Opinnäytetyö tehty
Oon ylpee itestäni. :) pitäs kiitettävä rapsahtaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:20"]Hieno homma, onnea!! :) Ai että, muistan vieläkin sen helpotuksen, kun oppari oli valmis! Valmistuminen oli myös aika uskomatonta, oli vaikee uskoa, ettei tarvi enää yhen yhtään esseetä tai tehtävää tehdä :D
[/quote]
No mulla on amk vasta edessä. :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:20"]Hieno homma, onnea!! :) Ai että, muistan vieläkin sen helpotuksen, kun oppari oli valmis! Valmistuminen oli myös aika uskomatonta, oli vaikee uskoa, ettei tarvi enää yhen yhtään esseetä tai tehtävää tehdä :D [/quote] No mulla on amk vasta edessä. :D
[/quote]
Voi ei, otan osaa ;D
AMK oppari onkin suuren työn takana. Tein vasemmalla kädellä, sain 4.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:20"]Hieno homma, onnea!! :) Ai että, muistan vieläkin sen helpotuksen, kun oppari oli valmis! Valmistuminen oli myös aika uskomatonta, oli vaikee uskoa, ettei tarvi enää yhen yhtään esseetä tai tehtävää tehdä :D [/quote] No mulla on amk vasta edessä. :D
[/quote]
Voi ei, otan osaa ;D
[/quote]
Nojoo. :D kirjottaminen ei ihan vahvimpia puolia oo :D toivottavasti ny pärjää niiden raporttien kanssa. :D
Onnitteluni! Mahtavaa! Ja kesä tulossa ilman tuota taakkaa!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:37"]
[/quote]
Olet siis vasenkätinen. Ei sen silti olisi pitänyt olla suurempi työ kuin oikeakätisellä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:37"]
[/quote]
Olet siis vasenkätinen. Ei sen silti olisi pitänyt olla suurempi työ kuin oikeakätisellä.
[/quote]
Niin, nykyäänhän nuo opinnäytetyöt on kirjoitettava tietokoneella.
Hieno homma, onnea!! :) Ai että, muistan vieläkin sen helpotuksen, kun oppari oli valmis! Valmistuminen oli myös aika uskomatonta, oli vaikee uskoa, ettei tarvi enää yhen yhtään esseetä tai tehtävää tehdä :D