Eivätkö kunnolliset miehet kelpaa nykynaisille?
Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
Kommentit (77)
Miksi sitä aloitteen tekemistä tunnutaan edellytävän niin paljon toiselta osapuolelta? Onko myös tähän tullut tätä kuuluisaa uusavuttomuutta, ettei osata/haluta tehdä aloitetta itse?
Ulkomailla tuntee itsensä paljon vapaammaksi kuin Suomessa. Varsinkin miesten ja naisten välinen kanssakäyminen on aika pimeetä, jos sitä vertaa moniin muihin maihin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:26"]Monelle kelpaa, monelle ei. Itselleni ei olisi nuorena ns kelvannut kunnollinen mies, mutta nykyään juuri kunnollisen ja kivan ottaisin. Mutta, mä olen poistunut ikäni puolesta markkinoilta.
[/quote]
Tämä on kyllä käsittämätöntä ja jalostaa ihmiskuntaa huonompaan suuntaan. Naiset, naiset..
Jos mies on sinkku, johtuu se siitä että mies on huono. Jos nainen on sinkku, johtuu se että on liian paljon huonoja miehiä. Tätä tämä on.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:28"]
Miksi sitä aloitteen tekemistä tunnutaan edellytävän niin paljon toiselta osapuolelta? Onko myös tähän tullut tätä kuuluisaa uusavuttomuutta, ettei osata/haluta tehdä aloitetta itse?
[/quote]Pakkien pelko, sentakia ei haluta tehdä aloitteita. Pakkeja on kuitenkin kiva antaa oikealta ja vasemmalta, sekä käyttäytyä kuin joku pahimmanlaatuinen pissis, kuitenkaan ei riitä itsellä rohkeus lähestyä ketään.
Kyse on siitä että niin paljon creepyjä pervoja liikenteessä että on helpompi olla tyly kaikille. Toinen juttu on se että aika monet naiset on parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:21"]Kyse on siitä että niin paljon creepyjä pervoja liikenteessä että on helpompi olla tyly kaikille. Toinen juttu on se että aika monet naiset on parisuhteessa.
[/quote]
Mut jos olisin sinkku niin ainakin tuon tekstin pohjalta kahville lähtisin. :D
Ajatteletko myös niin päin, että mikä siinä on, kun kunnollinen nainen ei nykypäivänä kelpaa nykymiehille, onhan Helsingissäkin enemmän nais- kuin miessinkkuja? Vai ootko nimenomaan päättänyt, että sinkkuus on aina naisten vika?
Vaikea sanoa mikset kelpaa, kun en tiedä miltä näytät. Kyllä kaikenlaiset öykkäritkin löytävät itselleen naisia, mikset sinä siis.
Kyllä mulle ainakin kelpaa, ei oikeastaan muu kelpaakaan. :) mulla vaan sattuu jo olemaan oma ihana ja kiltti, älykäs, rauhallinen ja "tavallinen" mieheni, en osaa vastata kysymykseesi. :D
Niin mutta lähestytkö sä niitä tavallisia kunnollisia naisia? Vai vedätkö suoraan sen baarin ainoan kaunottaren luokse, jolla on varaa valita. Kukaan mun ystäväpiirin tavisnaisista ei ole koskaan saanut miehiltä huomiota tai treffikutsuja, aina on pitänyt olla itse se aloitteellisempi osapuoli ja ottaa siinäkin turpiinsa monta kertaa.
Monelle kelpaa, monelle ei. Itselleni ei olisi nuorena ns kelvannut kunnollinen mies, mutta nykyään juuri kunnollisen ja kivan ottaisin. Mutta, mä olen poistunut ikäni puolesta markkinoilta.
Mulla ei oo miestä, pitäiskö nyt esittää kysymys miksi huumorintajuiset ruskeatukkaiset naiset eivät kelpaa miehille?
Deittisivuillakin monet miehet kehuu ulkonäköään, mutta sitten kun näkee kuvan tai tapaa, niin sieltä paljastuukin joku örkki. En tiedä voiko kuvaukseesi luottaa.
