas ystäväni teki sen sinun ikäisenä eikä ole katunut päivääkään. Vaikka on erittäin empaattinen ihminen ja työskentelee nykyisin sairaanhoitajana lastensairaalassa. Siltikin on sitä mieltä, että tuon ikäisenä olisi ollut aivan liian suuri vastuu ja taakka huolehtia vauvasta ilman isää. Sinulla on tämän lisäksi vielä sisko ja teidän koko perhe murehdittavana. Se oli vain ja ainoastaan puhdasta seksiä siskosi miehelle ja siitä nyt sitten sattui tulemaan vahinko. Puistattaa kyllä koko siskosi mies, kun lankesi 17-v. tyttöön. Muistan itsekin olleeni todella altis tuossa iässä aikuisten miesten huomiolle. Kesätöissä eräs 10 vuotta vanhempi ukkomies oli aivan sulaa vahaa kanssani. Onneksi tajusin itse jossain vaiheessa stopata mutta hän olisi ollut valmis menemään loppuun asti. Ja tiedät varmaan miksi? Ei siksi, että olisin ollut viehättävä persoona, ihana oma itseni...Tsemppiä!

Vierailija
26/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:46"]

Mies ei ole kertoman mukaan tehnyt mitään väärää, vaikka naiset ovatkin heti miehen ristiinnaulitsemassa. Jos kerran suhde on OFF, niin kai sitä miehelläkin on oikeus tapailla ketä tykkää. Jos asetelma olisi toisin päin niin naisessahan ei mitään vikaa olisi.

[/quote]

Ai että naiset eivät koskaan tuomitse toisiaan? Juup.

Vierailija
27/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän nyt panee mitä ja koska vaan :( kurja temppu siskolles.

Vierailija
28/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on mies hoitanu hommansa. Ensin isosiskoa ja sitten vielä sen jälkeen päässy vetäsee 17v siskon pikkupillua. Heittäisin high fivet miehelle jos ois tässä. Kelpais itellekin vähän kokeilla vaimokkeen söpöä pikkusiskoa. <3

Vierailija
29/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:38"]Tuota noin. Niin karmea tilanne kuin onkin, niin totuus lienee paras.

Tosin jos minä olisin äitisi ja kuulisin tuon, niin ottaisin tuota nuortamiestä putkipihdillä munista kiinni.
[/quote]

Taitaa ap olla aikuinen. Mitä se raskaus äidille kuuluu?

Vierailija
30/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:38"]Tuota noin. Niin karmea tilanne kuin onkin, niin totuus lienee paras.

[/quote]

[/quote]

Ai sori. Ap.on 27 v. Mutta varmastikin itse seksiin suostunut.

Vierailija
31/31 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:38"]Tuota noin. Niin karmea tilanne kuin onkin, niin totuus lienee paras.

[/quote]

[/quote]

Ai sori. Ap.on 27 v. Mutta varmastikin itse seksiin suostunut.
[/quote]

Siis. 17 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä