Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko Erika D tuotantoon? Erika vaikuttaa Helmiä vanhemmalta, vaikka ikäeroa vain 8 vuotta. Erikalla on musiikkiura.
No mutta Erika on silloin jo vanha. Sentään 8 vuotta vanhempi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko sen venekeikistelyn ladattua tänne?
https://www.seiska.fi/kotimaa/huh-helmi-loukasmaki-poseeraa-puolialasti…
Hän on 20v, mutta näyttää vartaloltaan ja muutenkin sellaiselta nuorekkaalta nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko Erika D tuotantoon? Erika vaikuttaa Helmiä vanhemmalta, vaikka ikäeroa vain 8 vuotta. Erikalla on musiikkiura.
Ei vaan Arttu Wiskarin porukkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias vanha 🤔 Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias vanha 🤔 Ok
Ei tietenkään ole. Heitin läpällä.
Tapaako tuo Helmi ikäisiään ystäviään ja viettääkö niiden kanssa aikaa.Vai meneekö kaikki aika vanhan ukon kanssa.
Ei taida olla paluuta normaaliin noiden keikistelyjen jälkeen.
Temptation Tony sai koulupaikan Joensuusta. Eikä viihtynyt, kun ihmiset tunnistivat ja muistivat pojan tv:sta. Tony palasi sinne mistä tulikin.
Tommonen turhanpäiväinen julkisuus huonontaa tulevaisuutta ja elämää, eikä paluuta ole entiseen.
Turha oli tuon Dannyn suhteen laskelmoida, alkaa jo olla loppusuoralla.
Kyllä sekin päivä koittaa ja on pakko tulla pois Kirkkonummelta. Siinä ei itku eikä potkupukuraivarit enää auta!
Helmi fanittanu Dannya jo lapsesta ja nuoresta asti. Tapasivat ekan kerran jonkun keikan yhteydessä, kun Helmi oli 16. Ja nyt seurustelee (?) Dannyn kanssa. Jotenkin sairas kuvio kyllä. Vaikka Helmi täysi-ikäinen onkin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tapaako tuo Helmi ikäisiään ystäviään ja viettääkö niiden kanssa aikaa.Vai meneekö kaikki aika vanhan ukon kanssa.
Mehän ei tiedetä onko tuollaisia kavereita. Jos on yksinäinen nuori, on helpompi höynähtää mukaan tuollaiseen. Tulee niin Armi mieleen. 18 v, täysin ummikko, koulu jäi kesken.... Potentiaalinen seuralainen.
Iltalehden jutussa Helmi kertoo näin:
– En halua rajata ihmissuhteita iän mukaan. Ei Dannyn kanssa huomaa ikäeroa. Hän on nuorin 78-vuotias, jonka tunnen. Emme olisi tekemisissä, jos se häiritsisi meitä. Danny puhuu Picasson ajattelusta, että "vie hyvin pitkän ajan tulla nuoreksi".
Ei Dannyn kanssa huomaa ikäeroa. Hän on nuorin 78-vuotias, jonka tunnen.
Vastenmielisintä julkisuudessa on se, että osa läheisistä ystävistä ja sukulaisista ovat jääneet elämästä pois.
– On tullut tosi törkeää kannanottoa ilman, että he edes tietävät mitään. Niitä tuli jo Seiskan ensimmäisistä jutuista. Olen pettynyt tiettyihin ihmisiin, mutta olen saanut tilalle jotain paljon parempaa. Dannyn ystäviä olen saanut omiksi ystävikseni.
Danny ei oikein edes mainitse Helmiä enää missään. Sellaisen Dannyn Helmi sai.
Vierailija kirjoitti:
– En halua rajata ihmissuhteita iän mukaan. Ei Dannyn kanssa huomaa ikäeroa. Hän on nuorin 78-vuotias, jonka tunnen. Emme olisi tekemisissä, jos se häiritsisi meitä. Danny puhuu Picasson ajattelusta, että "vie hyvin pitkän ajan tulla nuoreksi".
Vastenmielisintä julkisuudessa on se, että osa läheisistä ystävistä ja sukulaisista ovat jääneet elämästä pois.
– On tullut tosi törkeää kannanottoa ilman, että he edes tietävät mitään. Niitä tuli jo Seiskan ensimmäisistä jutuista. Olen pettynyt tiettyihin ihmisiin, mutta olen saanut tilalle jotain paljon parempaa. Dannyn ystäviä olen saanut omiksi ystävikseni.
EIKÄ SYYTTÄ ! EIKÖ oo Helmillä mitään tietoo MITEN SUURIN OSA ihmisistä EI TYKKÄÄ HELMISTÄ ! MISSÄ kuplassa hän elää !!! Eikö hänellä "ole aavistustakaan" mitä mieltä ihmiset ovat hänestä ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Siis kasikymppisiä pappoja. Hyi oikeasti.
Siis miten Helmi ei halua jättää Dannya? Eihän niillä edes pitänyt olla juttua - eikös Helmin pitänyt olla jokin sihteeri, ystävä, avustaja tai vastaava?
Mutta kuka tuohon alun perinkään uskoi.
Minä kyllä ihan aluksi uskoin, että Helmi olisi avustaja tai kotiapulainen. Mutta onhan Dannyllä jo sihteeri se Leila. Mut joo olen ajatellut, että Helmi ja Erika ovat apuna ja vähän väritetään juttua. Dannyllä terveys alkanut reistailla, on diabetestä ja oliko sydänoireita. Esim. Ulkomaanmatkat voi olla rasittavia. Siihen nämä tytskät.
Mut ei sitten, niin ei. Taitaa korvien välissäkin kipuilla
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihan aluksi uskoin, että Helmi olisi avustaja tai kotiapulainen. Mutta onhan Dannyllä jo sihteeri se Leila. Mut joo olen ajatellut, että Helmi ja Erika ovat apuna ja vähän väritetään juttua. Dannyllä terveys alkanut reistailla, on diabetestä ja oliko sydänoireita. Esim. Ulkomaanmatkat voi olla rasittavia. Siihen nämä tytskät.
Mut ei sitten, niin ei. Taitaa korvien välissäkin kipuilla
Eikös se Helmi vaan "mennyt" sinne, kyseli ja pyyteli aikansa ja sitten pääsi sinne ...?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla paluuta normaaliin noiden keikistelyjen jälkeen.
Temptation Tony sai koulupaikan Joensuusta. Eikä viihtynyt, kun ihmiset tunnistivat ja muistivat pojan tv:sta. Tony palasi sinne mistä tulikin.
Tommonen turhanpäiväinen julkisuus huonontaa tulevaisuutta ja elämää, eikä paluuta ole entiseen.
Turha oli tuon Dannyn suhteen laskelmoida, alkaa jo olla loppusuoralla.
Kyllä sekin päivä koittaa ja on pakko tulla pois Kirkkonummelta. Siinä ei itku eikä potkupukuraivarit enää auta!
Toivottavasti Danny edes muistaa testamentissaan Helmiä. Muuten on kyllä hukkaan heitetyt pari vuotta nuoren ihmisen elämässä, jotka pitäisi käyttää opiskeluun. Tuollainen vanhan play boyn heilana oleminen on kyllä todella huonoksi maineelle vuosikausiksi eteenpäin. Miettikää jossain yliopistossa, miten vaikeaa olisi siellä tuolla taustalla, varmaan aika moni katsoo "hieman" kieroon.
Jos ois jonku julkkisen tyttö/poikaystävä, niin ois joku taso säilytettävä. Ennemmin pysyttelisin taka-alalla, enkä haluais mitään yksityisasioita levitettävän mihinkään Seiskaan.
Joku tyrkky täytyy tuollaisen ihmisen olla, pian palauttavan maanpinnalle.
Kuka on kingi? Danny on kingi! Kuka on kingi?