Massapeukutatko sä kutonen itse tuota omaa viestiäsi?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:19"]Mikä siinä on, että nykynaisille ei enää kelpaa kunnollinen mies kumppaniksi? Tällainen kolmekymppinen, vaikka olisi täysin savuton ja raitis, elää terveellisesti ja näyttää sille että pitää kunnosta huolta, tulee hyvin omillaan toimeen ja osaa käytöstavat, olisi myös sitä huumorintajua ja romanttistakin pilkettä silmässä. Harva nainen kuitenkaan tekee itse aloitteita miesten suuntaan vaikka katseita antaisikin, niin ihmettelen miksi kohtelu on niin koppavan tylyä jos mies rohkaistuu kysymään? Vaikka ei olisi mikään hunks mutta ei mikään rumakaan, niin onko nykyään niin että se ihanneulkonäkö ennen persoonaa ratkaisee? Onko naiset nykyään niin nirsoja ettei haluta edes lähteä kahville tai illalliselle tutustumaan vaikka herrasmiehenä tarjoaisi?
[/quote]
Älä yleistä kiitos. En koskaan ole "koppava" tai tyly miehille jotka minua lähestyvät. Omistan kyllä käytöstavat ja jos mies ei minua nappaa niin sanon sen nätisti. En ole todellakaan mikään nirso ja ihan normaalit miehet kelpaavat. :)
No ei ole kunnolliset, eikä hulttiot kelvanneet ennenkään, se mikään nykyilmiö ole. Yksin on paree!
T. iloinen ja hurvitteleva vanhapiika, 50 v.
En juo > enkä käy lainkaan baareissa.
Lopettakaa toi creepypaskan jauhaminen, vituttaa välillä kun miehenä joutuu tekemään niitä aloitteita se teidän käytös. Jos sanon moi, se ei tarkoita että olen tulossa raiskaamaan sinut.
Löysätkää nutturaa, maa on tarpeeksi ankea jo muutenkin, että siitä pitää tehdä väen väkisin vieläkin ankeampi. Ihmisiä voi kohdella myös ystävällisesti vai eikö teille ole opetettu mitään käytöstapoja kotona.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:33"]
Itse olen nelikymppinen nainen. Baarissa aina on iskuyrityksiä. Jotkut miellyttävät, jotkut ei. Koskaan, ikinä, ei kukaan mies ole huoritellut tai sanonut ilkeästi. Olen iloinen, symppis, helposti lähestyttävä mutta ihan kauniskin. Lyhyesti sanottuna aito :) Ja myös aidosti otan ihmisen vastaan, miellytti hän minua tai ei.
[/quote]Sinulla on hyvä asenne, joskus törmään kaltaisiisi ihmisiin ihan ulkosalla kun pyöräilen tai hengailen, olet varmasti niitä naisia mille ei tuota mitään ongelmia aloittaa vaikkapa keskustelua jossain puistonpenkillä, viime kesänä yhden naisen kanssa oli oikein hauska ja mielenkiintoinen keskustelu, mentiin juomaan kahvitkin kahdestaan.
[/quote]
Mun mielestä on kivaa käydä keskusteluja erilaisten ihmisten kanssa. Myös naisten, itse asiassa. Olenko siis lesbo? ;-) Olen huomannut, että mua vanhempi sukupolvi osaa arvostaa kaltaisiani ihmisiä mutta nuorempi ei. Nuoremmat ovat pinnallisempia ja luulevat, että juttelu ihan kivannäköisen ihmisen kanssa = iskemistä :D Toki poikkeuksiakin on. Suomalaiset naiset ja miehet voisivat hieman ottaa oppia etelä-eurooppalaisista ja rentoutua höpisemään niitä näitä ilman mitään takaa-ajatuksia. Ehkä savolaiset ja karjalaiset osaavat jo? ;-)
[/quote]Kyllä jotkut osaa, mukava törmätä tälläisiin ihmisiin, naiset tuntuvat vain olevan tosi epäluuloisia, ehkä heillä on siihen omat syynsä. Mutta kyllä tämä meidän kyräilykulttuuri on omalla tavallaan aika sairasta, siitä ei päästä yhtään mihinkään.
[/quote]
En tiedä, minkä ikäinen sä olet mutta kyllä mä muistelisin, että mun lapsuudessa oli ihan normaalia, että miehet ja naiset vaihtelivat kuulumisia ja keskustelu oli luontevaa ihan vieraidenkin kesken (lue: äitini oli kaltaiseni, hieman sosiaalisempi suomalainen :D). Nykynuoret, myös omat lapseni, ovat jotenkin pinnallisempia ja vaativat ihan kavereiltaankin tiettyä ulkonäköstandardia. Mielestäni todella, todella surullista :(